Gå til innhold

Klarer du å se at barnet ditt objektivt sett ikke er så vakkert, selv om det selvsagt er verdens vakreste for deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker på blogger Rannveig Heitmann som nå vil begynne å sensurere dattern fordi hun får tilbakemeldinger på at datteren ikke er så pen... Jeg hadde jo aldri sagt det til henne, men jeg kan jo forstå hva enkelte mener.. Men uansett så sier man jo ikke slikt. Rannveig bedyrer jo at datteren er verdens vakreste. Jeg har to barn der jeg, hvis jeg ser det utenfra, kan kan si at det ene er betydelig vakrere enn det andre, men at begge to, subjektivt sett selvsagt er like nydelige for meg. Klarer dere andre å se det?

 

Anonymous poster hash: b8935...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt ser jeg slike ting. mine barn er vakre,men jeg har absolutt sett barn som er finere.

men å si rett ut at barnet er mindre pent til ei mor,det gjør man jammen meg ikke!



Anonymous poster hash: 2bd1e...2a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser det. Det ene barnet mitt er mye penere enn det andre, og sammenlignet med andre barn igjen så finnes det virkelig barn som er mer billedskjønne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet til Rannveig Heitmann er jo bare skjønne da. Hvem er det som sier noe så slemt til en mor egentlig?



Anonymous poster hash: c146d...068
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jenteungen er verdens nydligste (som alle andre mødre om sine barn) men ho er som mora si å gjør seg ofte dårlig på bilder :P enten er munnen halvveis åpen, øya igjen, tunga ute, ja typisk sånne ting.

Men så blogginnleget til R ang sensurere datteren, men ho har lagt ut to bilder av ho på instagram i dag. Men håper ho begynner å sensurere ho, det får være grenser av hva og hvor mye bilder av seg selv på nett. Men jeg gidder ikke å bry meg videre om det, ho som må stå for sine valg en dag så skal jeg stå for mine.

 

Anonymous poster hash: af10f...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. Han har dessverre arvet litt mye av meg, og ikke faren sin. Han har litt stort hode og ansikt. Håper bare ikke han blir mobbet i framtiden!

 

Anonymous poster hash: 94632...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet mitt er verdens nydeligste, og jeg gidder ikke tenke objektivt på det ;)



Anonymous poster hash: 8b3f4...422
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har aldri lest bloggen hennes, bare lest OM den her inne.. men klikka inn nå og jeg døde av alle "nermere bestemt, nøyaktig, presis da"... hehe :) Søt da, hun er jo ung(e) og lærer vel underveis hun som alle andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he ser at hu i introduksjonsteksten kaller seg for tvkjendis ? Jeg forstår ingenting,,, hva har hu vært med i ? Er jeg helt blåst som ikke vet? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæææ, ser vel på babybildene at han ikke var SÅ eksepsjonell som jeg syntes da, men han er en så god og skjønn og fantastisk liten person så søtere kunne han nok ikke blitt i mine øyne:) objektiv er jeg nok ikke:)

 

Anonymous poster hash: d8030...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et barn som nok helt objektivt sett er uvanlig pen. Jeg synes jo selv hun er nydelig, men har tenkt at det er nok fordi jeg er inhabil og lite objektiv, men jeg begynner å innse at det er ikke bare meg. Vi opplever veldig ofte at fremmede mennesker kommenterer hvor vakker hun er. Det er såpass at jeg begynner å bli litt betenkt i forhold til at hun får så mye tilbakemeldinger på utseendet sitt. Jeg vil ikke at hun skal lære at det er noe som er verdt så mye oppmerksomhet og positive tilbakemeldinger.

 

Vi kler henne ikke opp for at hun skal være søt eller fikser hår eller noe sånt, vanligvis er hun en bustete unge med litt sand i fjeset og arveklær etter storebror, men fortsatt er det masse prat om hvor pen hun er stadig vekk.

 

Anonymous poster hash: a9512...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart.

Min pike har grå øyne, ikke flotte blå

Min pike har Komunefarget hår, ikke lyst, eller mørkt, eller brunt

Min pike har korte øyevipper som står rett frem, ikke lange bøyde flotte vipper.

 

Jeg tar mye bilder, og min pikes veninde blir nesten ALTID veldig veldig fin på alle bilder, mens min pike er utrolig lite fotogen, og det må knipses 100 bilder av henne skal ett være vellykket.

 

Min pike er ikke noen skjønnhet, iallefall ikke i en alder av 8 år. Men, hun er nydelig, forde det er MIN datter, hun er noe jeg og mannen min har skapt, hun er litt av os begge to, og jeg elsker henne mer enn noe annet.

 

Men man kan ikke ha skylapper.

Man må se at eget barn ikke er guds gave til jorden.

