Gå til innhold

Mannen vil ikke ha sex i svangerskapet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal. Føler meg skikkelig ille. Selvtilliten helt på bånn. Føler forholdet ødelegges. Er det flere med menn som ikke vil være nær i svangerskapet? Hvordan gikk det / går det med dere? Er bare kjempe lei meg om dagene 

Anonymkode: cb479...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det lenge siden jeg gikk gravid. Men ja han ville ikke ha sex da jeg gikk gravid. Og etter å ha født og lagt på meg en del ville han nesten ikke ha sex. Fikk en unge til. Og Så ble jeg alene da minsten ble født Så nå er han en X. Han hadde funnet seg en annen. 

Anonymkode: adaec...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvordan det var. Tror det var litt rart for oss begge. Men jeg tror jeg hadde blitt lei meg om han hadde avvist alle former for kos og nærhet. Det gjorde han selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 9be11...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det mindre, og han sluttet å ta initiativet. Han kommer med mange årsaker, men at han ikke tente på meg stemmer ikke. Ifølge ham. Jeg tror selvfølgelig ikke på dette, da dette er årsaker som fremdeles er til stede, men allikevel tar han initiativ. Det eneste som faktisk har endret seg er at jeg har "fått tilbake kroppen min". Selvfølelsen og selvbildet har gått i dass, og det er litt vanskelig å ha lyst på sex når jeg fikk så lite oppmerksomhet på den fronten i svangerskapet. Litt sånn at om han ikke ville ha meg på mitt verste, har han ikke fortjent meg på mitt beste. Det har ødelagt mye av gleden ved sex for meg. Hadde han avvist sex totalt hadde det vært dealbreaker. 

Anonymkode: 8b473...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1 hadde vi nesten ikke sex under svangerskapet. Denne gangen har han vært mye mere intr. Har hatt mest sex i 3 trimester. Vi er begge mye mere vandt til graviditeten denne gangen. Syns ikke du skal ta deg nær av dette. Ikke ta det personlig :)

Anonymkode: 7f714...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På samme vis som min mann måtte respektere at jeg ikke klarte samleie under svangerskapet (fikk bare vondt), s må jo du respektere et nei fra din. Uansett grunn. Du må da kunne onanere?

Anonymkode: 5df33...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gravid med vårt barn nr 2. Verken meg eller mannen har hatt særlig lyst på sex i noen av svangerskapene, men han har hatt enda mindre lyst enn meg. Han har fått mindre og mindre lyst jo lenger ut i svangerskapet jeg kom, og jeg trodde naturligvis han ikke tente på meg med stor mage osv. Han forklarte meg at det ikke er magen som er problemet, men at han føler babyen er tilstede i økende grad utover svangerskapet. Han er også redd for at babyen skal få vondt, selv om han logisk sett vet at dette ikke stemmer. Han var sånn i begge svangerskapene, men det er først nå når jeg er helt på slutten i 2 svangerskap at han klarte sette ord på hva det var. 

Så det at mannen din ikke vil ha sex trenger ikke ha så veldig mye med deg å gjøre, men like mye hans egne tanker om baby, det å bli far osv. 

Anonymkode: c4c88...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er jeg gravid med vårt barn nr 2. Verken meg eller mannen har hatt særlig lyst på sex i noen av svangerskapene, men han har hatt enda mindre lyst enn meg. Han har fått mindre og mindre lyst jo lenger ut i svangerskapet jeg kom, og jeg trodde naturligvis han ikke tente på meg med stor mage osv. Han forklarte meg at det ikke er magen som er problemet, men at han føler babyen er tilstede i økende grad utover svangerskapet. Han er også redd for at babyen skal få vondt, selv om han logisk sett vet at dette ikke stemmer. Han var sånn i begge svangerskapene, men det er først nå når jeg er helt på slutten i 2 svangerskap at han klarte sette ord på hva det var. 

Så det at mannen din ikke vil ha sex trenger ikke ha så veldig mye med deg å gjøre, men like mye hans egne tanker om baby, det å bli far osv. 

Anonymkode: c4c88...0a7

Hadde mannen min vært så lite reflektert og opplyst, så hadde pinadø ikke jeg hatt lyst på sex med han heller..

Anonymkode: 88cff...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry..  Men jeg skjønner hvis mannfolka syns det er litt rart . Vi må da respektere det. 

Anonymkode: 3e6f4...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...