Gå til innhold

Kontakt med gift mann.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Drar han på tur nå før å gjøre det godt igjen for kona? Samtidig ser jeg ikke helt den med å vil skrive med meg, samt et kyss tegn på morgenen. 

Denne mannen er rolig, men ja, han har jo vært utro. Men en fin og rolig fyr (tro det eller ei..) 

Anonymkode: d040a...f40

Han sender meld til deg fordi han forsikrer seg om at han har deg på vent. Det er det eneste . 

Anonymkode: a3fed...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir mo i knærne av en kysseemjo? Det koster jo null å slenge på den i en melding. 😘 sånn. Det betyr ingenting.

Det som betyr noe er at han er på tur med kona og likevel sender deg melding. 

Vil du virkelig ha en sånn mann?

Anonymkode: 1c87c...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han sender meld til deg fordi han forsikrer seg om at han har deg på vent. Det er det eneste . 

Anonymkode: a3fed...ffa

Har meg på vent, hvordan da? 

Kysstegnet han sendte meg var rett før han dro på tur med kona. Okei, det høres ikke greit ut, men nå er det sånn. 

Han kan da ikke ha fullt opp med følelser for denne dama da heller? 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har meg på vent, hvordan da? 

Kysstegnet han sendte meg var rett før han dro på tur med kona. Okei, det høres ikke greit ut, men nå er det sånn. 

Han kan da ikke ha fullt opp med følelser for denne dama da heller? 

Anonymkode: d040a...f40

Øh... han ha deg jo på vet når du sitter å venter på at han skal dra fra kona. Mens du henger på forumet her og insiterer på at han vil ha deg så jobber han forå redde forholdet md kona. Og har sex med henne!

Å sende et sånt tegn er ekstremt banalt. Du må legge mindre vekt på hva han sier og mer på hva han faktisk GJØR. 

Om han har fullt opp med følelser for henne er ikke vesentlig for han mener ihvertfall selv at kona er viktigere enn deg! 

Anonymkode: 93ad2...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har meg på vent, hvordan da? 

Kysstegnet han sendte meg var rett før han dro på tur med kona. Okei, det høres ikke greit ut, men nå er det sånn. 

Han kan da ikke ha fullt opp med følelser for denne dama da heller? 

Anonymkode: d040a...f40

Hva vil du egentlig med alle disse trådene du oppretter her inne om denne mannen? Jeg blir ærlig talt litt oppgitt over deg. I tråd etter tråd får du rimelig samstemte svar. Denne mannen er ikke interessert i deg, annet enn som en mulighet til et og annet knull, han respekterer deg ikke og han elsker deg i hvert fall ikke.

Likevel går du og gnur på hvert et ord han skriver på sms, hver emoji han putter inn i meldingene sine.

Beklager hvis jeg er brutal, men det er faktisk ikke noe særlig vits i at du fortsetter å skrive om dette her inne. Du får ikke andre svar, for vi som ser dette fra utsiden vi ser klart hvordan det er: Han utnytter deg. Men du nekter å ta det til deg, du piner deg selv og graver deg ned i lengselen etter Prinsen På Den Hvite Hesten.

Og for å svare på spørsmålet ditt: Nei, han kan umulig elske sin kone så veldig høyt. Men det betyr IKKE at han elsker deg spesielt høyt heller. Skal jeg gjette, elsker han et eneste menneske her i verden: Seg selv.

Så du må gjerne sitte der og tolke emojis og sms og meldinger på messenger til å bety Evig Kjærlighet, men hvorfor i all verden spør du her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superdolly skrev:

Hva vil du egentlig med alle disse trådene du oppretter her inne om denne mannen? Jeg blir ærlig talt litt oppgitt over deg. I tråd etter tråd får du rimelig samstemte svar. Denne mannen er ikke interessert i deg, annet enn som en mulighet til et og annet knull, han respekterer deg ikke og han elsker deg i hvert fall ikke.

Likevel går du og gnur på hvert et ord han skriver på sms, hver emoji han putter inn i meldingene sine.

