Gå til innhold

Synes egentlig de profilene som har 4-5 innlegg i snitt pr dag virker ganske patetiske? Sitter en på DIB hele dagen eller???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nevner ingen profiler, selv om jeg kunne gjort det i fleng. De som sitter tilsynelatende hele dagen/ fritiden sin på DIB. Så tragisk egentlig. Likevel blir flere av profilene sett på som "kule veteraner" og kanskje tom. har litt status?? Jeg må le litt, finnes det noe mere tragisk enn å basere dagene sine på å sitte her? Har de egentlig et liv - det må da i tilfelle være rimelig trist? Men her sitter de, og har gjerne en bedrevitende og nedlatende holdning til så mangt og så mange. Kanskje de skulle brukt tiden på å gå litt i seg selv i stedet for??

 

Du sitter jo her selv tenker dere? Ja, jeg gjør jo det - av og til, ja... ;)

 

Og til dere som kan skilte med flust av daglige innlegg: Har dere jobb og familie? Hvordan greier dere å kombinere det med DIBingen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og her sitter du selv :) Bruker du hele dagen på å skrive 4-5 innlegg?

Om du er så treig på tastaturet skjønner jeg at du kanskje tror andre bruker all sin tid her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall innlegg er jo svar også da, ikke hvor mange tråder man starter, bare sånn for å ha det på det rene. Nå tar det ikke veldig lang tid å svare på et innlegg her heller da.

Jeg bruker mye tid her, etter at ungen har lagt seg.

Jeg er alene, og kan ikke akkurat dra ut om kvelden, så hva skal jeg gjøre da? Når det ikke er noe spesiellt som må gjøres i huset f.eks? Sitte på facebook? Se på tv? Kan jo like gjerne diskutere saker og ting her inne.. Men ser du på meg som patetisk av den grunn, så vær så god! Ikke tro jeg tar meg nær av det :)

Ha en fin dib/bim kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Nevner ingen profiler, selv om jeg kunne gjort det i fleng. De som sitter tilsynelatende hele dagen/ fritiden sin på DIB. Så tragisk egentlig. Likevel blir flere av profilene sett på som "kule veteraner" og kanskje tom. har litt status?? Jeg må le litt, finnes det noe mere tragisk enn å basere dagene sine på å sitte her? Har de egentlig et liv - det må da i tilfelle være rimelig trist? Men her sitter de, og har gjerne en bedrevitende og nedlatende holdning til så mangt og så mange. Kanskje de skulle brukt tiden på å gå litt i seg selv i stedet for??

 

Du sitter jo her selv tenker dere? Ja, jeg gjør jo det - av og til, ja... ;)

 

Og til dere som kan skilte med flust av daglige innlegg: Har dere jobb og familie? Hvordan greier dere å kombinere det med DIBingen??

 

Det kuleste med dette innlegget er jo at du er anonym :D

 

Redd for at vi skal se hvor mange innlegg du har pr dag, kanskje ;)

 

Noen skal være bittelitt forsiktige med å anklage andre for å være patetiske, syns jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt konstruktivt innlegg, føler jeg. :P Hva får du ut av dette? Når det er sagt; jeg føler meg truffet. I dag altså. I dag har jeg hatt masse innlegg. I dag har vært hjemme og vasket klær og hatt skrivesperre. Resten av tiden er jeg stort sett aldri hjemme. Vet du at disse du tenker på har 4-5 innlegg HVER dag? Hvordan har du regnet på dette? Har du talt? Har du sittet hjemme hele tiden og ikke bare hengt her, men også talt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt konstruktivt innlegg, føler jeg. :P Hva får du ut av dette? Når det er sagt; jeg føler meg truffet. I dag altså. I dag har jeg hatt masse innlegg. I dag har vært hjemme og vasket klær og hatt skrivesperre. Resten av tiden er jeg stort sett aldri hjemme. Vet du at disse du tenker på har 4-5 innlegg HVER dag? Hvordan har du regnet på dette? Har du talt? Har du sittet hjemme hele tiden og ikke bare hengt her, men også talt?

