Gå til innhold

Inspirert. Klarer du fortsatt å ta vare på eget utseende


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg følte ikke at jeg hadde "gitt opp" men var ikke i stand til å prioritere det! Var lykkelig om jeg fikk vasket ansiktet og pusset tennene, hvis jeg rakk å børste håret i tillegg var det magi. En dusj og maskara var som julaften og bursdag samtidig!

Nå er baby større og jeg får tid til både dusj og litt sminke på morgenen, føler meg veldig mye mere fresh da :)



Anonymous poster hash: 093c9...c35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri brukt noe særlig sminke. Så gjør ikke det nå heller. Jeg har veldig mørke vipper og bryn, så det er ikke noe særlig forskjell med eller uten sminke.

Men jeg har alltid vært nøye med hygiene, rene pene klær, og sko er jeg glad i, så alt fra joggesko til høyhælte lekre sko. Fjerner kroppshår, farger og fikser håret på hodet jevnlig, trener og tar vare på meg selv. Har og tatt silikon etter to barn, og tomme pupper.



Anonymous poster hash: f5c42...7b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke hverdagssminke. Men går å får farget vipper og bryn samt formet sistnevnte jevnlig og sa er det bare litt på leppene.

 

Dusje og vaske håret må jeg hver morgen, har ett hår som står til alle kanter. Og jeg følger somregel barnet inn på skolen, noe flere foreldre gjør.

 

Kun ett par ganger jeg ikke har dusjet, men da har jeg vært så dårlig og gjort det senere på dagen. Da har jeg også bare satt av barnet på parkeringsplassen.

 

Men jeg liker å gjøre litt luksus for meg selv, og har funnet en kjempefin skrubb. Og nå må jeg også begynne med føttene, sånn at det ikke er hars hud på hæler og begynne å lakke neglene igjen. De får seg litt frimånder fra lakk når vi ikke går så mye barbeint.

 

Klær der går jeg hjemme i set jeg også går ute blandet folk med. Men noe tøy er gammelt, men det bruker jeg når jeg ordner i huset og Hagen.

 

Anonymous poster hash: d0d64...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sminke hver dag, concealer, foundation, pudder, rouge og mascara, med måte selvsagt. Jeg føler meg utrolig ufresh uten. Godt for min egen selvtillit. Dusje gjør jeg hver kveld, føner og retter håret når det er vasket, men går stort sett med håret i en løs hestehale. Hjemme er det på med kosebuksa, ikke den grå, mens ute er det stort sett jeans.

 

Anonymous poster hash: 7bcaf...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...