Gå til innhold

Cmyk1112


Strikkulf

Anbefalte innlegg

 

 

 

Dama lot en liten baby være aleine i badekaret sammen med et 4 år gammelt barn mens hun tømte vaskemaskinen.

Dette er ikke en liten feil. Dette er omsorgssvikt.

Det at så mange forsvarer og roser hennes handlinger er for meg uforståelig. Spesielt når man leser tråder her inne ang bilsikring, bruk av barnevakt og det å kunne ta seg et glass vin.

At damen har hatt en tøff/traumatisk opplevelse og treng en klem er det ingen tvil om. Men, jeg føler likevel ikke at man skal bagatellisere handlingen hun gjorde som førte til denne hendelsen...

Du syns ikke at man har pisket denne hesten lenge nok nå?

 

Du følte at DU hadde så mye viktig og revolusjonerende å komme med at du enda en gang måtte påpeke det så mange før deg har gjort?

 

Du føler ikke at det er dere som fremstår som enkle sjeler nå?

 

Anonymous poster hash: 97c59...123

Det er lov å piske så lenge man vil. Who died and made you boss

 

Anonymous poster hash: 70db4...797

Du er herved rapportert inn. Så uendelig slitsomt å ha sånne som deg på forumet. Som tror du er Gud med uendelig strafferett. Håper du bli utestengt.

 

Anonymous poster hash: 4b978...9d8

Huff så skummelt!!!

 

Anonymous poster hash: 70db4...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Det jeg lurer på etter denne saken er om hvordan dere er mot venninner som opplever en tragedie?

Om barnet dør i krybbedød, snakker dere da om hvordan ektemannen røyker og dermed er skyld i det?

Om barnet blir påkjørt, kritiserer dere for at de ikke holdt barnet hardt nok i hånden?

Om barnet får et benbrudd av å klatre i et tre, kritiserer dere for å ikke holde oversikt?

 

Hva får dere ut av å være så ekle? Og hvordan kan moderator la dette stå? Jeg er rystet!!

 

Anonymous poster hash: 5012b...4bb

Du er vel klar over at de ikke har klare svar på årsak til krybbedød? I tillegg så er du vel da også klar over at ingen blir strafferettslig forfulgt ved krybbedød.

 

Har en av foreldrene opptrådd uaktsomt som igjen hadde ført til dødsfall så er det stor sannsynlighet for at det blir tatt ut tiltale.

 

Så jeg håper inderlig at du klarer å se forskjell på krybbedød og å la en baby være ubevoktet i badekaret...

 

Hvis mitt to år gamle barn hadde blitt påkjørt og drept under påsyn av far hadde jeg hatt store problem med å tilgi.

 

At barn under klatring i tre og leik kan være uheldig og skade seg er uhell som kan skje.

 

Anonymous poster hash: cc734...03a

Du vet at krybbedød opptrer hyppigere hos røykere og vise samfunnsgrupper eller?

 

Anonymous poster hash: cf5e2...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Det jeg lurer på etter denne saken er om hvordan dere er mot venninner som opplever en tragedie?

Om barnet dør i krybbedød, snakker dere da om hvordan ektemannen røyker og dermed er skyld i det?

Om barnet blir påkjørt, kritiserer dere for at de ikke holdt barnet hardt nok i hånden?

Om barnet får et benbrudd av å klatre i et tre, kritiserer dere for å ikke holde oversikt?

 

Hva får dere ut av å være så ekle? Og hvordan kan moderator la dette stå? Jeg er rystet!!

 

Anonymous poster hash: 5012b...4bb

Du er vel klar over at de ikke har klare svar på årsak til krybbedød? I tillegg så er du vel da også klar over at ingen blir strafferettslig forfulgt ved krybbedød.

 

Har en av foreldrene opptrådd uaktsomt som igjen hadde ført til dødsfall så er det stor sannsynlighet for at det blir tatt ut tiltale.

 

Så jeg håper inderlig at du klarer å se forskjell på krybbedød og å la en baby være ubevoktet i badekaret...

