Gå til innhold

Desember 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh så herlig 💗 d er så fantastisk å se! Og ikke feil å bli flytta fram da 🤗

Har også bestilt rundt uke 8, gleder meg 💗

Ja det var fantastisk å se💖 nei helt greit å bli flytta frem noen dager, så gir kanskje kvalmen seg noen dager før også😅😂 

åå så kosli, det er bare å glede seg💖 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

På 22.4.2018 den 13.55, Nikki90 skrev:

Hei er ny her😌 

har termin 24 desember og er 5+1 uker på vei.

Kjenner veldig få som har barn fra før eller som er gravide, føler meg litt «ensom», samboer forstår ikke det helt fordi er ikke han som har noe spennende liggende i magen 🤪 

Så håper det er mange førstegangsfødene som er like spente som meg på hva som kommer i vente, jeg synes det er rart å tenke på at det skal vokse noe i magen og etter hvert kjenne liv ❤️

 

Hei :-) ifølge preglife så har jeg termin dagen før deg ;-) og jeg er i akkurat samme situasjon som deg.. vi holder det fremdeles hemmelig, så å være førstegangsgravid uten å snakke med noen om alt som skjer og vil komme til å skje er veldig ensomt noen ganger. Derfor er det jo kjempe fint med denne gruppa er. Hvor vi alle er på ca samme stadiet i graviditeten ;-) håper formen din er bra <3 jeg kjenner lite til kvalmen, så lenge jeg spiser hyppige måltider. Men jeg er mye trøtt, og fryser hele tiden, og er veldig sulten på morgenen, som jeg aldri har vært før 😂😋 ønsker alle en god uke :-) 

Lenke til kommentar

Er helt sinnsykt trøtt! Sovner overalt! Faktisk litt pinlig .. I går sto jeg opp 10, la meg på sofaen kl 19, våknet 23 og gikk i senga å sov videre. Er helt zombie... kvalmen er overlever jeg ved å spise ofte. 

I tillegg har jeg kontorjobb, så dupper av foran skjermen rett som det er... Ikke mye effektivt.😞

Anonymkode: 34f1a...f8e

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er helt sinnsykt trøtt! Sovner overalt! Faktisk litt pinlig .. I går sto jeg opp 10, la meg på sofaen kl 19, våknet 23 og gikk i senga å sov videre. Er helt zombie... kvalmen er overlever jeg ved å spise ofte. 

I tillegg har jeg kontorjobb, så dupper av foran skjermen rett som det er... Ikke mye effektivt.😞

Anonymkode: 34f1a...f8e

Det er meg 😜

Lenke til kommentar
37 minutter siden, Chl85 skrev:

Det er meg 😜

Meg også! 🙋🏼‍♀️ Derfor jobber jeg litt redusert nå i denne tiden 😴😴

Anonymkode: 624db...5d5

Lenke til kommentar

I dag har jeg funnet hjerteløs med dopler hjemme 😁 8+6 i dag så hadde egentlig ikke forventet å finne lyden, men etter mye leting så dukket den plutselig opp 😍 veldig godt å få bekreftet at det er en levende liten spire inni der ❤ Gleder meg til ul i slutten av mai! 

Hvordan går det med dere andre? Hvordan er formen deres om dagen? Jeg er ekstremt trøtt og føler meg konstant hangover 🙈 men er heldig med at kvalmen har gitt seg for det meste så den trøttheten kan jeg leve med ☺ glad for å være delvis sykemeldt, noe annet hadde ikke gått 😅

 

Lenke til kommentar

Annonse

19 timer siden, Zarina skrev:

I dag har jeg funnet hjerteløs med dopler hjemme 😁 8+6 i dag så hadde egentlig ikke forventet å finne lyden, men etter mye leting så dukket den plutselig opp 😍 veldig godt å få bekreftet at det er en levende liten spire inni der ❤ Gleder meg til ul i slutten av mai! 

Hvordan går det med dere andre? Hvordan er formen deres om dagen? Jeg er ekstremt trøtt og føler meg konstant hangover 🙈 men er heldig med at kvalmen har gitt seg for det meste så den trøttheten kan jeg leve med ☺ glad for å være delvis sykemeldt, noe annet hadde ikke gått 😅

 

Oii, det var tidligere enn jeg trodde gikk an! Men sååå gøy da😁😍 

jeg har vert litt mindre aktiv her de siste dagene siden jeg hadde en blødning for noen dager siden, og var redd det ikke var noe liv.. men var hos legen i dag og fikk høre hjertelyd med dopler, så da kan jeg endelig puste lettet ut😁 

formen er fremdeles ikke bra.. kvalme og oppkast nesten daglig.. håper på bedre dager og uker snart🤞🏼 

