Gå til innhold

hva er d søteste et barn har sagt til deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tenkte å lage en litt koselig tråd.

 

det søteste en treåring har sagt til meg er: se på den pene damen, mamma! hun var pen hun! *smelter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treåringen min spurte; har du pynta deg? Nå var du fin, mamma.

 

Ellers smelter jeg når hun plutselig sier: glad i deg jeg mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i barnehage, og her er den søteste kommentaren jeg har fått: "Jeg tror jeg rett og slett elsker deg" (jente, 3 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den treårige jenta vår smelter hjertene våre hver eneste dag med kommentarene sine. I morges når jeg skulle kle på henne sa hun " så skjønn du er" og jeg er SÅ glad i deg og susser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag da jeg hadde sommerkjole på (pleier bare å gå med bukser) sa fireåringen min til meg; "Mamma, du er så fin som en prinsesse!". Og så har begge barna sagt "Eg er glad i deg!", og det er deilig å høre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Datteren min på 5 nå har sagt dette i flere år: " Jeg elsker deg høyere enn himmelen mamma, masse masse, masse!!"

DET smelter mammas hjerte det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var i Singapore for to år siden, og jeg gikk rundt i butikker og prøvde å finne meg noen stilige t-skjorter. Men jeg er en litt annen størrelse enn disse asiatiske jentene, og ble bare deprimert av hele greia.

 

Jenta mi som da var 7 år forsto at jeg var i dårlig humør. Jeg sa at jeg ikke fant noe fordi jeg var for tjukk. Da sier hun: "Det er fordi du er go'mamman vår det!!!" Og det var så godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var student på en skole for mange år siden da en av de yngste guttene kikket opp på meg og sa: Jeg synes du burde vært på TV. Det er den fineste komplimentet jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg henta sønnen min i barnehagen for mnge år siden var det ei lita jente på 4 år som sa " du har så pen mamma du, sko ønske min mamma også var så fin" så avsluttet hu setningen med"... min mamma er ikke så fin, til og med når hun sminker seg".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stemor til en fireåring og en snart syvåring. Hun på fire sa til pappaen sin: Vet du hvorfor jeg er så glad i deg og Nini? For du lukter så godt og Nini er så myk. Ganske søt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.mai da jeg var høygravid og synes jeg så for jævlig ut - men hadde pyntet meg selvsagt - og det hadde sønnen min på snart 3 år også. Da han så meg, gjorde han store øyne og sa: Vi er tøffe, vi to - mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sier ofte "lille venn" til min tantunge på to år. Her en dag når han skulle gå kom han bort strøyk meg på kinnet og sa "hadebra lille venn", da smaetet tante...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i barnehage for en stund siden.. En dag kom ei av de minste jentene bort til meg og satte seg på fanget mitt og sier; "Du er min beste venn" også la hun armene rundt halsen på meg og ga meg det største smellkysset på kinnet.

Go'jente da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jobber i barnehage og en av mødrene, som var høygravid, kom for å hente dattern sin. Da kommer det fra gutt 5 år...."så vakker mage du har" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen min på tre år kom ut på baklongen til meg her en dag, så satte han seg ned på stolen vis a vis meg og sa : Mamma, jeg er så glad. Smeeeelt.

 

 

Og en annen gang:

Jeg spurte om han var sulten og ville ha en skive, hvorav gutten svarer: ikke nå skatt.

 

Akksom jeg kallen han for skatt en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min datter på 4 år sier: Mamma,du er den beste mammaen i hele verden,du er så vakker og så lukter du så godt!.....smelt.....(ja man prøver jo å oppdra de godt;)..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen på tre og mormor var ute på tur. Mormor spurte om han ikke ville lukte på rosene, og det gjorse han: "mmm lukter godt, lukter sånn som mamma."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datra mi på snart 5 kom hoppende opp i fanget mitt under kveldsstellet og sa : Du e værdns bæsteste mamma du ja mamma! :)

Jeg ble jo utrolig rørt selvfølgelig. Men etterhvert som hun sa det hver gang hun ville ha viljen sin såååå.. :P hehe! Fikk forklart henne at man sa ikke sånt bare fordi man ville få viljen sin, men fordi man virkelig mente det. Nå kommer hun springende bort og gir meg smellkyss på kinnet, uten å si noe, bare sånn helt uten videre.. Koselig ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en liten gutt som nå er blitt 5 år. Han har alltid vært glad i å synge...hehe, og her om dagen sang han av full hals når vi var i butikken:)

Blomster små, store blå, titter opp av marken nå, vinker til, mamma lill for hun er så snill...så heiv han seg rundt halsen min og sa "mamma, du er best i hele verden du, jeg er så glad i deg....

 

De gamle damene i butikken hadde snudd seg for lenge siden og klappet da han var ferdig med konserten sin...hehe, Jeg blei så rørt at jeg fikk et par tårer i øyekroken. Det hjelper ikke akkurat at hormonene er i sving og jeg er gravid i 6 mnd heller:):)

 

Skjønne ungen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gla i deg er ein klassiker, men når han sa: eg er superoptifantafenomenalistisk glad i deg, då smeeeelta eg. Bra gjort av ein på 26 mnd... *stolt og rørt mamma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er stemamma til to gutter på 5 og 8 år, og første gangen jeg skulle treffe guttene etter jeg og pappa'n hadde blitt kjærester/ veldig gode venner kom minstegutten med noe som kunne smeltet hvem som helst...og totalt overraskende!

Vi skulle på sirkus, og da jeg satte meg inn i bilen snudde jeg meg og hilste på gutta da det kom kjapt fra minstegutten (han var da 4 år): "Oj, DU er fin du!!!!"

 

En annen gang stod jeg og redde opp i senga til minsten mens han satt på gulvet og titta opp på meg: " Åhhh...du er så fin du!" Takk, sier jeg, det var snilt sagt, du er fin du også....

Jeg snudde meg så med rompa mot han for å strekke ut dyna da han kom med det morsomste: "Du er fin foran....og BAK!"

 

Må legge til at foreldrene mine bare kaller han "Foran og bak"....:-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde min siste dag i en barnehage, på klemmerunden stopper en gutt på 4år meg og sier: "Har du mann?" "Ja sier jeg, jeg har en kjæreste" "Da kan jeg være mannen din da :)" Så kysset han meg på kinnet!

 

En annen gutt på 3år, også i barnehage, satt på fanget mitt og dro litt i håret mitt. Jeg tøyser og sier han ikke må rive av meg alt håret. Tilbake svarer han: "Det gjør ingenting for jeg liker deg uten hår også jeg, for du er kjæresten min"

 

De to guttene kommer jeg alltid til å huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

jeg var ute i praksis i en barnehage når jeg gikk føskolelærer da var det en liten gutt som sa til meg: "åååhh... du lokte som sokkerspinn...." hehe... søte lille gutten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...