Gå til innhold

Ble tykk, måtte begynne å bytte BH hver dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt behov for å vaske BH såpass ofte, men nå må jeg faktisk bytte hver dag. Jeg har blitt tykk ifbm graviditet. Det frister ikke akkurat å kjøpe massevis av nye BH-er i størrelse flodhest, for jeg har jo tenkt til å føde og bli tynnere straks. Men jeg kan ikke vaske BH-er mange ganger i uka, heller. Kan jeg bare gå uten BH, eller er det en sikker oppskrift på hengepupper?

Anonymkode: 4065c...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan du ikke vaske bh'en hver kveld? Tar jo bare et par minutter å skylle den opp, og den er tørr til dagen etter.

Hadde ikke gått uten bh hvis du har litt størrelse på dem.

Anonymkode: 705c5...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er omkretsen som er for liten, så kan du kjøpe skjøtedings (husker ikke hva det heter nå midt på natta :D) til hektene. Da får du lagt på omkretsen noen cm. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du igjen av svangerskapet? Det er vanlig å svette litt mer når man er gravid, og også i barselperioden, men så blir det bedre :) Ville fulgt tipset du fikk over her. Skyll bh-en hver kveld før du legger deg. 

(I min egen ammetåke leste jeg ut fra overskriften at du måtte bytte barnehage hver dag, i et slags forsøk på å få mer trening ved å løpe mellom barnehager) 

Anonymkode: bbc68...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Himmel og hav skrev:

Hvis det bare er omkretsen som er for liten, så kan du kjøpe skjøtedings (husker ikke hva det heter nå midt på natta :D) til hektene. Da får du lagt på omkretsen noen cm. 

 

Det hjelper vel ikke å forlenge bhen, så den er svett og trenger en vask :-)

Anonymkode: 0a264...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper vel ikke å forlenge bhen, så den er svett og trenger en vask :-)

Anonymkode: 0a264...c0f

Ehh, nei, men da kan hun bruke de gamle hun har da vettu

Anonymkode: e854c...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker aldri bh hjemme. Bortsett fra hvis jeg vet at vi får besøk😉 Har store pupper, str 75 H/I, alt etter hvilket merke det er. Det å gå uten hjelper faktisk veldig mot nakkesmertene mine😁

Anonymkode: 70d8b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker aldri bh hjemme. Bortsett fra hvis jeg vet at vi får besøk😉 Har store pupper, str 75 H/I, alt etter hvilket merke det er. Det å gå uten hjelper faktisk veldig mot nakkesmertene mine😁

Anonymkode: 70d8b...fdb

Er det ikke ubehagelig når de "henger og slenger"?

Anonymkode: 0815f...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...