Beklager hvis jeg er brutal, men det er faktisk ikke noe særlig vits i at du fortsetter å skrive om dette her inne. Du får ikke andre svar, for vi som ser dette fra utsiden vi ser klart hvordan det er: Han utnytter deg. Men du nekter å ta det til deg, du piner deg selv og graver deg ned i lengselen etter Prinsen På Den Hvite Hesten.

Og for å svare på spørsmålet ditt: Nei, han kan umulig elske sin kone så veldig høyt. Men det betyr IKKE at han elsker deg spesielt høyt heller. Skal jeg gjette, elsker han et eneste menneske her i verden: Seg selv.

Så du må gjerne sitte der og tolke emojis og sms og meldinger på messenger til å bety Evig Kjærlighet, men hvorfor i all verden spør du her inne?

Enig i dette!

Jeg lurer også på hvorfor Hi spør, for hun nekter jo å ta til seg noen svar, og ønsker helt tydelig å fortsette kontakten med en mann som både gir henne angst og tydeligvis store problemer ellers med å respektere seg selv. Etter så lang tid og så mange tråder så grenser dette til en form for selvskading.

Hi, det spiller ingen rolle hvor høyt eller lite han elsker sin kone. For han viser deg i all handling og ord at han bryr seg veldig, veldig, veldig mye mindre om deg. Deg vil han jo bare knulle. Deg vil han bare utnytte så lenge han synes det er spennende å ha en hemmelig elskerinne som en skitten hemmelighet. Jeg er enig med Superdolly at han trolig bare elsker en eneste person, og at det er han selv. Han viser nemlig både i ord og handling at han er en enorm egoist som hverken bryr seg om at han bryter all lojalitet til kona eller om han ødelegger deg. Du betyr så lite for ham at han driter i om du blir ødelagt - det eneste som er viktig for ham er hans egen nytelse, hans egen spenning, at han skal føle seg som mer mann. Ordentlige menn holder ikke på slik. Menn som virkelig elsker ødelegger ikke de de elsker.

Du lar ham ødelegge deg. Hvorfor gjør du det? Og hvorfor spør du stadig her inne når du tydeligvis sliter så mye med denne mannen hver gang han viser deg at han foretrekker kona foran deg?

Skaff deg hjelp, Hi. Du tror det kanskje ikke, men vi som kanskje gir deg harde svar, vi bryr oss faktisk langt mer om deg enn det denne egoistiske drittsekken noengang har gjort. Du fortjener bedre - men da må du kutte ham ut, for du får det aldri bra om du fortsetter å ha kontakt med denne mannen og lar ham ødelegge deg.

 

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker stein stokk dum!! Ta deg sammen. Du har opprettet utallige tråder om dette og fått sidevis med svar, enda maler du på med det samme...

Han er IKKE interessert i noe mer enn pulings, når skal du innse det? Tror jeg aldri har «møtt» noen med så lav selvrespekt før.

Anonymkode: 59534...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at med alt han gjør viser det en interesse. Jeg vet at vi gjør ikke er riktig, men hvorfor gni inn at han overhodet ikke vil ha  meg. Dere vet ikke alt og alt jeg har skrift her er jo langt fra halvparten av alt. 

Det å være på tur med kona, for så sende meg videoer av seg selv, "ikke glem meg" sier litt. Menn kan få følelser de også for andre - jeg vet at det ikke er mye nok, men det er. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Poenget mitt er at med alt han gjør viser det en interesse. Jeg vet at vi gjør ikke er riktig, men hvorfor gni inn at han overhodet ikke vil ha  meg. Dere vet ikke alt og alt jeg har skrift her er jo langt fra halvparten av alt. 

Det å være på tur med kona, for så sende meg videoer av seg selv, "ikke glem meg" sier litt. Menn kan få følelser de også for andre - jeg vet at det ikke er mye nok, men det er. 

Anonymkode: d040a...f40

Så si at han elsket deg mest. Men allikevel blir hos kona. Ville det vært greit for deg?

