Gå til innhold

Hvilken bh-størrelse bruker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg er veldig stor i forhold til gjennomsnittet.

Jeg bruker 75H.

Anonymkode: b3efd...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

75H. Og jeg veier 60kg og er 165 cm høy. Kommer til å søke om å få brystreduksjon.

Jeg har to barn. Før min første graviditet hadde jeg 75D/E. Så vokste de til nåværende størrelse i første graviditet. Etter det kan jeg ikke løpe. Ingen trenings-BH gir nok støtte. Kan heller ikke finne min størrelse bh eller badetøy i noen vanlige butikker. Skjorter, bluser og kjoler i min størrelse er alt for små over puppene.

 

Er så lei :( Før drev jeg med Zumba og jogget litt, har sluttet med begge deler. Sykler bare nå. Har mistet helt gleden med å kjøpe klær og pynte meg og går bare i behagelige og stygge klær. Føler meg aldri fin lenger. Puppene henger veldig langt ned, kunne fått maaange blyanter under dem.

 

Jeg har tenkt å spørre legen om muligheten til å få dekket brystreduksjon.

 

Dere som har små pupper: NYT det! Å kunne gå i hva dere vil, til og med uten BH, å kunne løpe. Misunnelig!

Anonymkode: d85f5...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

75H. Og jeg veier 60kg og er 165 cm høy. Kommer til å søke om å få brystreduksjon.

Jeg har to barn. Før min første graviditet hadde jeg 75D/E. Så vokste de til nåværende størrelse i første graviditet. Etter det kan jeg ikke løpe. Ingen trenings-BH gir nok støtte. Kan heller ikke finne min størrelse bh eller badetøy i noen vanlige butikker. Skjorter, bluser og kjoler i min størrelse er alt for små over puppene.

 

Er så lei :( Før drev jeg med Zumba og jogget litt, har sluttet med begge deler. Sykler bare nå. Har mistet helt gleden med å kjøpe klær og pynte meg og går bare i behagelige og stygge klær. Føler meg aldri fin lenger. Puppene henger veldig langt ned, kunne fått maaange blyanter under dem.

 

Jeg har tenkt å spørre legen om muligheten til å få dekket brystreduksjon.

 

Dere som har små pupper: NYT det! Å kunne gå i hva dere vil, til og med uten BH, å kunne løpe. Misunnelig!

Anonymkode: d85f5...ec9

HI her. 

Jeg har det på samme måte. 167 høy og 68 kg. Finner aldri noen pene topper eller bluser. Ser ut som en hore i alt, til og med enkle t-skjorter. Kjøper jeg en tunika, blir jeg et telt. Jeg kan ikke løpe, bare gå, ellers spretter puppene veggimellom og det gjør vondt. Skuldrene er slitne konstant, og jeg tror til og med at jeg har utviklet en slags tyrenakke pga vekten av puppene. 

Vet ikke om jeg tør å operere, har hørt det er vondt lenge etterpå...

Anonymkode: b3efd...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

80 M.

Anonymkode: 9dff0...b78

Hvor kjøper du bh'ene dine hen?

Anonymkode: 5d4a3...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI her. 

Jeg har det på samme måte. 167 høy og 68 kg. Finner aldri noen pene topper eller bluser. Ser ut som en hore i alt, til og med enkle t-skjorter. Kjøper jeg en tunika, blir jeg et telt. Jeg kan ikke løpe, bare gå, ellers spretter puppene veggimellom og det gjør vondt. Skuldrene er slitne konstant, og jeg tror til og med at jeg har utviklet en slags tyrenakke pga vekten av puppene. 

Vet ikke om jeg tør å operere, har hørt det er vondt lenge etterpå...

Anonymkode: b3efd...450

Er da ikke horete med litt utringning da... Miniskjørt og utringning ned til navlen derimot...Har en haug med kjoler og topper. Mye er faktisk fra Ellos med stretch over brystet. Kjøper en del fra Bravissimo også og det er heller ikke det man kan definere som horete. Du er nok litt i minste laget for den minste størrelsen hos Torrid, men om deg er andre som er litt større her inne kan mye av tøyet der anbefales for de med ekstra barm.

Anonymkode: 5d4a3...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er da ikke horete med litt utringning da... Miniskjørt og utringning ned til navlen derimot...Har en haug med kjoler og topper. Mye er faktisk fra Ellos med stretch over brystet. Kjøper en del fra Bravissimo også og det er heller ikke det man kan definere som horete. Du er nok litt i minste laget for den minste størrelsen hos Torrid, men om deg er andre som er litt større her inne kan mye av tøyet der anbefales for de med ekstra barm.

Anonymkode: 5d4a3...f32

Huff, ble kanskje litt kvass i ordbruken der. 😅

Jeg er bare generelt ikke glad i brystene mine, og når de blir såpass iøyenfallende - som de gjerne blir i trange topper med litt utringning - føler jeg meg... billig. 

Og som nevnt ser jeg ut som et telt i tunikaer, så da begrenser det seg veldig hva jeg føler meg vel i. 

HI

Anonymkode: b3efd...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...