Håper det går bra med alle❤️ 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Hope123 skrev:

Oii, det var tidligere enn jeg trodde gikk an! Men sååå gøy da😁😍 

jeg har vert litt mindre aktiv her de siste dagene siden jeg hadde en blødning for noen dager siden, og var redd det ikke var noe liv.. men var hos legen i dag og fikk høre hjertelyd med dopler, så da kan jeg endelig puste lettet ut😁 

formen er fremdeles ikke bra.. kvalme og oppkast nesten daglig.. håper på bedre dager og uker snart🤞🏼 

Håper det går bra med alle❤️ 

Hadde ikke helt troa selv heller, men var helt tydelig minien sin hjertelyd ❤ ca 170 slag i min ☺ 

Så kjedelig med blødninger 😞 men godt du fikk bekreftet at alt er bra! Vet hvor slitsomt det er med blødninger, hadde det selv forrige gang helt frem til uke 18. Veldig slitsomt å kjenne på den usikkerheten. Krysser fingrene for at du slipper å oppleve flere blødninger og at formen din kommer seg snart ❤ hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
1 time siden, Zarina skrev:

Hadde ikke helt troa selv heller, men var helt tydelig minien sin hjertelyd ❤ ca 170 slag i min ☺ 

Så kjedelig med blødninger 😞 men godt du fikk bekreftet at alt er bra! Vet hvor slitsomt det er med blødninger, hadde det selv forrige gang helt frem til uke 18. Veldig slitsomt å kjenne på den usikkerheten. Krysser fingrene for at du slipper å oppleve flere blødninger og at formen din kommer seg snart ❤ hvor langt er du på vei nå?

Så utrolig gøy da!!❤️ 170 slag i minuttet skal vel være helt perfekt ja!😁 

ja, det var ikke noe særlig.. uff, så kjedelig ja :( ikke gøy å aldri vite helt sikkert nei :( 

jeg er 10+0 i dag ❤️ 

Lenke til kommentar
På 3.5.2018 den 16.34, Hope123 skrev:

Oii, det var tidligere enn jeg trodde gikk an! Men sååå gøy da😁😍 

jeg har vert litt mindre aktiv her de siste dagene siden jeg hadde en blødning for noen dager siden, og var redd det ikke var noe liv.. men var hos legen i dag og fikk høre hjertelyd med dopler, så da kan jeg endelig puste lettet ut😁 

formen er fremdeles ikke bra.. kvalme og oppkast nesten daglig.. håper på bedre dager og uker snart🤞🏼 

Håper det går bra med alle❤️ 

Uff så vemmelig med blødning, d er så skremmende! Jeg hadde litt lysrosa utflod her en dag og ble veldig nervøs.. 

Men så godt at du fikk høre hjertelyden. 💗 jeg er veldig spent på ul selv. Hva hvis hjertet ikke slår eller d er graviditet utenfor livmor.. en positiv test er lissom ingen garanti for at alt er bra. 

Er så tappa for energi for tida...slitsomt. Er bare 6+1. Men ikke noe kvalme enda. Håper du føler deg bedre snart 💗

Lenke til kommentar

Såå nervøs her nå! Samleie lørdag. Lysrosa utflod søndag og mandag. Gikk over til hvit. For så å få lysbrun utflod idag 😭 i tillegg har jeg hatt magesmerter. Gyn sa jeg kunne ta blodprøve fredag og mandag for å sjekke hcg. Er så redd

Ikke hatt blødinger i de andre svangerskapene. 

Lenke til kommentar
12 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Såå nervøs her nå! Samleie lørdag. Lysrosa utflod søndag og mandag. Gikk over til hvit. For så å få lysbrun utflod idag 😭 i tillegg har jeg hatt magesmerter. Gyn sa jeg kunne ta blodprøve fredag og mandag for å sjekke hcg. Er så redd

Ikke hatt blødinger i de andre svangerskapene. 