Selvrespekt, look it up 

Anonymkode: 42833...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virker stein stokk dum!! Ta deg sammen. Du har opprettet utallige tråder om dette og fått sidevis med svar, enda maler du på med det samme...

Han er IKKE interessert i noe mer enn pulings, når skal du innse det? Tror jeg aldri har «møtt» noen med så lav selvrespekt før.

Anonymkode: 59534...862

Er så lei av å høre nettopp det her inne. Om du er den samme personen som skriver dette hver gang, vet jeg ikke. Tror du dumheten ligger å forelske seg i feil mann, eller nyskjerrig og tent i feil mann? 

Du vet jeg har tenkt gjennom alt, å jeg vet akkurat hva jeg holder på med. Er nokså tilbaketrukket til han, men han klarer å sjarmere meg alikavel. Som andre menn klarer å sjarmere andre, selv i et ekteskap. Vi lever ikke i en firkantet verden. 

Våkn opp da, se deg rundt. Det er mange av dem... !

Ts

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lei jeg er av disse trådene. Det vekker sterke følelser. Ikke hvor råtne disse gifte mannfolka er.. Men hvor komplett sandblåst disse elskerinnene er. Samme, patetiske klisjeen om att og om att😴😴

 

Anonymkode: 849a6...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så lei jeg er av disse trådene. Det vekker sterke følelser. Ikke hvor råtne disse gifte mannfolka er.. Men hvor komplett sandblåst disse elskerinnene er. Samme, patetiske klisjeen om att og om att😴😴

 

Anonymkode: 849a6...6d7

Grunnen til at det er så mange av disse trådene er at det er mange av dem. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget mitt er at med alt han gjør viser det en interesse. Jeg vet at vi gjør ikke er riktig, men hvorfor gni inn at han overhodet ikke vil ha  meg. Dere vet ikke alt og alt jeg har skrift her er jo langt fra halvparten av alt. 

Det å være på tur med kona, for så sende meg videoer av seg selv, "ikke glem meg" sier litt. Menn kan få følelser de også for andre - jeg vet at det ikke er mye nok, men det er. 

Anonymkode: d040a...f40

Nei, du tar feil - fordi du nekter å innse sannheten. Fordi du ikke vil se sannheten.

Alt han gjør, gjør han for at du skal tro at han har en interesse av deg. For idet han innrømmer sannheten, at han kun er ute etter å ha deg å knulle når det passer ham, og til å gi ham litt spenning i hverdagen... da vet han at du vil kutte kontakten. Kvinner med litt selvrespekt lar seg ikke behandle så respektløst som det du lar han behandle deg, Hi!

Jada, jada, jada... menn kan få følelser for andre. Men igjen - DENNE mannen forteller DEG VELDIG HØYT OG TYDELIG at han IKKE vil ha deg til annet enn en knulledukke og til litt spenning (og for å fortsette å ha deg som hans personlige leketøy så må han få deg til å leve i håpet om noe mer). Han forteller deg at han FORETREKKER KONA!

Har han følelser for deg så er ingen av dem riktige. Han bryr seg jo ikke om deg, han bare later som!!! Hvis han virkelig hadde brydd seg om deg... om han bare hadde hatt et lite snev av respekt for deg... så hadde han droppet kontakten med deg slik at du kunne komme over han og finne deg en annen mann. For hvis han var glad i deg og respekterte deg så hadde han nemlig ønsket deg det beste. Men i all handling viser denne mannen at han IKKE ønsker deg det beste, for ditt beste krasjer med hans egoistiske ønsker om å ha deg som en skitten hemmelighet som tenner ham.