 

Men jeg kan jo aldrig si noe til henne......så  klart, hun forandrer seg, og etter hvert bøyer hun vippene med tang, og farger hår, og herregud hun er verdens absolutte knupp, i mine øyne:)



Anonymous poster hash: 823df...0f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor skal man det? Ser ingen grunn til å rangere små barn. For mamma er barnet vakrest i verden, punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på blogger Rannveig Heitmann som nå vil begynne å sensurere dattern fordi hun får tilbakemeldinger på at datteren ikke er så pen... Jeg hadde jo aldri sagt det til henne, men jeg kan jo forstå hva enkelte mener.. Men uansett så sier man jo ikke slikt. Rannveig bedyrer jo at datteren er verdens vakreste. Jeg har to barn der jeg, hvis jeg ser det utenfra, kan kan si at det ene er betydelig vakrere enn det andre, men at begge to, subjektivt sett selvsagt er like nydelige for meg. Klarer dere andre å se det?

 

Anonymous poster hash: b8935...297

Måtte inn å se og hun har i alle fall mamma brillene på :)

 

Anonymous poster hash: f69a8...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne se at han ikke var en billedsjønn baby. Men når han tippet året begynte han å bli pen, og nå er han nydelig med sine store knallblå øyne, lange sorte vipper, gyllen hud og blonde hår. Eneste er at han har noen rare ører. Men i mi e øyne har han alltid vært perfekt :)

 

Anonymous poster hash: 57188...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har måttet snakke med de som jobber i barnehagen om at de ikke må hjelpe minstemann for mye når han ber om det. Et par av de som jobber der er sjarmert i senk og klarer ikke si nei når de skal.

Det være seg trehjulssykling eller orke å gå opp lang trapp uten å bli båret (han er tre år så sannelig det klarer han klarer selv).

"Jammen, han eeeer jo så skjønn", er svaret vi får og jeg blir frustrert.

Ja, han er det, men det er ikke det som definerer ham.

Han er en sta liten bortskjemt luring innimellom, og det hjelper ikke at de er ettergivende.

 

Så ja, jeg ser han er søt med sine lange øyevipper og knallblå øyne både objektivt og subjektivt.

 

Størstemann er en glad sjarmør, men ser helt annerledes ut en minstemann.

 

Enig med hun fra tidligere innlegg over her at det er ikke bra å få for mye tilbakemeldinger på hvordan de ser ut. Prøver å være bevisst det selv og heller gi andre tilbakemeldinger på andres barn også som ikke handler om hvor fint de går kledd eller hvor fine og pene de er.



Anonymous poster hash: 3b343...dbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på blogger Rannveig Heitmann som nå vil begynne å sensurere dattern fordi hun får tilbakemeldinger på at datteren ikke er så pen... Jeg hadde jo aldri sagt det til henne, men jeg kan jo forstå hva enkelte mener.. Men uansett så sier man jo ikke slikt. Rannveig bedyrer jo at datteren er verdens vakreste. Jeg har to barn der jeg, hvis jeg ser det utenfra, kan kan si at det ene er betydelig vakrere enn det andre, men at begge to, subjektivt sett selvsagt er like nydelige for meg. Klarer dere andre å se det?Anonymous poster hash: b8935...297

Nei, mine mammabriller gjør at jeg ser mine barn som verdens vakreste. Mange som kommenterer utseendet deres også. De er utolig fotogene.

 

Anonymous poster hash: 78a10...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, barnet mitt er veldig vakkert og det synes andre også



Anonymous poster hash: 22ef8...315
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser selv at andre barn kan være penere enn mine, men for meg er jo barna mine fantastisk skjønne og nydelige, og jeg har aldri ønsket et annet utseende på de uansett hvor vakre andre måtte være :) For alt jeg vet kan det være foreldre som synes et eller flere av barna mine er vakrere enn deres :) Skjønnhet kommer ann på øyet som ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et barn som kan betraktes som appelerende. Han er blid, søt og sjarmerende til tusen. Folk legger merke til ham og han shower, babler, gliser og soler seg i oppmerksomheten han får.

Jeg ser at jeg har et barn som det er "lett å like" og det er viktig at vi som foresatte holder hodet kaldt. Dersom vi ikke er bevisste på hvordan vi oppdrar ham kan han lett bli en type "som flyter på sjarmen" og kanskje kommer av gårde med saker og ting som ikke et OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke datteren hennes er noe stygg jeg. Kanskje på kanten til stygg-søt. Sjarmerende liksom, men ikke den typiske skjønnheten, nei. Sier uansett aldri til en mor at barnet er stygt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke datteren hennes er noe stygg jeg. Kanskje på kanten til stygg-søt. Sjarmerende liksom, men ikke den typiske skjønnheten, nei. Sier uansett aldri til en mor at barnet er stygt!

 

Men å legge det ut offentlig gjør du!

Så veldig latterlig

 

Anonymous poster hash: 35e9e...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gutten vår er helt normal pen. Men han fikk MYE positiv oppmerksomhet, jeg syntes det var veldig rart. Jeg tror det er fordi han er født mørk i håret, med masse hår og markerte trekk, lange øyenvipper og synlige øyenbryn, det skilte seg veldig ut fra alle de lyse barna i bhg.

 

Men han er helt normal ut nå som alle andre har fått hår. :)

 

Anonymous poster hash: 8df66...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...