Gå til innhold

Nytt treff april/mai?


nick_302437

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Det hadde vært veldig hyggelig med et nytt treff snart, og følgende datoer foreslås:

 

fredag 20 april

fredag 28 april

fredag 4 mai

 

Sleng dere på en eller flere datoer, også ser vi etterhvert hvilken dag som passer best!

 

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Hei igjen! Vel overstått påske osv....

 

Er det aktuelt med noe treff snart, eller? Jeg ser de foreslåtte dagene nærmer seg (28. april er vel en lørdag, Synne...?). Jeg/vi er bortreist helgen 4.-6. mai, ellers i byen.

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har så mye å gjøre på jobben for tiden at jeg ikke har samvittighet til å ta meg en tur ut på kvelden. Joar bruker nemlig å jobbe i kjelleren på kvelden og da er jeg opptatt med legging og samvær med de størrste. Men kan vi ikke møtes en gang på dagtid med barna? Vi skal bort pinsehelga, men har ellers ingen planer. Planer på dagtid er nemlig mer populært for da kan Joar jobbe på huset mens vi koser oss :-)

 

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

det var fredag 27 og ikke lørdag 28 jeg mente, helt riktig påpekt, Hanne :-) Men nå har det skjedd en del her også, vi har tatt 'det store spranget' og er igang med å selge leiligheten og flytte ut av byen. Det gikk litt fort unna, har vel ikke helt sunket inn ennå...ihvertfall blir ny adresse Asperud, mellom Hauketo og Holmlia, og fortsatt bare ti min. med toget fra Oslo :-)

Vi skal ha visning torsdag førstkommende samt lørdag og er langtfra 'visningsklare' så blir nok litt hektisk...samtidig som jeg ligger tynt an med 'fredagskvoten', jeg tror min bedre halvpart vil bli lett grinete om jeg strekker den strikken for langt ved å stikke ut n'te fredag på rad, det har bare falt seg sånn i det siste pga. bursdager og diverse.

Men det var jo heller ikke akkurat en overveldende respons på forslaget her inne...:-)

Så for å summere opp - tror det ligger an til et dagtreff med barna istedet, som både Marit og Camilla foreslår! Det er blitt en stund siden nå... Vi kan gjerne ha treff etter at vi har flytta, men det blir nok først utpå sommer'n engang, i siste halvdel av juli - er det noen som er hjemme da? (kan dessverre ikke i pinsehelgen)

 

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg ser du rømmer "downtown" du også, Synne.... Dårlig gjort! ;-) Neida, jeg skjønner jo hvorfor... på en måte.

 

Jeg håper det har gått fint med visning (og salg?) og ønsker lykke til med flytteprosessen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...