Gå til innhold

Hvordan slutte med nattamming?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Liten kar på 1 1/2 år. Helt krakilsk når han våkner om natt og puppen ikke er der. Han var mye syk for noen mnd siden og da var puppen god å ha men nå er det bra .Han sover i min seng grunnet oppussing og har ingen pappa som gidder å stille opp om natten;-) jeg trenger hjelp og gode råd.

Anonymkode: 5206b...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er også.gutt 1,5 år. Han er tredjeman og av erfaring kan jeg si at de gir seg ikke med nattamming så lenge noen tar dem om natten. Det er sånn det er. Jeg har klart å avverge en pupp i natt men neste gang han våknet ble helt kaos. Nå venter jeg på at pappa skal komme og gjøre jobben ( han er på jobbreisen). Det neste du kan gjøre,er en gammeldags råd og det er å smøre paprika eller sennep på puppen. Tjah...

Anonymkode: f2ff3...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta på deg sportsbh og t-skjorte, og stå i det. Trøste, bysse, kose, og forklare at puppen ikke virker/ er tom/ hva som helst. Tilby vann. Det tar litt lengre tid, men å smøre noe på puppen er bare slemt. 

Anonymkode: 98244...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må ta på deg sportsbh og t-skjorte, og stå i det. Trøste, bysse, kose, og forklare at puppen ikke virker/ er tom/ hva som helst. Tilby vann. Det tar litt lengre tid, men å smøre noe på puppen er bare slemt. 

Anonymkode: 98244...8b1

Jeg er enig at det er slemt å smøre noe men jeg synes det er like slemt å være der,ha puppen,og ikke gi den. En må avslutte amminga før eller siden og om barnet ikke avvenner seg selv,er hele prosesse vanskelig uansett hva du velger. Sånn et det. Kvinner har avvent i hundrevis av år og det har gått bra. Hos meg har faren tatt barna om natta. Venninna mi hadde ikke denne luksusen så hun har smørt. Det har gått overraskende bra også.

Anonymkode: f2ff3...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...