Gå til innhold

Jeg skal bade barna igjen ikveld


Gjest ________

Anbefalte innlegg

Gjest ________

Noen som har tips til hvordan jeg skal gjøre det? Kan jo tydeligvis ikke dette etter å ha gjort det 1460 ganger siste årene 😂

 

-har meldt meg inn i norsk luftambulanse just in case...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må binde fast barna og stirre på dem til de er ferdige. IKKE LUKK ØYNENE! Ikke engang for å blunke.



Anonymous poster hash: 20457...bb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kan huske på at du for enhver pris ikke skal gå fra barna når de bader. Det er første bud. Hverken babyen eller 4 åringen skal bade alene uten tilsyn. De må være svømmedyktige før de kan det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du bader gutten så raskt etter uhellet, så han ikke blir redd for vann :) Håper det blir en fin kosestund for dere alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes "synd" i deg for alle svarene du fikk, men å gjøre narr av hele situasjonen som du gjør nå syns jeg blir helt feil.

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ønsker du å provosere etter all den drittslengingen du har fått?

En ting er å provosere, men virker som hun ikke tar noe ansvar selv for hva som skjedde. Og nei; trenger ikke gjerde mellom barna men regner med du har

snakket med 4.åringen.

 

Ble en smule kvalm av dette innlegget ditt merker jeg.

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cd0da

Jeg syntes du fikk unødvendig mye pes og kritikk i forrige tråd, men skjønner virkelig ikke at du i det hele tatt gidder å gjøre narr av det hele idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, der forsvant alt av min lille sympati for situasjonen du har vært i de siste dagene.. For det er fælt å oppleve noe sånt, men å tulle med det på denne måten er rett og slett usmakelig..

 

Hilsen ei som reddet en 2 åring fra å drukne på ferie fordi foreldrene prioriterte soling og prat fremfor å følge med på barnet sitt.

 

Anonymous poster hash: 2ac7f...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo være litt enkel.

 

Du dreit deg ut ved å gå fra en baby i badekaret. Så blir du sur når folk kritiserer deg for det. Og nå laget du en sånn tråd?!

 

Syns egentlig bare synd på deg.

 

Anonymous poster hash: af353...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dette er de samme naboene som ser til barna dine når du overlater dem alene hjemme? Dere er nok litt korte alle sammen stakkars så at dere finner humor i dette sier vel sitt.

Tenk at du skriver at du er redd barnet ditt kan drukne, folk blir redde og prøver hjelpe deg og få deg til å gjøre noe fremfor å være tafatt- og etterpå leser dere svarene som en festlighet.

 

God bedring.

 

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann! Hvorfor forsvarte jeg deg i den tråden? Du har virkelig ikke tatt til deg en dritt fra situasjonen. En ting er hvordan du reagerte med en gang. Men er det her holdningen du sitter igjen med etter å ha fått reflektert over situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av dem som skrev i den andre tråden at jeg er bekymret for barna dine. Blir ikke noe mindre bekymret av at du gjør narr og ler av situasjonen kun kort tid etter det ene barnet ditt nesten drukner det andre barnet ditt fordi du lot dem bade alene.

 

 



Anonymous poster hash: b63d0...658
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den medisinske historien din fra sist henger jo ikke på greip, så den var lett å gjennomskue.

 

Anonymous poster hash: ea0f9...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av dem som skrev i den andre tråden at jeg er bekymret for barna dine. Blir ikke noe mindre bekymret av at du gjør narr og ler av situasjonen kun kort tid etter det ene barnet ditt nesten drukner det andre barnet ditt fordi du lot dem bade alene.   Anonymous poster hash: b63d0...658

Veldig enig i dette. Rett og slett bekymringsfullt.

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøvde å være morsom nå, men det eneste du oppnådde var å fremstille deg enda dummere enn du forhåpentligvis er i virkligheten.

 

Anonymous poster hash: 35ec6...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den medisinske historien din fra sist henger jo ikke på greip, så den var lett å gjennomskue.

 

Anonymous poster hash: ea0f9...1d3

Men det skjedde jo akkurat slik som fortalt da, grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi naboen synes mammaforum har skjult underholdningsverdi og sa at jeg skulle gjøre det. Etter at han hadde lest igjennom hele hovedtråden sa han at de fleste som har kritisert verre enn den andre gjør det jo bare av en grunn så resten kan ta frem popcornet. Det et andre svarer fint og kommer med råd er jo en super ting som trengs. Jeg kommer selvfølgelig til å fortsette å bade barna hver kveld forsvarlig, og jo en dag er det sikkert tomt for hånduker og jeg må hente det igjen hvis mannen er borte, det betyr ikke at jeg ikke har sett alvoret i situasjonen/reflektert/lært noe for jeg har lært mye og lest mye og kommer alltid til å ha det i bakhodet

 

Dere som synes innlegget her var drøyt/kvalme -beklager

 

Det var vel et dårlig forsøk på humor, nen vi lo godt her i hus med naboene

 

Min oppfording til alle er at man skal være grei og snill og forøvrig kan gjøre som man vill 😁

Skjult underholdningsverdi har helt klart dette forumet. Men det du bidrar med nå er bare usmakelig. Og alle de stygge svarene du fikk var heller ikke av underholdning her inne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den medisinske historien din fra sist henger jo ikke på greip, så den var lett å gjennomskue.

 

Anonymous poster hash: ea0f9...1d3

Men det skjedde jo akkurat slik som fortalt da, grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi naboen synes mammaforum har skjult underholdningsverdi og sa at jeg skulle gjøre det. Etter at han hadde lest igjennom hele hovedtråden sa han at de fleste som har kritisert verre enn den andre gjør det jo bare av en grunn så resten kan ta frem popcornet. Det et andre svarer fint og kommer med råd er jo en super ting som trengs. Jeg kommer selvfølgelig til å fortsette å bade barna hver kveld forsvarlig, og jo en dag er det sikkert tomt for hånduker og jeg må hente det igjen hvis mannen er borte, det betyr ikke at jeg ikke har sett alvoret i situasjonen/reflektert/lært noe for jeg har lært mye og lest mye og kommer alltid til å ha det i bakhodet

 

Dere som synes innlegget her var drøyt/kvalme -beklager

 

Det var vel et dårlig forsøk på humor, nen vi lo godt her i hus med naboene

 

Min oppfording til alle er at man skal være grei og snill og forøvrig kan gjøre som man vill 😁

Så så lenge du er snill og grei kan du være uoppmerksom flere ganger?

 

Er du rusa?

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sto ikke akkurat først i køen da intellekt ble delt ut, gjorde du vel? Du framstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen, akkurat.

 

Dette er nær toppen av smakløshet, og ikke er det bra å bade ungene hver dag, heller.

 

Anonymous poster hash: 4582b...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det egentlig å sjekke om det er håndklær på badet FØR man begynner å bade?

 

Kan være det mangler en annen gang? Synes du tar veldig lett på dette... *rystet*

 

Anonymous poster hash: 3e41d...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager.....der mistet du min støtte...

 

Det du gjør nå er å gjøre narr av de som oppriktig ville hjelpe deg og forsvarte deg...

 

At dere sitter i stua og har dette som lørdagsunderholdning.... nei...det blir bare feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...