 

Hvis mitt to år gamle barn hadde blitt påkjørt og drept under påsyn av far hadde jeg hatt store problem med å tilgi.

 

At barn under klatring i tre og leik kan være uheldig og skade seg er uhell som kan skje.

 

Anonymous poster hash: cc734...03a

Du vet at krybbedød opptrer hyppigere hos røykere og vise samfunnsgrupper eller?

 

Anonymous poster hash: cf5e2...b83

Vise samfunnsgrupper?? Tror ikke de er vise!

 

Anonymous poster hash: 70db4...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fremdeles ikke det er greit at du går fra en baby alene i badekaret. Punktum.

 

Anonymous poster hash: 68796...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dere ikke gir opp, mange sier jeg forlot barna i badekaret. Det gjorde jeg ikke... Jeg gikk å henta hånduker 3-4 meter ifra badekaret, ja jeg så at de satt fint og tok inn i tørketrommelen. Jeg hørte de satt og plasker rolig. Jeg snudde meg å så at fireåringen hadde satt seg oppå lillebroren som satt i badestol med sugekopp å havnet under vann, det kan ikke ha vært lenge, men det tok et par sekunder å løfte fireåringen bort for å så løfte opp babyen fra vannet.

 

Jeg tipper flere av dere henter håndklær, legger frem pysj, ordner tannkostene, sitter å bretter klær, setter på en vaskenaskin ol imens barna bader på kvelden. Forskjellen er ikke stor i den situasjonen, man kan ikke styre at fireåringen fikk det innfallet å kaste seg over lillebroren, det kunne skjedd imens jeg satt vedsiden av, stolen kunne ha kolvet og babyen kunne ha kommet under vann -selv om jeg satt rett vedsiden av å løftet fireåringer bort og dro opp babyen. Slik er det bare.

 

Men for all del fortsett å henge dere opp i at jeg "forlot" barna i badekaret, at jeg "ikke" ringte legevakta, at jeg driver med "omsorgssvikt" da er dere svake mennesker som setter dere på bølgen å ikke klarer å sette dere inn i saken. Det frister sikkert ikke å lese 300 svar, men jeg kan godt ta på meg oppgaven og kopiere det JEG har sagt, forestillingene dere har om meg som mor kommer jo ifra dere selv, ikke fra meg og mine :)

Jeg har tatt meg tid å lese alle innleggene i begge trådene og, men har kun kommentert i denne.

 

Det jeg synest er litt skremmendes er at du selv ikke ser alvoret i det du gjorde og fortsetter å forsvare det.

 

Alle kan være uheldige og alle kan gjøre feil ting i en ubetenksom situasjon. Men, når ting har gått så galt som det nesten gjorde nå bør man kunne se alvoret i det og ikke prøve å bagatellisere det bort med at alle andre gjør det samme. For det stemmer faktisk ikke. Alle andre snur ikke ryggen til barn i vann. Selv ikke for 30 sekunder...

 

 

 

Anonymous poster hash: cc734...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad det gikk fint:) Herreminhatt så folk holder på. Du har fått din "straff" (mangel på bedre ord, mener ikke du skulle ha straff) og vel så det.

 

Håper du ikke lar deg påvirke for mye av de verste kommentarene her. Alle gjør feil, du aner ikke hvor mange av mine venninner som har innrømmet både at babyene har falt fra stellebordet og andre ting. Inkludert meg selv. Det skjer bare en gang. Men man forteller vel sjelden om det.

 

Slapp av og sov ut etter noen fæle døgn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg ser dere ikke gir opp, mange sier jeg forlot barna i badekaret. Det gjorde jeg ikke... Jeg gikk å henta hånduker 3-4 meter ifra badekaret, ja jeg så at de satt fint og tok inn i tørketrommelen. Jeg hørte de satt og plasker rolig. Jeg snudde meg å så at fireåringen hadde satt seg oppå lillebroren som satt i badestol med sugekopp å havnet under vann, det kan ikke ha vært lenge, men det tok et par sekunder å løfte fireåringen bort for å så løfte opp babyen fra vannet.

