Gå til innhold

Et spm til dere som liker tatoveringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 43 år og vet at veldig mange vil synes det er trashy av meg å ta en tatovering, men jeg har nå lyst på en med noe med barna mine. Navn, dato, stjernetegn eller lignende. Men hvor på kroppen burde jeg ta den?

Anonymkode: 5e2f7...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt yngre enn deg, men har på håndledd og ankel. Men du kan jo ta hvor du vil, det er ikke noe trashy med det, med mindre du tar en diger rose på overarmen og tatoverer «mamma» i den...

Anonymkode: 041ff...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å se et menneske som ser bedre ut med tatovering en uten. Dette sagt vil jeg foreslår du har det på et sted som ikke er så veldig synlig. Barn setter ikke pris på at mamma eller pappa går rundt med deres fødselsdag eller navn.

Anonymkode: d1935...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har til gode å se et menneske som ser bedre ut med tatovering en uten. Dette sagt vil jeg foreslår du har det på et sted som ikke er så veldig synlig. Barn setter ikke pris på at mamma eller pappa går rundt med deres fødselsdag eller navn.

Anonymkode: d1935...56c

Det er hva du synes ja. Du må bare forstå at folk har forskjellig smak. 

Anonymkode: 62d07...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

I nakken. Så kan du dekke den med hår når du angrer.

Anonymkode: ded8c...ac9

Hvis

Anonymkode: bef48...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en rundt håndleddet, en som symboliserer mine fire barn 

Men ville styrt unna navn, dato og stjernetegn da, ungene synes gjerne det er dødsflaut at foreldrene går rundt med sånt. 

Finn noe annet som symboliserer dem. 

Anonymkode: b7056...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på underarmen, like nedunder albuegropa. Riktignok ikke «navn og nummer», men da kan den skjules om du «må». Jeg har ikke behov for å skjule min. Men den passer godt der👍

Anonymkode: 45b8e...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjælp. Enda en. Du veit at du setter deg i en kategori mennesker som ses ned på av eliten?

Anonymkode: e0afd...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å hjælp. Enda en. Du veit at du setter deg i en kategori mennesker som ses ned på av eliten?

Anonymkode: e0afd...402

Og slik du prater viser du at du er under de igjen. 

Anonymkode: 62d07...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har til gode å se et menneske som ser bedre ut med tatovering en uten. Dette sagt vil jeg foreslår du har det på et sted som ikke er så veldig synlig. Barn setter ikke pris på at mamma eller pappa går rundt med deres fødselsdag eller navn.

Anonymkode: d1935...56c

Jeg hadde elsket det og blitt skikkelig rørt om faren min hadde tatovert navn, fødselsdato eller lignende som synboliserte meg. Han er 60 år

Anonymkode: 80771...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så harry at det går ikke an, rett og slett. 

Ankelen, et lite symbol (stjernetegn) for hver av barna dine, og that’s it.  Jeg synes det KAN være pent til nøden. 

Men når jeg ser folk med navn, stjernetegn og fødselsdato i svære tatoveringer, så får jeg helt spasmer. En venninne har bokstavelig talt tatovert HELE ryggen med navn, fødselsdato og stjernetegn. Det ser ikke ut! 

Og nei, jeg er ikke gammal og sur. Jeg er 29, har to meget små tatoveringer som lett skjules, og er ellers ikke prippen. Men når jeg kan gå i for eks Tusenfryd, og kan navngi dusinvis av barn, med fødselsdato og det hele, uten å noensinne ha snakket med dem, så tenker jeg mitt om foreldrene. Er ikke de med mest intellekt og høyest utdannelse som tar de valgene. 

Anonymkode: 21699...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så harry at det går ikke an, rett og slett. 

Ankelen, et lite symbol (stjernetegn) for hver av barna dine, og that’s it.  Jeg synes det KAN være pent til nøden. 

Men når jeg ser folk med navn, stjernetegn og fødselsdato i svære tatoveringer, så får jeg helt spasmer. En venninne har bokstavelig talt tatovert HELE ryggen med navn, fødselsdato og stjernetegn. Det ser ikke ut! 

Og nei, jeg er ikke gammal og sur. Jeg er 29, har to meget små tatoveringer som lett skjules, og er ellers ikke prippen. Men når jeg kan gå i for eks Tusenfryd, og kan navngi dusinvis av barn, med fødselsdato og det hele, uten å noensinne ha snakket med dem, så tenker jeg mitt om foreldrene. Er ikke de med mest intellekt og høyest utdannelse som tar de valgene. 