Jeg synes det er skremmende hvordan du tolker hans meldinger til deg. Han er på tur med kona, han vet at du vet at de er på romantisk tur. Likevel gnir han det inn, at han prioriterer kona - ikke deg - og minner deg på at selv om han prioriterer kona så forventer han at du skal sitte og vente til han finner ut at han er klar for å få det han vil ha av deg, nemlig oppmerksomhet, styrking av hans egen ego og et knull i ny og ne. Du tolker det som bevis for kjærlighet eller at han bryr seg om deg - enhver kvinne med respekt for seg selv ser det han gjør for det det er... rendyrket egoisme fra hans side og ingenting som har med kjærlighet å gjøre. Atter en gang - hadde han brydd seg om deg hadde han ønsket at du skulle ha muligheten til å ha det godt. Da hadde han ikke ønsket at du skal utvikle angst og psykiske problemer pga. han. Hadde han brydd seg hadde han unnet deg å finne en mann du kan leve livet med - fremfor å sitte som en skambelagt hemmelighet i en krok og vente på at han gidder gi deg litt oppmerksomhet. En god mann behandler ikke deg slik han behandler deg, HI!

Han har hatt godt over et år med deg som elskerinne, han har valgt kona. Innse det. Aksepter det.

Få litt selvrespekt. Dropp kontakten på den måten jeg skrev over - si at hvis han blir singel noen gang og har flyttet for seg selv, da kan han ev. oppsøke deg og se om du er singel og ev. fremdeles vil ha ham, men så lenge han velger å leve med kona får han ikke kontakte deg mer. Hvis han har følelser for deg så aksepterer han det. Har han mye følelser går han da fra kona. Har han bare en millimeter med følelser for deg så unner han deg å bli lykkelig og holder seg unna hvis han ikke vil gå fra kona. Det å slutte kontakten med denne mannen er ironisk nok eneste måten du ev. kunne fått ham (men hvem ønsker en superegoistisk, utro drittsekk...). Så lenge du velger å være hans elskerinne og skitne hemmelighet, da har han ingen grunn til å gå fra kona - han får jo i pose og sekk. Han har et fullverdig familieliv, han sørger til og med for å pleie romansen med kona på romantiske turer... og når hverdagen blir litt for kjedelig vet han at du er der for ham å dyppe seg i. Han kommer aldri til å gå fra kona. Hvis du derimot fjerner deg fra hans liv, da må han ta et valg. Og da får også du et svar. Du får aldri noe svar slik dere holder på nå, nå bare ødelegger du deg selv.

Hvorfor fortsetter du å ødelegge deg selv?

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen kan noen i det hele tatt her si at han elsker koba si, når han skriver med meg - evt andre (det vet ikke jeg om iallefall). 

Altså, hadde han elsket henne virkelig og kún ville hatt henne. Da hadde han aldri gjort dette - så lenge. Han hadde gått lei av høna mi for lengst. Unnskyld meg, måtte bare få det siste ut. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er så lei av å høre nettopp det her inne. Om du er den samme personen som skriver dette hver gang, vet jeg ikke. Tror du dumheten ligger å forelske seg i feil mann, eller nyskjerrig og tent i feil mann? 

Du vet jeg har tenkt gjennom alt, å jeg vet akkurat hva jeg holder på med. Er nokså tilbaketrukket til han, men han klarer å sjarmere meg alikavel. Som andre menn klarer å sjarmere andre, selv i et ekteskap. Vi lever ikke i en firkantet verden. 

Våkn opp da, se deg rundt. Det er mange av dem... !

Ts

Anonymkode: d040a...f40

Faktisk første gang jeg kommenterer, men har nok lest alle trådene dine om dette.

Joda, menn som klarer å sjarmere andre selv om de er i et forhold, finnes det mange av. Men du lar deg jo styre av denne mannen. Og det er kun DIN feil. Hvorfor ikke ha selvrespekt nok til å si til denne mannen at du nå velger å avslutte, da du vet han ikke vil gå fra sin kone. Så kan du kanskje klare å gå videre i livet og finne en som virkelig elsker DEG? Hvorfor ikke ha respekt nok for kona hans til å avslutte? 

Jeg har vært i nesten samme situasjon selv, en mann (god venn) la seg langflat etter meg, på alle mulige måter, inkl kyssesmileys og sexy prat. Han er samboer og de har barn. Jeg ga klar beskjed om at han kan komme hit når han har flyttet fra samboeren. Det skjedde selvfølgelig aldri, han var bare ute etter spenning og moro. 