 

Du kan lese det om du går inn på profilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du ikke er så teknisk anlagt selv, men det finnes faktisk Iphone og flere andre telefoner som gjør at mange bruker dib til/fra jobb, på trilletur, osv. Altså man sitter ikke på nettet slik som i gamle dager. Men dette visste du sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er periodebruker, og grådig god på mulittasking :P Neida, jeg bruker aldri DB på jobb, og stort sett bare når barna ser barne-tv og tidlig på kvelden på hverdager. Kan være innom en tur i helgene dersom mannen har den med seg på noe. Og det tar ikke mange minuttene å skrive noen innlegg ;) Jeg har ikke sjekket, men vil tro jeg er en av de som sikkert har 4-5 innlegg i snitt pr dag siden jeg skriver fort og mye de gangene jeg først er her inne.

 

I januar/februar har jeg vært mye innpå pga syke barn og syk selv. Hadde noen uker der minst ett barn var syk hver dag... Og siden det er begrenset hvor spennende det er å se på en unge med feber som sover, så tja... Hvorfor ikke? ;) Men jeg er glad for at jeg generelt sett bruker DB mye mindre nå enn før da, har mange flere venner her jeg bor nå og er generelt mer sosial siden det er enklere på større steder enn små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Alt går da opp og ned her i verden. Samme med interessen for dib. Veldig lett å ha en fane oppe i bakgrunnen (ja man kan *faktisk* ha flere faner oppe på browseren samtidig ;) ), og så sjekker man den innimellom på dagen når man har et par minutter ledig, samme som med facebook og nyheter. Ja, kall meg patetisk om du vil, men jeg synes det er artig med noe som er helt avkobling fra det jeg ellers driver med, og leser på dib i samme åndedrag som jeg scanner gjennom nettavisene. Noen tar røykepauser, jeg tar nettpauser. Mye sunnere :P

Og hvis man kan hjelpe noen med et svar samtidig på de minuttene så ser jeg ikke helt hva som er patetisk med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt konstruktivt innlegg, føler jeg. :P Hva får du ut av dette? Når det er sagt; jeg føler meg truffet. I dag altså. I dag har jeg hatt masse innlegg. I dag har vært hjemme og vasket klær og hatt skrivesperre. Resten av tiden er jeg stort sett aldri hjemme. Vet du at disse du tenker på har 4-5 innlegg HVER dag? Hvordan har du regnet på dette? Har du talt? Har du sittet hjemme hele tiden og ikke bare hengt her, men også talt?

 

Du kan lese det om du går inn på profilen....

 

Joa, men om folk hadde innmari mange innlegg for fire år siden og har et annenhver dag nå, så hjelper det fint lite. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver kanskje 4-5 innlegg om dagen i snitt, I don't know. Teller ikke ;)

 

Vil ikke i det hele tatt kalle meg verken nedlatende eller bedrevitende. Ikke vil jeg si at jeg har et patetisk liv heller Heldigvis :)

Vet ikke om jeg er en av de du sikter til, men jeg faller nok i målgruppen din.

 

Vil uansett si at jeg personlig synes det er mer tragisk å sitte her å gjemme seg bak anonymknappen og kalle andres liv for tragisk og patetisk, enn å skrive 4-5 innlegg med nick her hver dag?! Det tar faktisk ikke så veldig lang tid å skrive et innlegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver kanskje 4-5 innlegg om dagen i snitt, I don't know. Teller ikke ;)

 

Vil ikke i det hele tatt kalle meg verken nedlatende eller bedrevitende. Ikke vil jeg si at jeg har et patetisk liv heller Heldigvis :)

Vet ikke om jeg er en av de du sikter til, men jeg faller nok i målgruppen din.

