Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 22 november :) men pga litt snodig syklus de siste gangene, så er jeg henvist til tidlig UL. Ble henvist i dag, så får se når/om jeg får time da. 

Er fryktelig trøtt og sliten hele tiden, er kvalm perioder i løpet av dagen- men kaster ikke opp..enda :) Er øm der man skal være øm- så alt er som normalt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, monicca skrev:

Jeg blir også 37 i år 😊 

Dere er absolutt ikke gamle, selv er jeg 32 men føler meg ikke en dag over 21 år, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro til en privat klinikk i dag for å ta ultralyd ( er 10+2 uker på vei, og klarte rett og slett ikke vente mer, hehe)

Det jeg så på skjermen var som tatt fra en drøm; der så jeg en bitteliten krabat som sprellet rundt og var midt i en treningssøkt mens vi så på skjermen. Tenk at dette lille mennesket er inni magen min? Jeg er helt forelska:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 21.37, Prettyprey skrev:

Dro til en privat klinikk i dag for å ta ultralyd ( er 10+2 uker på vei, og klarte rett og slett ikke vente mer, hehe)

Det jeg så på skjermen var som tatt fra en drøm; der så jeg en bitteliten krabat som sprellet rundt og var midt i en treningssøkt mens vi så på skjermen. Tenk at dette lille mennesket er inni magen min? Jeg er helt forelska:hjerte:

Så spennende!! :) 

Jeg har fått time til UL 8 mai..har ingen privatklinikk i område, så jeg må pent vente. Er 9+1 i dag, så er vel 12 uker når jeg får sett noe. Men synes allerede at magen er begynt å komme. Vet ikke om det kan være fordi dette er den nr 3..? Det strammer hvertfall på magen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, monicca skrev:

Så spennende!! :) 

Jeg har fått time til UL 8 mai..har ingen privatklinikk i område, så jeg må pent vente. Er 9+1 i dag, så er vel 12 uker når jeg får sett noe. Men synes allerede at magen er begynt å komme. Vet ikke om det kan være fordi dette er den nr 3..? Det strammer hvertfall på magen. 

 

Jeg mener også at magen såvidt har kommet frem 😊 Kan hende den kommer tidlig siden det er 2.svangerskap og at det er tvillinger denne gangen 😂 Kjenner det ihvertfall om jeg ligger på magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei folkens! Hvordan er formen her? Jeg er  10+1 nå, og har den siste uka kjent at kvalmen har blitt mildere😁 våknet i dag helt uten symptomer, hverken kvalme eller ømme bryster. (Skjedde forrige gang jeg var gravid også, rundt samme tid, så jeg er ikke bekymret.) 

Har hatt en fantastisk dag. Helt til kvalmen satte inn for fullt nå i kveld. Herregud så fæl denne første tiden kan være😩 håper noen av dere slipper unna iallfall😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Medulla skrev:

Heihei folkens! Hvordan er formen her? Jeg er  10+1 nå, og har den siste uka kjent at kvalmen har blitt mildere😁 våknet i dag helt uten symptomer, hverken kvalme eller ømme bryster. (Skjedde forrige gang jeg var gravid også, rundt samme tid, så jeg er ikke bekymret.) 

Har hatt en fantastisk dag. Helt til kvalmen satte inn for fullt nå i kveld. Herregud så fæl denne første tiden kan være😩 håper noen av dere slipper unna iallfall😬

Føler med deg :hjerte: Jeg visste selv ikke hvor dårlig man kunne bli pga kvalme før jeg ble gravid selv (Er 11+0 uker på vei). Men forhåpentligvis er det ikke mange uker igjen før vi har kommet oss gjennom det og til 2 trimester :hjerte::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Medulla skrev:

Heihei folkens! Hvordan er formen her? Jeg er  10+1 nå, og har den siste uka kjent at kvalmen har blitt mildere😁 våknet i dag helt uten symptomer, hverken kvalme eller ømme bryster. (Skjedde forrige gang jeg var gravid også, rundt samme tid, så jeg er ikke bekymret.) 

Har hatt en fantastisk dag. Helt til kvalmen satte inn for fullt nå i kveld. Herregud så fæl denne første tiden kan være😩 håper noen av dere slipper unna iallfall😬

Jeg er overrasket over at kvalmen har gitt seg såppass, men det er igrunn deilig 😊😊 skal begynne i 100% jobb igjen nå. 

Hadde en del krampe i livmoren igår, flere som opplever det?