 

Jeg tipper flere av dere henter håndklær, legger frem pysj, ordner tannkostene, sitter å bretter klær, setter på en vaskenaskin ol imens barna bader på kvelden. Forskjellen er ikke stor i den situasjonen, man kan ikke styre at fireåringen fikk det innfallet å kaste seg over lillebroren, det kunne skjedd imens jeg satt vedsiden av, stolen kunne ha kolvet og babyen kunne ha kommet under vann -selv om jeg satt rett vedsiden av å løftet fireåringer bort og dro opp babyen. Slik er det bare.

 

Men for all del fortsett å henge dere opp i at jeg "forlot" barna i badekaret, at jeg "ikke" ringte legevakta, at jeg driver med "omsorgssvikt" da er dere svake mennesker som setter dere på bølgen å ikke klarer å sette dere inn i saken. Det frister sikkert ikke å lese 300 svar, men jeg kan godt ta på meg oppgaven og kopiere det JEG har sagt, forestillingene dere har om meg som mor kommer jo ifra dere selv, ikke fra meg og mine :)

Jeg har tatt meg tid å lese alle innleggene i begge trådene og, men har kun kommentert i denne.

 

Det jeg synest er litt skremmendes er at du selv ikke ser alvoret i det du gjorde og fortsetter å forsvare det.

 

Alle kan være uheldige og alle kan gjøre feil ting i en ubetenksom situasjon. Men, når ting har gått så galt som det nesten gjorde nå bør man kunne se alvoret i det og ikke prøve å bagatellisere det bort med at alle andre gjør det samme. For det stemmer faktisk ikke. Alle andre snur ikke ryggen til barn i vann. Selv ikke for 30 sekunder...

 

 

 

Anonymous poster hash: cc734...03a

 

 

Alle mennesker som blir behandlet som en kriminell på denne måten vil forsvare seg. Helt naturlig.

 

Lurer på hvor moderator er?? 

 

Anonymous poster hash: 5012b...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg ser dere ikke gir opp, mange sier jeg forlot barna i badekaret. Det gjorde jeg ikke... Jeg gikk å henta hånduker 3-4 meter ifra badekaret, ja jeg så at de satt fint og tok inn i tørketrommelen. Jeg hørte de satt og plasker rolig. Jeg snudde meg å så at fireåringen hadde satt seg oppå lillebroren som satt i badestol med sugekopp å havnet under vann, det kan ikke ha vært lenge, men det tok et par sekunder å løfte fireåringen bort for å så løfte opp babyen fra vannet.

 

Jeg tipper flere av dere henter håndklær, legger frem pysj, ordner tannkostene, sitter å bretter klær, setter på en vaskenaskin ol imens barna bader på kvelden. Forskjellen er ikke stor i den situasjonen, man kan ikke styre at fireåringen fikk det innfallet å kaste seg over lillebroren, det kunne skjedd imens jeg satt vedsiden av, stolen kunne ha kolvet og babyen kunne ha kommet under vann -selv om jeg satt rett vedsiden av å løftet fireåringer bort og dro opp babyen. Slik er det bare.

 

Men for all del fortsett å henge dere opp i at jeg "forlot" barna i badekaret, at jeg "ikke" ringte legevakta, at jeg driver med "omsorgssvikt" da er dere svake mennesker som setter dere på bølgen å ikke klarer å sette dere inn i saken. Det frister sikkert ikke å lese 300 svar, men jeg kan godt ta på meg oppgaven og kopiere det JEG har sagt, forestillingene dere har om meg som mor kommer jo ifra dere selv, ikke fra meg og mine :)

Jeg har tatt meg tid å lese alle innleggene i begge trådene og, men har kun kommentert i denne.

 

Det jeg synest er litt skremmendes er at du selv ikke ser alvoret i det du gjorde og fortsetter å forsvare det.