Du har tydeligvis bestemt deg for at han er interessert, du får bare fortsette det destruktive forholdet. Ingenting folk her skriver, synker jo inn.

Anonymkode: 59534...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åssen kan noen i det hele tatt her si at han elsker koba si, når han skriver med meg - evt andre (det vet ikke jeg om iallefall). 

Altså, hadde han elsket henne virkelig og kún ville hatt henne. Da hadde han aldri gjort dette - så lenge. Han hadde gått lei av høna mi for lengst. Unnskyld meg, måtte bare få det siste ut. 

Anonymkode: d040a...f40

Fordi han er en mann med utro-gen og vil ALLTID være utro. De har ofte sjarmør-gener og.

Sånne menn gjelder kun en ting; Handling!! Ord er bare kråksølv de slenger om seg for å få gratis sex.

Anonymkode: 849a6...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har meg på vent, hvordan da? 

Du er kun et enkelt ligg, han vet at du blir mo i knæra av et kyssetegn. Og det bruker han til å få deg dit han vil. Ha litt selvrspekt hi.

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget mitt er at med alt han gjør viser det en interesse. Jeg vet at vi gjør ikke er riktig, men hvorfor gni inn at han overhodet ikke vil ha  meg. Dere vet ikke alt og alt jeg har skrift her er jo langt fra halvparten av alt. 

Det å være på tur med kona, for så sende meg videoer av seg selv, "ikke glem meg" sier litt. Menn kan få følelser de også for andre - jeg vet at det ikke er mye nok, men det er. 

Anonymkode: d040a...f40

Jøss, du er virkelig tett i pappen

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som i det hele tatt har gått ifra kona til fordel for "elskerinnen"?

Anonymkode: d040a...f40

Jeg var elskerinnen, nå er jeg konen.

Men det var et annet tilfelle enn denne historien, dette er klassisk mann som vil ha både pose og sekk. 

Anonymkode: 18df5...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Åssen kan noen i det hele tatt her si at han elsker koba si, når han skriver med meg - evt andre (det vet ikke jeg om iallefall). 

Altså, hadde han elsket henne virkelig og kún ville hatt henne. Da hadde han aldri gjort dette - så lenge. Han hadde gått lei av høna mi for lengst. Unnskyld meg, måtte bare få det siste ut. 

Anonymkode: d040a...f40

Du nekter fremdeles å ta til deg det som skrives, og du svarer heller ikke de som bruker en god del tid på å svare deg.

Flere av oss har skrevet en god del om dette også, men du nekter jo å ta til deg alt.

Spiller ingen rolle hvilke følelser han har for kona - HAN FORETREKKER OG ØNSKER Å LEVE MED SIN KONE!!!

Så hva er det egentlig du tenker? Han har fortalt deg og han viser deg at han ønsker å fortsette ekteskapet og leve med sin kone - likevel tror du at han vil gå fra hanne og så velge å komme til deg?

Hvorfor skulle han droppe å knulle på deg når det passer ham? Du er jo den perfekte elskerinne - du krever ingenting, du aksepterer å bli utnyttet fysisk og emosjonelt, du setter faktisk pris på å bli behandlet dårlig og han vet du holder det hemmelig at du er hans skitne hemmelighet. Hvis han skal finne seg en annen elskerinne så vet han at han tar en stor risiko, det er større risiko for at kona vil oppdage at han har et forhold, den andre elskerinnen er kanskje ikke så glad for å være nr. 138 på hans prioriteringsliste at hun vil holde tett til alle om at han er utro. Du er jo den perfekte elskerinne, du holder tett om at han utnytter deg. Eller rettere sagt, du holder tett om at du lar deg utnytte. Så for han er det bedre å beholde deg som sin evige elskerinne enn å gå etter andre og da risikere å miste kona - for det gjør han tydelig at han ikke ønsker!

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var elskerinnen, nå er jeg konen.

Men det var et annet tilfelle enn denne historien, dette er klassisk mann som vil ha både pose og sekk. 

