Gå til innhold

Vi har kåret månedens bruker og månedens innlegg for juni! Se hvem som vant.


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

De vi mener fortjener månedens utmerkelser for juni er:

 

Månedens innlegg: 

 

Roselilly, bruker #18 i denne tråden:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144150474-hvordan-fortelle-barna-at-mamma-er-død/

 

Et hjertevarmt, medmenneskelig og omsorgsfullt innlegg, som gir støtte til en som trenger det. Et eksempel til etterfølgelse!  :)

 

Månedens bruker: 

 

Gulltopp og lillebjørn som er HI i denne tråden, hvor hun tok initiativ til å gi bort 5000 kroner til ferie til noen som trengte det. Et innlegg som rørte ved manges hjerter. 

 

 

Hva får vinnerne? 

 

 

Vinneren får en AQVIA kullsyremaskin fra AGA!

Maskinen gjør vanlig springvann om til deilig boblevann i løpet av sekunder. Syntes du det er vanskelig å få i deg nok væske i løpet av dagen, kan denne maskinen hjelpe deg. Fyll flasken med vann, trykk på knappen og hold den inne noen sekunder. Vips, så du har deilig farrisvann klar til å serveres. Dette er en liten luksus i hverdagen, og du trenger aldri mer kjøpe vann på flaske når du venter gjester. Dermed sparer du tid, penger og miljøet for flasker.

 

Dessuten er den et lite smykke til kjøkkenbenken.

20140106_AQVIA_AGA_537512a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Kari Mathilde

Hei! Nå er det ikke så mange dager før vi skal kåre månedens innlegg og månedens bruker for juni. Noen flere som har forslag til hvem som fortjener litt ekstra oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sida eg allereie har kolsyremaskin vil eg føreslå Kira som månadens brukar (i motsatt fall ville eg sjølvsagt lansert meg sjølv som kandidat ;) ). Ho gjer ein kjempejobb som "sjef" for brukarmoderatorane. Alle brukarmoderatorar burde få kvar si, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Kira gjør en god jobb, men siden hun også får betalt for jobben er det litt sært om hun vinner en brukergave



Anonymous poster hash: 5be6e...36b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...