Gå til innhold

På grunn av tråder som dette burde dere fjerne antall innlegg fra profilene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vegrer meg nå for å skrive innlegg og signere med nick pga. dritt som dette. Og jeg er sikkert ikke den eneste som tenker slik og som da heller velger å signere anonymt.

 

Kan dere ikke være så snille og fjerne antall innlegg fra profilene?

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143914218-synes-egentlig-de-profilene-som-har-4-5-innlegg-i-snitt-pr-dag-virker-ganske-patetiske-sitter-en-pa-dib-hele-dagen-eller/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr du deg virkelig om en Anonym som bare prøver å provosere??

 

Hadde ikke orket å bry hodet mitt med det innlegget der :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det akkurat dette jeg ønsket å ta opp. Du må gjerne ta opp andre personangrep dersom du ønsker det. Det er ditt valg på lik linje med at det å ta opp dette tema er mitt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk, denne diskusjonen gikk på "gamle" DIB og. Og da var det ingen teller på innlegg. Tror ikke det vil bli noe bedre uten "teller".

Og hvor mange bryr seg, sånn egentlig? Så lenge man ikke oppfatter DIB som det mest personlige man har i livet og legger ut informasjon som lett kan spores til feks vedkommendes familie, ser jeg ikke at det er et stort problem.

Om DU føler at det blir for enkelt å følge med på hva du skriver og mener om ting her inne og i tillegg skriver masse, synes jeg du skal legge inn årene og ta deg en pause.

Uansett er det ingen som må vite hvem du er i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere plages med at dette plager meg. Kan jeg ikke få ytre min mening her inne på lik linje med andre uten at "logg av" skal være svaret?

Jeg respekterer at dere ikke deler mitt syn i denne saken, men la meg nå få fremme min sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere plages med at dette plager meg. Kan jeg ikke få ytre min mening her inne på lik linje med andre uten at "logg av" skal være svaret?

Jeg respekterer at dere ikke deler mitt syn i denne saken, men la meg nå få fremme min sak.

 

Det er dessverre et stort problem inne her.

 

Du skal ikke ha andre meninger enn andre, for da går de til angrep på hvordan du skriver!

 

Det er det som ødelegger hele forumet egentlig, virker som om nesten ingen vet å diskutere forskjellige ting på en ordentlig måte, uten å angripe HI fordi komma var på feil plass eller at det er noen skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Hei HI og dere andre DIB'ere :)

Først og fremst: Det er lov å legge frem sine egne ytringer og meninger her på "Ris og ros", og fortsett med det.

Ang. det med antall innlegg som knyttes til profilen osv. kommer nok dessverre ikke til å bli fjernet. Men jeg skal notere ned at dette er ønske fra enkelte, og gi beskjeden videre til de som tar denne avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Bitthen med ny -bolle i ovnen:) , nå skjønner jeg hvorfor du langer ut mot meg i denne tråden! Det er DU som er HI i den andre tråden! Du kunne innrømt det med en gang istedenfor å direkte drite deg ut og gjemme deg bak vissvass når det faktisk er DU som står bak møkkaspredningen!

 

Skam på deg for dette!

post-836398-0-69480100-1330622034_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI og dere andre DIB'ere :)

Først og fremst: Det er lov å legge frem sine egne ytringer og meninger her på "Ris og ros", og fortsett med det.

Ang. det med antall innlegg som knyttes til profilen osv. kommer nok dessverre ikke til å bli fjernet. Men jeg skal notere ned at dette er ønske fra enkelte, og gi beskjeden videre til de som tar denne avgjørelsen.

 

Takk for svar!

 

Håper virkelig at dere kan gjøre noe med dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Vel, Bitthen med ny -bolle i ovnen:) , nå skjønner jeg hvorfor du langer ut mot meg i denne tråden! Det er DU som er HI i den andre tråden! Du kunne innrømt det med en gang istedenfor å direkte drite deg ut og gjemme deg bak vissvass når det faktisk er DU som står bak møkkaspredningen!

 

Skam på deg for dette!

Vel, se det sånn at underholdningsverdien øker med antall vissvassinnlegg. å la oss more er antakelig det beste vi kan få til, siden vi ikke blir kvitt innsyn i andres profiler. Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, Bitthen med ny -bolle i ovnen:) , nå skjønner jeg hvorfor du langer ut mot meg i denne tråden! Det er DU som er HI i den andre tråden! Du kunne innrømt det med en gang istedenfor å direkte drite deg ut og gjemme deg bak vissvass når det faktisk er DU som står bak møkkaspredningen!

 

Skam på deg for dette!

Vel, se det sånn at underholdningsverdien øker med antall vissvassinnlegg. å la oss more er antakelig det beste vi kan få til, siden vi ikke blir kvitt innsyn i andres profiler.

 

:D

 

Sikkert ikke særlig pent av meg å skrive det innlegget, men jeg klarte ikke å dy meg. Bæsjer man på leggen så får man lukte ille en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Vel, Bitthen med ny -bolle i ovnen:) , nå skjønner jeg hvorfor du langer ut mot meg i denne tråden! Det er DU som er HI i den andre tråden! Du kunne innrømt det med en gang istedenfor å direkte drite deg ut og gjemme deg bak vissvass når det faktisk er DU som står bak møkkaspredningen!

 

Skam på deg for dette!

Vel, se det sånn at underholdningsverdien øker med antall vissvassinnlegg. å la oss more er antakelig det beste vi kan få til, siden vi ikke blir kvitt innsyn i andres profiler.

 

:D

 

Sikkert ikke særlig pent av meg å skrive det innlegget, men jeg klarte ikke å dy meg. Bæsjer man på leggen så får man lukte ille en stund.

La oss anta at man prøver seg med luftfrisker (nickbytte), da framkommer umiddelbart den ene store FORDELEN med at nickbytte er tilbakevirkende...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...