Gå til innhold

Sexdrøm om far/familiemedlem🤢


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen ganger hatt sexdrømmer om min egen far, noen ganger en annen familiemedlem. I natt for eksempel hadde jeg en drøm der vi delte et kyss og han var naken nedentil. I drømmen var det en følelse av å gi etter selv om det var galt.

Syns det er utroolig ekkelt med sånne drømmer og jeg blir flau/skamfull når jeg står opp. Er kjempe ubehagelig å være rundt min far en stund etterpå når jeg har sånne drømmer!! Har også drømt blant annet om en annen familiemedlem, masse andre jenter, fiktive karakterer, familiemedlemmer til eksen osv. Så det har nok ingen sammenheng egentlig. Har heller ikke blitt seksuelt misbrukt av noen i familien min.

Noen som vet hva sånne ekle drømmer kan bety? og hvordan får man en stopp på det? Tør ikke å ta opp sånne drømmer med psykologen.

Anonymkode: 7db90...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og er det foresten noen flere som har opplevd å ha sånne drømmer som fant ut hva det egentlig handlet om? 

Anonymkode: 7db90...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Min far er verdens beste og har ALDRI gått over noen sånne grenser. Har likevel altså drømt som du. Grøss og grøss og aldri fortalt noen :-)

Anonymkode: 30c8f...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har. Min far er verdens beste og har ALDRI gått over noen sånne grenser. Har likevel altså drømt som du. Grøss og grøss og aldri fortalt noen :-)

Anonymkode: 30c8f...10d

Har forstått det slik at det er veldig vanlig å drømme om sin far eller brødre etc uten at det betyr at man er seksuelt tiltrukket av de og gjøre sånne ting med de, men veldig tabu å snakke om. Syns det er forferdelig ekkelt🤢

Anonymkode: 7db90...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer i drømme representerer ikke de samme som de er i virkeligheten. Så skammen kan du trygt legge til side.

Anonymkode: 75b52...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som drømte om at hun hadde sex med barnet sitt og våknet av at hun fikk orgasme😱 De var begge barn i drømmen hennes. Husker hun følte stor skam i ettertid. 

Men man kan ikke styre drømmene sine. Jeg har drømt at jeg har drept ene barnet mitt og jeg hadde ingen dårlig samvittighet eller ble lei meg i drømmen. Men følte meg helt elendig når jeg våknet.

Anonymkode: 0cad0...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte at jeg skulle til å ha sex med min far, men valgte å våkne da, for det ble for sært (jeg kan velge å være bevisst at jeg drømmer mens jeg drømmer, så når drømmer blir ubehagelige så velger jeg å enten endre dem eller å våkne). Jeg har ikke sett min far på over 20 år, ikke mishandling. Jeg tolket det bare dit at en del av meg fremdeles skulle ønske jeg hadde hatt en far jeg kunne hatt et nærere forhold til, at sexen ikke hadde noe med sex å gjøre, men bare var et symbol på ønske om et annet forhold til ham.

Siden du har lignende drømmer om mange så synes jeg du skal ta det opp med psykologen din, Hi. Det er ikke noe flaut, du trenger sikkert ikke fortelle detaljer i det heller - du kan f.eks. bare fortelle det du gjør her, at du har hatt drømmer om seksuell kontakt med din far, et familiemedlem, venninner, familiemedlemmer til din eks m.m. Da viser du mønsteret i drømmene, uten at detaljene er viktige. Jeg tenker at drømmene noen ganger er underbevisstheten som forsøker å fortelle oss noe, og kanskje vil psykologen forstå noe helt annet ut fra drømmene din. Du går til psykolog, kanskje disse drømmene er uttrykk for at du sliter litt med kontakten med andre på et eller annet nivå, eller at du sliter med deg selv i relasjon med disse eller andre? I så fall kan det at du har drømt dette være et godt utgangspunkt for det du og psykologen jobber med, uten at dere trenger diskutere drømmene noe mer.

Anonymkode: 358e7...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest om drømmetydning og sexdrømmer  handler ikke nødvendigvis om sex, men det handler om at du ønsker å adoptere noen gode egenskaper som personen i drømmen har. Kan det stemme tror du? At du ser opp til din får og ønsker å være som han?