Håper at alt går fint, Knerten! Jeg hadde til stadighet slike småblødninger i forrige svangerskap (helt til uke 18) og det gikk helt fint, var bare morkaken som lå litt langt foran (den flyttet seg senere). Jeg har troen på at det går helt fint for deg ☺ Husk at alle svangerskap er ulike så det at du ikke har opplevd det før betyr ikke at det går galt nå. Og slimhinnene blir jo ekstra skjøre når man er gravid og det gjør at blodkar lettere sprekker. Men kan du ikke få en ultralyd slik at du kan få bekreftet at alt er bra? Sender deg en god klem

Lenke til kommentar
7 timer siden, Zarina skrev:

Håper at alt går fint, Knerten! Jeg hadde til stadighet slike småblødninger i forrige svangerskap (helt til uke 18) og det gikk helt fint, var bare morkaken som lå litt langt foran (den flyttet seg senere). Jeg har troen på at det går helt fint for deg ☺ Husk at alle svangerskap er ulike så det at du ikke har opplevd det før betyr ikke at det går galt nå. Og slimhinnene blir jo ekstra skjøre når man er gravid og det gjør at blodkar lettere sprekker. Men kan du ikke få en ultralyd slik at du kan få bekreftet at alt er bra? Sender deg en god klem

Tusen takk for oppmundtrende ord 💗 d verste er å ikke vite... vil så gjerne bare bekreftet at hjertet banker og alt er bra. Er ikke kvalm heller og d har jeg også vært de to andre gangene. Men som du sier, alle svangerskap er forskjellige. Siden jeg bare er 6+3 sa hun d var best å sjekke at hcg stiger.  Har bestilt tidlig ul i uke 8 da

Lenke til kommentar

Annonse

8 timer siden, Knerten <3 skrev:

Såå nervøs her nå! Samleie lørdag. Lysrosa utflod søndag og mandag. Gikk over til hvit. For så å få lysbrun utflod idag 😭 i tillegg har jeg hatt magesmerter. Gyn sa jeg kunne ta blodprøve fredag og mandag for å sjekke hcg. Er så redd

Ikke hatt blødinger i de andre svangerskapene. 

Uffda.. det er ikke gøy å ikke vite😭 vet hvordan du har det, her gikk det heldigvis bra denne gang. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg også knerten❤️ Sender deg en klem! 

Lenke til kommentar
10 timer siden, Knerten <3 skrev:

Tusen takk for oppmundtrende ord 💗 d verste er å ikke vite... vil så gjerne bare bekreftet at hjertet banker og alt er bra. Er ikke kvalm heller og d har jeg også vært de to andre gangene. Men som du sier, alle svangerskap er forskjellige. Siden jeg bare er 6+3 sa hun d var best å sjekke at hcg stiger.  Har bestilt tidlig ul i uke 8 da

Håper du får raskt svar på prøvene da ❤ jeg fikk ultralyd på ca samme tid, var vel bare noen dager lengre. Du kan jo evt prøve å mase litt så kanskje hun gir deg en ul i tillegg til blodprøver 😉 Forstår så godt at det er ille å vente. Kvalmen kan jo fortsatt komme også, det er jo fortsatt så tidlig at symptomene ikke nødvendigvis har kommet frem ennå. Jeg krysser alt jeg har for deg og har tro på at det kommer til å gå helt fint ❤ så kan det jo hende du er heldig å slipper unna kvalme denne gangen 😉

Lenke til kommentar
På 10.5.2018 den 8.23, Zarina skrev:

Håper du får raskt svar på prøvene da ❤ jeg fikk ultralyd på ca samme tid, var vel bare noen dager lengre. Du kan jo evt prøve å mase litt så kanskje hun gir deg en ul i tillegg til blodprøver 😉 Forstår så godt at det er ille å vente. Kvalmen kan jo fortsatt komme også, det er jo fortsatt så tidlig at symptomene ikke nødvendigvis har kommet frem ennå. Jeg krysser alt jeg har for deg og har tro på at det kommer til å gå helt fint ❤ så kan det jo hende du er heldig å slipper unna kvalme denne gangen 😉

Tusen takk for at dere er så støttende 💗 blødde litt mer brunt til morgenen idag og følte mensen skulle komme. Følte da at alt var kjørt. Var veldig tungt å ringe gyn og dra på ul. Der så vi godt fostersekken, men den var helt tom 💔 så jeg måtte bare dra hjem igjen og blø ferdig... Helt knust nå. Gå fra å være såå glad, til å være helt i kjelleren på få dager. 

Lenke til kommentar
4 timer siden, Knerten <3 skrev:

Tusen takk for at dere er så støttende 💗 blødde litt mer brunt til morgenen idag og følte mensen skulle komme. Følte da at alt var kjørt. Var veldig tungt å ringe gyn og dra på ul. Der så vi godt fostersekken, men den var helt tom 💔 så jeg måtte bare dra hjem igjen og blø ferdig... Helt knust nå. Gå fra å være såå glad, til å være helt i kjelleren på få dager. 