 

Alle kan være uheldige og alle kan gjøre feil ting i en ubetenksom situasjon. Men, når ting har gått så galt som det nesten gjorde nå bør man kunne se alvoret i det og ikke prøve å bagatellisere det bort med at alle andre gjør det samme. For det stemmer faktisk ikke. Alle andre snur ikke ryggen til barn i vann. Selv ikke for 30 sekunder...

 

 

 

Anonymous poster hash: cc734...03a

Alle mennesker som blir behandlet som en kriminell på denne måten vil forsvare seg. Helt naturlig.

 

Lurer på hvor moderator er??

 

Anonymous poster hash: 5012b...4bb

Brukermoderatorene har vært og låst denne tråden...

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144127709-jeg-skal-bade-barna-igjen-ikveld/

 

Anonymous poster hash: cc734...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dette meldes? Kan noen foreta seg noe? Dette plager meg, og jeg tenker nesten svangerskapdepresjon og

-psykosehistorier fra USA.

 

 

 

Anonymous poster hash: 64815...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så dårlig og syns så synd i disse barna:(

Depresjon har hun hatt.

 

Anonymous poster hash: 2aed2...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommerfuggel

Nå sporer denne tråden fullstendig av, å begynne å trekke fram gamle tråder for å få henne til å framstå som en dårlig mor/ustabil er ikke greit.

 

Til dere som vil at vi skal melde henne til barnevernet, det kommer vi ikke til å gjøre.

 

Velger å låse tråden da den anses å være ferdigdiskutert nå.

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bekymrer meg at mannen er mye borte og hun alene med barna om hun sliter.

 

Anonymous poster hash: 64815...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer kaller dere voksne og modne???

 

Fy flate!!!!

 

Dette har snudd seg til massehysteri, heksejakt og gapestokk. Det er ikke normal oppførsel å søke opp gamle tråder for å bruke mot Cmyk på denne måten. Ser dere ikke hvor sykt det er???

 

Og nei, ikke si noe om det som skjedde - den oppførselen som mange av dere damene nå viser er rett og slett syk!

 

# 63 roper barnevern fordi Cmyk har uttalt at hun ikke synes minst er noe pen å se på. Men ærlig talt - babyer som leppe-ganespalte er sjeldent pene før de opereres. Cmyk er faktisk en av de få som tør å innrømme det. Det at hun kan innrømme det er ærlighet, det har ikke noe med hennes kjærlighet for barnet å gjøre. Det betyr heller ikke at hun er mindre glad i dette barnet enn det første!

Et barn med åpen leppe-ganespalte har et utseende som blir veldig spesielt før det opereres. At hun innrømmer det betyr ikke at hun ikke ser på dette barnet som akkurat like verdifullt som sitt første.

Om du leser svaret hennes i den tråden så spør hun med et smilefjes og dere som mener deres barn er vakre greier å se forbi dette som hun ser? Etter min mening viser hun med den kommentaren at hun ser forbi det som foreløpig ikke er pent på babyen sin - hun ser forbi leppe-ganespalten.

 

 

Slik dere damer holder på nå så tenker jeg at forumet er blitt et forum hvor hysteriet hersker og hvor det er helt greit å tråkke på andre, plukke fra hverandre andre brukere.

 

Flere brukere her inne er raske ved å kaste seg over det minste lille svakhetstegn hos enkelte, de finner seg noen å hakke løs på i flokk.

 

Jeg blir kvalm av dere!!!

 

Tror dere på en flekk at hun blir bedre av denne hakkingen dere driver med? Finne tak i alle gamle tråder osv.? Det er ikke hjelp dere bedriver, dere gjemmer dere bak deres anonymkoder og hevder at dere gjør det i beste mening. Det dere bedriver nå er ikke hjelp, det er avretting.

 

Hvis dere virkelig hadde ønsket å hjelpe så hadde dere skrevet gode mailer til henne som fikk henne til å få tillit, som formidlet det dere mener på en ok måte. Det dere gjør nå har motsatt effekt!



Anonymous poster hash: 38855...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...