Gå til innhold

Hammerfest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er livredd for å føde på sykehuset i Hammerfest da jeg har hørt så mye negativt. er det noen som har født der og vil dele sine erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Æ vente min første og skal føde i Hammerfest, har ingen egne erfaringe derfra men æ har hørt mye bra om føden der. Det e mange flinke jordmødre der med mye kunnskap. Det e litt trasi at vi må ligge på 4 mannsrom, men om alt står bra til kan vi be om å bli overført til en fødestue nærmere hjemme om man ønske det. Vi e jo på et sykehus, og der har dem jo stor kompetanse om det sku skje komplikasjona.

 

Så æ fokusere på at vi e i gode hender. Om æ fikk velge ville æ jo helst ha født på fødestua hjemme, men når vi ikke får den muligheten e det jo ikke nåt å gjøre med det.

Husk at man høre oftere om de negative tingan enn de positive!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg fødte datteren min på Hammerfest sykehus i oktober 2007.

Synes det var fint å føde der egentlig.

 

Eneste jeg synes var litt dumt var at jeg/vi ikke fikk omvisning på avdelingen da vi kom dit, så jeg visste jo ingenting om hvor man skulle spise, hente håndkler o.s.v.

 

De fleste som jobbet der var greie, med noen få unntak (men sånn er det jo bare, er ikke alle mennesker man liker).

 

Jeg var heldig og fikk ha enerom da jeg var der. Jeg er veldig allergisk mot blant annet blomster, så tror det var p.g.a det at jeg fikk ha rom alene. Uansett var det ikke så mange som var på avdelingen da jeg var der.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Kjempeflott å føde der, har født to barn på det sykehuset. Trivelig personale, flott pasienthotell. Og barneavdeling (med nyfødtenhet som tar imot premature fra uke 32) med dyktige folk, dersom man skulle få behov for assistanse derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...