Nei så utrolig trist😥 det var ikke noe gøy å høre!!! håper du kommer deg fort🌸 sender deg en gooood klem!!❤️ 

Lenke til kommentar
På 11.5.2018 den 15.31, Knerten <3 skrev:

Tusen takk for at dere er så støttende 💗 blødde litt mer brunt til morgenen idag og følte mensen skulle komme. Følte da at alt var kjørt. Var veldig tungt å ringe gyn og dra på ul. Der så vi godt fostersekken, men den var helt tom 💔 så jeg måtte bare dra hjem igjen og blø ferdig... Helt knust nå. Gå fra å være såå glad, til å være helt i kjelleren på få dager. 

Ååå nei, det var utrolig trist å høre 😞 håper det snart sitter en spire hos deg som holder hele veien ❤ mange klemmer til deg 😗 

Lenke til kommentar

Det var triste nyheter Knerten 😞 Håper spiren snart sitter hos deg og❤️ 

Her har jeg nesten ikke kvalme lenger, men er trøtt og føler meg bakfull enkelte dager. Er veldig anderledes enn de 2 andre graviditetene hvor jeg var konstant dårlig i 4-6 uker.. Måtte sykemeldes de 2 andre gangene.. men ikke denne gangen...

hmmm vært litt nervøs selv for at d ikke er liv, siden symptomene er så milde denne gangen. Kanskje jeg burde bestille tidlig ul jeg og..

Lenke til kommentar
4 timer siden, Chl85 skrev:

Det var triste nyheter Knerten 😞 Håper spiren snart sitter hos deg og❤️ 

Her har jeg nesten ikke kvalme lenger, men er trøtt og føler meg bakfull enkelte dager. Er veldig anderledes enn de 2 andre graviditetene hvor jeg var konstant dårlig i 4-6 uker.. Måtte sykemeldes de 2 andre gangene.. men ikke denne gangen...

hmmm vært litt nervøs selv for at d ikke er liv, siden symptomene er så milde denne gangen. Kanskje jeg burde bestille tidlig ul jeg og..

Her har kvalmen begynt å roe seg også endelig, etter 5 uker med ekstrem kvalme og oppkast! Så deilig! Jeg er 11+2 i dag, hvor langt er du? Er jo normalt at kvalmen kan avta i denne perioden :) 

og alle svangerskap er jo forskjellig, så jeg tror du kan ta det med ro :) men alltid gøy med ul da😍 

Lenke til kommentar

Trøtt og følelse av hangover har vært mine symptomer fra starten også. Er i dag 10+3. Ble flyttet noen dager frem på tidlig UL :)

Anonymkode: 624db...5d5

Lenke til kommentar
9 timer siden, Hope123 skrev:

Her har kvalmen begynt å roe seg også endelig, etter 5 uker med ekstrem kvalme og oppkast! Så deilig! Jeg er 11+2 i dag, hvor langt er du? Er jo normalt at kvalmen kan avta i denne perioden :) 

og alle svangerskap er jo forskjellig, så jeg tror du kan ta det med ro :) men alltid gøy med ul da😍 

Er i uke 9. I følge babyverden så skal kvalme /trøtthet toppe seg i uke 9 og 10 og så avta. Dette fordi vi visstnok da har mest av HCG hormonet kroppen. 

Men ja graviditeter er jo forskjellige.., men veldig uvant å ikke være sengeliggende i disse ukene som de 2 andre. Overlevd på jobb til og med ;)

Anonymkode: 34f1a...f8e

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er i uke 9. I følge babyverden så skal kvalme /trøtthet toppe seg i uke 9 og 10 og så avta. Dette fordi vi visstnok da har mest av HCG hormonet kroppen. 

Men ja graviditeter er jo forskjellige.., men veldig uvant å ikke være sengeliggende i disse ukene som de 2 andre. Overlevd på jobb til og med ;)

Anonymkode: 34f1a...f8e

Det er meg, gammel vane å bruke anonym knappen 😂

Lenke til kommentar

Jeg er også fortsatt veldig trøtt og uopplagt. Har vært veldig øm nederst i magen i går og i dag så kjenner jeg blir litt bekymret. Klarte heller ikke å finne hjertelyd med doppler i dag så har en litt dårlig følelse. Har funnet hjertelyd flere ganger tidligere så tenker at jeg burde klart å finne den nå også, samtidig som jeg vet at det egentlig er veldig tidlig å finne hjertelyd... 

Lenke til kommentar

Noen som begynner å skimte en liten babymage eller? 

Jeg måtte kjøpe meg nye bukser her om dagen da jeg ikke fikk igjen mine gamle bukser...🤔 er 12+0 i morgen! Sambo mener også at han ser en liten babybump.. er ikke det utrolig tidlig? Førstegangsgravid altså! 

og hvordan går det ellers med dere? Her begynner formen å bli bedre endelig! Men er syyyykt trøtt😴 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...