 

Vil uansett si at jeg personlig synes det er mer tragisk å sitte her å gjemme seg bak anonymknappen og kalle andres liv for tragisk og patetisk, enn å skrive 4-5 innlegg med nick her hver dag?! Det tar faktisk ikke så veldig lang tid å skrive et innlegg ;)

 

Har vel ikke nevnt et eneste nick jeg vel..... Men fortsatt gøy å se hvor mange som kommer i forsvar :) Det var vel egentlig det jeg regnet med :) Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jupp jeg har vært her ekstremt mye i det siste, bruker mobilen, så det tar meg ett sekund å komme inn på siden...jeg prioriterer ikke forumet foran dagliglivet, gjør det jeg skal først, og så kan jeg ta en tur innom mens mannen er ute og røyker, mens jeg ligger i armkroken til mannen og ser en av hans alltid like fascinerende dokumentarer hehe...og den siste uka har jeg vært hjemme, så jeg har hatt veldig god tid. Så jeg innrømmer gjerne at jeg har vært mer aktiv enn vanlig, uten at du egentlig har noe med det. Jeg nyter det, for jeg har også perioder der jeg verken har tid eller lyst til å være på nettet. Og lillen? Han har det helt utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg mye her periodevis...

 

Har hatt "sengeleie" pga risikosvangerskap, store deler av svangerskapet -Og kan finne det kanske underholdende å klikke litt rundt her inne... ;)

 

-Det er begrenset hvor ofte man kan sjekke nyhetene likssom, mens her skjer det jo stadig noe nytt..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at som gravid har jeg ikke så veldig mye energi når kvelden kommer. Etter endt dag er jeg tømt. Da er det greit å sette seg ned på sofaen å surfe litt, bl.a. her inne. Nå skriver jeg ikke så veldig mye, men leser og ler endel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wink.png

 

Har vel ikke nevnt et eneste nick jeg vel..... Men fortsatt gøy å se hvor mange som kommer i forsvar smile.png Det var vel egentlig det jeg regnet med smile.png Hi

 

 

Hehe... Fra når ble det å komme i forsvar å fortelle at det går fort å skrive innlegg, slik at å få et høyt gjennomsnitt ikke nødvendigvis er det samme som å "bo her inne" slik det later til at du tror? Det er forskjell på å forsvare noe og forklare noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver kanskje 4-5 innlegg om dagen i snitt, I don't know. Teller ikke ;)

 

Vil ikke i det hele tatt kalle meg verken nedlatende eller bedrevitende. Ikke vil jeg si at jeg har et patetisk liv heller Heldigvis :)

Vet ikke om jeg er en av de du sikter til, men jeg faller nok i målgruppen din.

 

Vil uansett si at jeg personlig synes det er mer tragisk å sitte her å gjemme seg bak anonymknappen og kalle andres liv for tragisk og patetisk, enn å skrive 4-5 innlegg med nick her hver dag?! Det tar faktisk ikke så veldig lang tid å skrive et innlegg ;)

 

Har vel ikke nevnt et eneste nick jeg vel..... Men fortsatt gøy å se hvor mange som kommer i forsvar :) Det var vel egentlig det jeg regnet med :) Hi

 

*ler*

 

Nå ble jeg faktisk litt nysjerrig. Så jeg måtte sjekke hvor mange innlegg jeg har i snitt hver dag. Det var 0,95 eller noe sånn.

Så da er jeg vel trygt på den trygge siden og verken patetisk eller tragisk! ;) Og trenger ikke gå i forsvarsposisjon - puuuuh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er linken mellom denne tråden her, og den her? :

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143914223-pa-grunn-av-trader-som-dette-burde-dere-fjerne-antall-innlegg-fra-profilene/

 

(Det tok meg forøvrig ca en reklamepause å flire godt av denne tråden, å stusse over innlegget og linken på Ris og ros-forumet, og å skrive dette innlegget...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt femte innlegg på 15 minutter. Sitter på trappeavsatsen med ipad og vokter på unger som ikke vil sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...