Gå til innhold

Hvem skal betale? Er dette riktig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun sitter med en kartong røyk, men ønsker ikke å betale for den, så hun later som om hun ikke har fått den. Uansett, hun sa den skulle legges i postkassa, hennes tap. Skal du gi henne penger hvis hun mister lommeboka på vei til butikken? Blir akkurat det samme.

Anonymkode: 0dc11...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man ikke har 600 kroner å tape, er det jo mildt sagt tabbe å la dem gå opp i røyk.

Den dagen en venn forventer betaling for at jeg gjør henne en tjeneste, er den dagen gjeldende person kan kjøpe røyken sin eller whatnot selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren din husker kanskje om han presset kartongen ned ved siden av en kaffekopp? Hva sier han, da? 

Anonymkode: 6d7dc...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Samboeren din husker kanskje om han presset kartongen ned ved siden av en kaffekopp? Hva sier han, da? 

Anonymkode: 6d7dc...7cd

Men er det virkelig relevant? HI har strukket seg langt, ved å handle for venninnen i Sverige, bli der en dag lengre kun for venninnens skyld, og til og med levert varene hjem til henne. 

Det er ingenting som tilsier at HI skylder denne gale damen noe som helst. Hadde noen gjort noe lignende for meg hadde jeg sagt tusen takk og gitt blomster eller sjokolade som takk for hjelpen. Jeg hadde ikke krevd penger for noe som har skjedd etter at varene er levert, og heller ikke begynt idiotiske diskusjoner om kaffekopper i postkasse...🙄🙄🙄

Anonymkode: 55977...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det virkelig relevant? HI har strukket seg langt, ved å handle for venninnen i Sverige, bli der en dag lengre kun for venninnens skyld, og til og med levert varene hjem til henne. 

Det er ingenting som tilsier at HI skylder denne gale damen noe som helst. Hadde noen gjort noe lignende for meg hadde jeg sagt tusen takk og gitt blomster eller sjokolade som takk for hjelpen. Jeg hadde ikke krevd penger for noe som har skjedd etter at varene er levert, og heller ikke begynt idiotiske diskusjoner om kaffekopper i postkasse...🙄🙄🙄

Anonymkode: 55977...93a

Ha ha, neida, hi skal selvsagt ikke betale. Men dersom de faktisk har havnet i gal postkasse burde det jo være lett å huske. 

Anonymkode: 6d7dc...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med alle de andre, det var hennes beslutning å sette kartongen et sted hvor hvem som helst kunne ta den og dermed hennes ansvar også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele denne saken hadde vært nok for å avslutte dette vennskapet. Hun høres jo virkelig ikke god ut.

Fortsatt spent på hvorfor det er en kaffekopp i postkassen da.

Anonymkode: b8ef9...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei det er han og det vet hun. Hun har det ikke bra og blir syk av han. Samtidig har hun en del pengeproblemer og han tjener ganske godt så hun velger å bli hos han for pengenes skyld, dessverre.

Anonymkode: c8196...7cd

Herregud. Da må du jo bare si at det åpenbart er psykoen som tar røyken hennes og lyver. Hun vet det jo - hva er problemet da?

Anonymkode: fa6b5...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...