Anonymkode: 5b7e2...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 22.13, Anonym bruker skrev:

Jeg har en venninne som drømte om at hun hadde sex med barnet sitt og våknet av at hun fikk orgasme😱 De var begge barn i drømmen hennes. Husker hun følte stor skam i ettertid. 

Men man kan ikke styre drømmene sine. Jeg har drømt at jeg har drept ene barnet mitt og jeg hadde ingen dårlig samvittighet eller ble lei meg i drømmen. Men følte meg helt elendig når jeg våknet.

Anonymkode: 0cad0...8f5

Etter drømmen jeg hadde om min far våknet jeg våt, derfor jeg føler en sånn skam over den drømmen. For syns det er ekkelt og jeg tiltrekkes langt i fra av han, men hvorfor våkner man med orgasme/våt/ståtiss av sånne drømmer, når man ikke liker det i virkeligheten...

Anonymkode: 7db90...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 22.47, Anonym bruker skrev:

Jeg har lest om drømmetydning og sexdrømmer  handler ikke nødvendigvis om sex, men det handler om at du ønsker å adoptere noen gode egenskaper som personen i drømmen har. Kan det stemme tror du? At du ser opp til din får og ønsker å være som han?

Anonymkode: 5b7e2...e93

Har lest om deømmetydning selv, men ønsker overhodet ikke å være som min far. Han er en lystløgner, tåler lite at man motsier han, kommer til tider med små trusler hvis han blir sint. Han var verdens beste pappa når jeg var liten altså og han er en fantastisk bestefar nå, men ettersom jeg har blitt eldre har jeg begynt å mislike personligheten hans til tider.

Anonymkode: 7db90...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 22.36, Anonym bruker skrev:

Jeg drømte at jeg skulle til å ha sex med min far, men valgte å våkne da, for det ble for sært (jeg kan velge å være bevisst at jeg drømmer mens jeg drømmer, så når drømmer blir ubehagelige så velger jeg å enten endre dem eller å våkne). Jeg har ikke sett min far på over 20 år, ikke mishandling. Jeg tolket det bare dit at en del av meg fremdeles skulle ønske jeg hadde hatt en far jeg kunne hatt et nærere forhold til, at sexen ikke hadde noe med sex å gjøre, men bare var et symbol på ønske om et annet forhold til ham.

Siden du har lignende drømmer om mange så synes jeg du skal ta det opp med psykologen din, Hi. Det er ikke noe flaut, du trenger sikkert ikke fortelle detaljer i det heller - du kan f.eks. bare fortelle det du gjør her, at du har hatt drømmer om seksuell kontakt med din far, et familiemedlem, venninner, familiemedlemmer til din eks m.m. Da viser du mønsteret i drømmene, uten at detaljene er viktige. Jeg tenker at drømmene noen ganger er underbevisstheten som forsøker å fortelle oss noe, og kanskje vil psykologen forstå noe helt annet ut fra drømmene din. Du går til psykolog, kanskje disse drømmene er uttrykk for at du sliter litt med kontakten med andre på et eller annet nivå, eller at du sliter med deg selv i relasjon med disse eller andre? I så fall kan det at du har drømt dette være et godt utgangspunkt for det du og psykologen jobber med, uten at dere trenger diskutere drømmene noe mer.

Anonymkode: 358e7...1e7

Mye mulig. Eneste jeg har funnet ut i etterkant er at jeg tiltrekkes seksuelt av det samme kjønn også. Eller jeg visste det fra før, bare at jeg aksepterte ikke det den gangen.

Får prøve å ta det opp med psykologen selv om det er veldig flaut og skummelt..

Anonymkode: 7db90...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger drømt at jeg har hatt sex med min mor, har også våknet av orgasme av en sånn drøm, men jeg har også våknet av orgasme når jeg drømte om et ekorn, så legger ikke så mye i det. Ja, det føles pinlig og fælt, men, det er nok ikke så uvanlig som man tror.

Jeg har også drømt at jeg tok en bit og spiste av mitt eget barn, har drømt at jeg ble skutt i hodet, at jeg har partert lik osv. Ingen av disse tingene er noe jeg er spesielt keen på å teste, så det er ikke der drømmene kommer fra. 

Pust med magen, tror de fleste opplever en slik type drøm eller to ila livet uten at det nødvendigvis har noen større betydning. Jo mer tanke du legger i det her, jo større blir det for deg. Gi slipp, det var bare en drøm/et mareritt.

Anonymkode: d981e...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...