Gå til innhold

Noen som brått har fått elveblest og pusteproblemer som har vedvart?


shewolf

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det for 1,5 år siden og det har ikke gitt seg. Jeg går på sterke medisiner hver eneste dag for å få puste, ikke få store kløende utslett på hele kroppen og fungere. Medisinene gjør meg trøtt og sliten. Men jeg må ta de. Legen virker som om hun har gitt seg. 

Har vært hos lege etter lege, spesialister og prøvd alternativ behandling. Jeg er desperat! 

Er det noen som har opplevd dette og funnet ut at hva det kommer av? Eller har noen forslag? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shit! :o Det var voldsomt, kom det sånn akutt? Har en datter som kan få noe alla det samme av uidentifisert årsak. Hun har ikke hatt det mange gangene, men da har hun liksom blitt stram i munn og svelg og klaget på at det klør over hele kroppen. Vi har prøvd alt uten at vi kan si at det ene fungerer bedre enn det andre. Alt fra å ha alt parfymefritt, til blodprøver til å prøve ut ulike matkombinasjoner. Men hos datteren min har ikke pusteproblemene vedvart, bare elveblesten.

Håper du finner ut av det, det høres jo veldig alvorlig ut <3 

Anonymkode: cfd98...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 15.31, Anonym bruker skrev:

Shit! :o Det var voldsomt, kom det sånn akutt? Har en datter som kan få noe alla det samme av uidentifisert årsak. Hun har ikke hatt det mange gangene, men da har hun liksom blitt stram i munn og svelg og klaget på at det klør over hele kroppen. Vi har prøvd alt uten at vi kan si at det ene fungerer bedre enn det andre. Alt fra å ha alt parfymefritt, til blodprøver til å prøve ut ulike matkombinasjoner. Men hos datteren min har ikke pusteproblemene vedvart, bare elveblesten.

Håper du finner ut av det, det høres jo veldig alvorlig ut <3 

Anonymkode: cfd98...d1c

Først kom elveblesten, klødde meg til blods og blåmerker. Så sluttet astmamedisinene (som jeg ikke var avhengig av før) å fungere. De mente det var katteallergi (hadde katter 8 år). Så jeg måtte gi fra meg de. Var sykemeldt lenge, mistet jobben min og alt. Nå går jeg på medisiner for å holde det i sjakk. Men det er ingen som klarer å finne årsaken og behandle det innenfra. 

Veldig rart og skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, shewolf skrev:

Først kom elveblesten, klødde meg til blods og blåmerker. Så sluttet astmamedisinene (som jeg ikke var avhengig av før) å fungere. De mente det var katteallergi (hadde katter 8 år). Så jeg måtte gi fra meg de. Var sykemeldt lenge, mistet jobben min og alt. Nå går jeg på medisiner for å holde det i sjakk. Men det er ingen som klarer å finne årsaken og behandle det innenfra. 

Veldig rart og skummelt. 

Ja, jeg fikk det plutselig i januar i fjor. Legene kalte det angst, men har kommet frem til innvendig elveblest (angioødem). I hvertfall delvis. 

Du vet at det fortsatt er katt hos deg? Det eneste som hjelper hvis det er katteallergi er å flytte og kvitte seg med alle møblene du eier bortsett fra hardplast og hardt tre osv.

Men kanskje det er et nytt virus :o siden flere av oss plutselig opplever sette her! Rart da. Jeg ble plutselig allergisk mot hunder, og mot alt mulig. Går rundt og hoster og klør kronisk, selv om jeg går på den høyeste dosen allergimedisin de vil gi meg (4tbl daglig)

Anonymkode: e6293...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...