Bekymringene er sååå mye større nå som man er gravid 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, kremtkremt skrev:

Noen som er på Facebook gruppen? Har sendt melding til håp❤️ Men har ikke fått noe svar

Tror hun skrev navnet sitt på termingruppen som ble opprettet :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til UL idag.. skal være 9++ men gynekologen var veldig usikker på om han kunne se noe hjerte som banket. Og det var altfor lite til at jeg kunne være så langt på vei. Må måle HCG og ta ny UL på mandag.. 

dro til legen fordi jeg oppdaget gammelt/brunt blod på papiret i går. 

Jeg føler meg skikkelig nedfor nå..😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, monicca skrev:

Vært til UL idag.. skal være 9++ men gynekologen var veldig usikker på om han kunne se noe hjerte som banket. Og det var altfor lite til at jeg kunne være så langt på vei. Må måle HCG og ta ny UL på mandag.. 

dro til legen fordi jeg oppdaget gammelt/brunt blod på papiret i går. 

Jeg føler meg skikkelig nedfor nå..😢

Åh 😭 så trist! Men ikke ta sorgene på forskudd! Krysser fingrene for deg ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, monicca skrev:

Vært til UL idag.. skal være 9++ men gynekologen var veldig usikker på om han kunne se noe hjerte som banket. Og det var altfor lite til at jeg kunne være så langt på vei. Må måle HCG og ta ny UL på mandag.. 

dro til legen fordi jeg oppdaget gammelt/brunt blod på papiret i går. 

Jeg føler meg skikkelig nedfor nå..😢

Det hørtes ikke bra ut 😔 Jeg vet hvordan du har det 😔 

Eneste "trøsten" man kan tenke er at hvis det går gale veien, så er det noe feil med bebisen. Slik måtte jeg tenke det da jeg mistet. 

Håper selvfølgelig at de tar feil 🤞 

Sender deg en stoooor god klem ❤❤❤

Anonymkode: 5da95...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hørtes ikke bra ut 😔 Jeg vet hvordan du har det 😔 

Eneste "trøsten" man kan tenke er at hvis det går gale veien, så er det noe feil med bebisen. Slik måtte jeg tenke det da jeg mistet. 

Håper selvfølgelig at de tar feil 🤞 

Sender deg en stoooor god klem ❤❤❤

Anonymkode: 5da95...682

Synes det er så rart.. har jo voldsomt med symptomer på at jeg faktisk skal være gravid. Håper at de egentlig har feil i at det ikke er liv der, men at jeg kanskje heller er kortere på vei enn det vi tror. 

Er spent å høre resultatet på HCG prøven de tok i dag. Fikk ikke vite svare da jeg var der..skal tilbake på mandag å måle på nytt og ta en ny UL. 

Ble så lei meg, så håper virkelig de tar feil..

tusen takk for klemmen❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åh 😭 så trist! Men ikke ta sorgene på forskudd! Krysser fingrene for deg ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Tusen takk❤️ 

Skal bruke helgen på å bare slappe av og ta det med ro. Har heldigvis kjæresten som tar vare på meg og styrer og steller med meg❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 19.28, Snart_mammatil2 skrev:

Tror hun skrev navnet sitt på termingruppen som ble opprettet :-) 

Finner ingenting jeg🤔 Må bare vente til håp dukker opp her igjen da. Eller er her noen som er med på Facebook gruppen som kan legge til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, kremtkremt skrev:

Finner ingenting jeg🤔 Må bare vente til håp dukker opp her igjen da. Eller er her noen som er med på Facebook gruppen som kan legge til?

Jeg er ikke i gruppen enda :-/ Men kan se om jeg finner igjen :-) 

Kan det stemme at hun het Marianne??

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her litt sånn av å til😅 Det er så lite aktivitet her så jeg glemmer det litt bort. Er 11+1 i dag, og ser frem til andre trimester veldig snart! Skal på UL neste uke, så da håper jeg «bamsemumsen» har blitt litt større😀💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag, og der var det en liten sprellebaby. Veeeldig aktiv😅 ble målt til 11+5, enda jeg er rimelig sikker på at jeg er 11+2. Så da vokser den godt 🤗 har en liten storesøster i hus som skal få nyheten i morgen, det blir stas😁 (hun snakker om at hun vil bli storesøster nesten daglig for tiden😄)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet..😭 MA.. er satt på tablettkur og i morgen skal det skje😔 

Jeg har enda symptomene på at jeg er gravid, men det er vel vanlig ved en MA.. det døde i uke 5 eller 6..

i tillegg har jeg fått uvi.. alt er bare dritt..😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...