Anonymkode: 18df5...b6e

Eller så er jeg den han vil ha om det skulle ryke mellom de to... 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller så er jeg den han vil ha om det skulle ryke mellom de to... 

Anonymkode: d040a...f40

Ja, for all del. Fortsett å tro det - du har det jo så uendelig godt mens du sitter alene og venter på mindre enn smuler fra han som utnytter deg.

Hvor mange år til er du villig til å ha ditt eget liv på pause bare sånn i tilfelle noe som mest trolig ikke vil skje likevel skjer? Du kastet livet du hadde på dunken for ham. Han har ikke løftet en finger for deg. Hvor mange år til er du villig til å vente på noe som mest trolig aldri vil skje?

Hvordan tror du at du vil føle deg når det har gått et år til på samme måten? Fem år til? På den tiden du har hatt kontakt med ham har du selv sagt du har fått angst pga. usikkerheten og den ustabile effekten han har på ditt liv og at du sliter med deg selv pga. dette. Hvor dårlig synes du det er greit å bli før du tar ansvar for din egen lykke?

Og hvorfor tør du ikke gjøre det eneste som kanskje kan få ham til å komme til deg permanent - nemlig å kutte kontakten og si han kan ta opp igjen kontakten med deg hvis han blir singel?

Men la meg gjette - du vil ikke svare på det heller...

 

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke ha deg nok. Det er faktisk så enkelt. Hadde han ville det hadde han gått fra kona for lenge siden. 

 

Anonymkode: 1c87c...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for all del. Fortsett å tro det - du har det jo så uendelig godt mens du sitter alene og venter på mindre enn smuler fra han som utnytter deg.

Hvor mange år til er du villig til å ha ditt eget liv på pause bare sånn i tilfelle noe som mest trolig ikke vil skje likevel skjer? Du kastet livet du hadde på dunken for ham. Han har ikke løftet en finger for deg. Hvor mange år til er du villig til å vente på noe som mest trolig aldri vil skje?

Hvordan tror du at du vil føle deg når det har gått et år til på samme måten? Fem år til? På den tiden du har hatt kontakt med ham har du selv sagt du har fått angst pga. usikkerheten og den ustabile effekten han har på ditt liv og at du sliter med deg selv pga. dette. Hvor dårlig synes du det er greit å bli før du tar ansvar for din egen lykke?

Og hvorfor tør du ikke gjøre det eneste som kanskje kan få ham til å komme til deg permanent - nemlig å kutte kontakten og si han kan ta opp igjen kontakten med deg hvis han blir singel?

Men la meg gjette - du vil ikke svare på det heller...

 

Anonymkode: 75cbd...fe8

Er temmelig sikker på at gir meg helt opp da. Sjansen er kanskje større om det faktisk går fyken mellom dem av den grunn at han har fått for sterke følelser for meg. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er temmelig sikker på at gir meg helt opp da. Sjansen er kanskje større om det faktisk går fyken mellom dem av den grunn at han har fått for sterke følelser for meg. 

Anonymkode: d040a...f40

Jaja, fortsett å leve i din eventyrboble. Hadde du enda vært lykkelig - men det eneste han gir deg er dårlig selvrespekt, at du tror du ikke fortjener bedre, angst og psykiske problemer som gjør at du nekter å akseptere virkeligheten. Og du er fornøyd med å ha det elendig. Det sier meg at du er lite glad i deg selv!

Du skriver her inne hver gang du har det kjempevondt inni deg fordi han atter en gang viser deg i handling at han velger sin kone, at han drar på romantisk tur med kona - mens han fortsetter å bare ha deg deg som sin skitne hemmelighet - hun som aksepterer å bli behandlet som en dritt. Når han sender deg "ikke glem meg" til deg når han er på romantisk kjærlighetstur med kona, da håner han deg. Han ler av deg som er villig til å bli behandlet som en dritt av ham. Ingen "fin og god" mann ville behandlet en kvinne så dårlig som han behandler deg.

 

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...