Anonymkode: 21699...46c

Du er klar over at man ikke MÅ bruke calibri størrelse 20 når man skriver noe?

min ser ut som en blomsterkrans der fødselsdato er vanskelig å lese for utenforstående. Fikk den tegnet spesielt for meg. Litt dyrt men jeg elsker den. Datteren min er stolt av den. Jeg fatter ikke at tatovering skal skape så mye bastante meninger. Du har det jo til og med selv. At DU synes det er best et sted man kan skjule det gjør det ikke til en fasit. 

Anonymkode: 62d07...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så harry at det går ikke an, rett og slett. 

Ankelen, et lite symbol (stjernetegn) for hver av barna dine, og that’s it.  Jeg synes det KAN være pent til nøden. 

Men når jeg ser folk med navn, stjernetegn og fødselsdato i svære tatoveringer, så får jeg helt spasmer. En venninne har bokstavelig talt tatovert HELE ryggen med navn, fødselsdato og stjernetegn. Det ser ikke ut! 

Og nei, jeg er ikke gammal og sur. Jeg er 29, har to meget små tatoveringer som lett skjules, og er ellers ikke prippen. Men når jeg kan gå i for eks Tusenfryd, og kan navngi dusinvis av barn, med fødselsdato og det hele, uten å noensinne ha snakket med dem, så tenker jeg mitt om foreldrene. Er ikke de med mest intellekt og høyest utdannelse som tar de valgene. 

Anonymkode: 21699...46c

Nå trenger ikke alle å høyest utdannelse, eller te seg som de er kjedelige akademikere som ser ned på alle. Noen må få lov til å tatovere navna på barna sine, gå i crogs og handle i Sverige. Det får liksom deg til å skinne litt bedre veit du. Du høyintellektuelle overdommer. Jo, du er gammel og sur. Og elitistisk. Snobbete. 

Anonymkode: 704f9...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på underarmen. Et hjerte med masse «kringelikroker» inni hvor navnet er gjemt inni. 

Min datter på 6 er kjempestolt. 

Har også mitt og min manns navn på innside overarm i det georgiske alfabet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå trenger ikke alle å høyest utdannelse, eller te seg som de er kjedelige akademikere som ser ned på alle. Noen må få lov til å tatovere navna på barna sine, gå i crogs og handle i Sverige. Det får liksom deg til å skinne litt bedre veit du. Du høyintellektuelle overdommer. Jo, du er gammel og sur. Og elitistisk. Snobbete. 

Anonymkode: 704f9...06c

Jeg foretrekker ung og realistisk! Og alt annet enn harry. Gudskjelov 😉

Anonymkode: 21699...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg foretrekker ung og realistisk! Og alt annet enn harry. Gudskjelov 😉

Anonymkode: 21699...46c

Da er det bare å øve seg på å være raus med folk som tar andre valg enn deg. Prøv å ikke se ned på de. Det gjør storsamfunnet så mye bedre ;)

Anonymkode: 704f9...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håndledde har jeg navnet tl barna på med fødsel dato og stjernetegn

Anonymkode: 6045d...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og slik du prater viser du at du er under de igjen. 

Anonymkode: 62d07...402

Eliten?

Å nei, tenk om jeg ikke får innpass hos eliten? De er jo de viktigste menneskene i hele verden? De har både makt og penger ! Store, raske biler og nullskatteytere. Villa med dypvannsbrygge og hus i Nice. Dolce Gabbana og Chanel. Blås i om de har små hjerter og null integritet, de er jo eliten !

Og nei, jeg verken har eller drømmer om å få tatoveringer.

Anonymkode: bad71...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eliten?

Å nei, tenk om jeg ikke får innpass hos eliten? De er jo de viktigste menneskene i hele verden? De har både makt og penger ! Store, raske biler og nullskatteytere. Villa med dypvannsbrygge og hus i Nice. Dolce Gabbana og Chanel. Blås i om de har små hjerter og null integritet, de er jo eliten !

Og nei, jeg verken har eller drømmer om å få tatoveringer.

Anonymkode: bad71...9b7

DET er ikke eliten. Det du beskriver er nyrik dårlig smak.

Anonymkode: e0afd...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

DET er ikke eliten. Det du beskriver er nyrik dårlig smak.

Anonymkode: e0afd...402

Haha. Hun er virkelig på jordet ja. Det hun beskriver er jo nyrike russere. 🙈

Anonymkode: 62d07...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...