Gå til innhold

Hva er din styggeste hemmelighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min er at jeg håper faren min dør snart. Han har vært grusom, psykopat, voldelig og manipulerende. Jeg håper at når han dør jeg kan gjenoppta kontakt med min mor. Hun får ikke lov til å ha kontakt med meg nå. 

Anonymkode: 22e0d...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

barnet mitt har blitt seksuelt misbrukt. Nesten ingen som vet, vi holder det hemmelig for å beskytte barnet. 

Anonymkode: 86a00...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At min mor mobbet meg fra jeg var 6år til 27. Når jeg gikk på barneskolen sa hun alltid hvor stor jeg var, og at jeg kom til og trille bort til bussen. 

Hvor lat jeg var, og sa at jeg måtte slanke meg foran besøk vi hadde. 

Kom til og få hjerteinfarkt før jeg var 10 år. Fekk dødsangst pga det, og sliter med det enda.

Sa at jeg ikke fekk spise mer i selskap.

og at jeg måtte trene når jeg var gravid, ellers ville jeg aldri klare en fødsel. 

I dag er jeg 29, undervektig, vitamin mangel, tom for jern, besvimer for den minste ting. Føler meg tykk som en elefant, går på badevekta 10++ for dag. Kan begynne å gråte av dårlig samvittighet av litt søtsaker. Men ingen vet at jeg sliter, og ingen får vite det. Legen får ikke vite det heller. Jeg vil ikke vere en byrde for noen. 

 

Anonymkode: dfc00...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har ligget med over 100 menn over en 10-årsperiode, mange uten kritisk sans.

 

 

Anonymkode: 941f9...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen er ikke far til barnet vårt..

Anonymkode: bca3a...3ce

Vet mannen din dette?

Anonymkode: 0164d...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bestemte meg for å slutte i en mellomlederjobb jeg hadde nylig, brukte jeg tiden frem til jeg leverte oppsigelsen og oppsigelsestiden på å teste ut forskjellige teorier/tilnærminger til det å lede folk på medarbeiderne mine. Fascinerende hvor lett folk er å manipulere uten at de er klar over det selv. Jeg har aldri sagt det til noen, for det føles på en måte litt utnyttende. 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At min mor mobbet meg fra jeg var 6år til 27. Når jeg gikk på barneskolen sa hun alltid hvor stor jeg var, og at jeg kom til og trille bort til bussen. 

Hvor lat jeg var, og sa at jeg måtte slanke meg foran besøk vi hadde. 

Kom til og få hjerteinfarkt før jeg var 10 år. Fekk dødsangst pga det, og sliter med det enda.

Sa at jeg ikke fekk spise mer i selskap.

og at jeg måtte trene når jeg var gravid, ellers ville jeg aldri klare en fødsel. 

I dag er jeg 29, undervektig, vitamin mangel, tom for jern, besvimer for den minste ting. Føler meg tykk som en elefant, går på badevekta 10++ for dag. Kan begynne å gråte av dårlig samvittighet av litt søtsaker. Men ingen vet at jeg sliter, og ingen får vite det. Legen får ikke vite det heller. Jeg vil ikke vere en byrde for noen. 

 

Anonymkode: dfc00...bea

Hvordan i himmelens navn kan du være en byrde om du skaffer deg litt hjelp til å takle dette? 

Du må jo være helt tom for energi, og dermed ha mindre å gi til dine barn. Om du skaffer deg hjelp til å stå sterkere i deg sjøl er det KUN til hjelp for dine nærmeste. <3

Kutt din mor ut av livet, snakk med legen din og skaff deg hjelp.

Jeg har vært mye innlagt på psykiatrisk avdeling, og jeg har møtt endel som deg, bare seinere i livet, når de ikke hadde krefter igjen til å stå på beina. Så skaff deg hjelp før du faller helt i kjelleren! Og ovenfor din lege er du ingen byrde, kun en jobb, så start der.

Anonymkode: db46c...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At jeg har ligget med over 100 menn over en 10-årsperiode, mange uten kritisk sans.

 

 

Anonymkode: 941f9...c41

Nesten samme her, i underkant av 100. Mannen har 30 og har skjønt jeg har litt flere enn gjennomsnittet, men tror likevel det er mindre antall enn han. Føler meg ekkel når jeg tenker på det.

Anonymkode: 46802...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg bestemte meg for å slutte i en mellomlederjobb jeg hadde nylig, brukte jeg tiden frem til jeg leverte oppsigelsen og oppsigelsestiden på å teste ut forskjellige teorier/tilnærminger til det å lede folk på medarbeiderne mine. Fascinerende hvor lett folk er å manipulere uten at de er klar over det selv. Jeg har aldri sagt det til noen, for det føles på en måte litt utnyttende. 

Anonymkode: c6378...684

Det er egentlig litt fascinerende at det er dette jeg regner som min styggeste hemmelighet, fordi jeg har opplevd litt av hvert i livet som få vet. Som feks at min eks mishandlet meg både fysisk og psykisk. 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg bestemte meg for å slutte i en mellomlederjobb jeg hadde nylig, brukte jeg tiden frem til jeg leverte oppsigelsen og oppsigelsestiden på å teste ut forskjellige teorier/tilnærminger til det å lede folk på medarbeiderne mine. Fascinerende hvor lett folk er å manipulere uten at de er klar over det selv. Jeg har aldri sagt det til noen, for det føles på en måte litt utnyttende. 

Anonymkode: c6378...684

Jeg skjønner ikke helt hva du gjorde? lede folk på medarbeiderne mine - hva betyr det?

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du gjorde? lede folk på medarbeiderne mine - hva betyr det?

Anonymkode: 222f6...60f

Prøv å lese hele setningen, ikke bare siste del... 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøv å lese hele setningen, ikke bare siste del... 

Anonymkode: c6378...684

Jeg har jo gjort det da

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har jo gjort det da

Anonymkode: 222f6...60f

Jeg prøvde ut forskjellige ledelsesteorier (tilnærminger til det å lede folk) på medarbeiderne mine. Og testet ut forskjellige måter å behandle dem på, snakke til dem på osv. Ikke noe tyranniske greier, men feks hva som skjer om man blir for «vennskapelig» og personlig medmedarbeidere som leder. Slike ting. 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg prøvde ut forskjellige ledelsesteorier (tilnærminger til det å lede folk) på medarbeiderne mine. Og testet ut forskjellige måter å behandle dem på, snakke til dem på osv. Ikke noe tyranniske greier, men feks hva som skjer om man blir for «vennskapelig» og personlig medmedarbeidere som leder. Slike ting. 

Anonymkode: c6378...684

vil du virkelig si at ingen la merke til at du endret deg? sånt ville jeg registrert veldig fort med en leder og blitt veldig skeptisk på motivene. 

jeg er arbeidsplassens betrakter sosialt.  ikke deltaker. tror jeg hadde studert deg som et insekt mens du holdt på. :)

Anonymkode: 03418...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du gjorde? lede folk på medarbeiderne mine - hva betyr det?

Anonymkode: 222f6...60f

"tilnærminger til det å lede folk" skriver hun. Hva var vanskelig å forstå?

Anonymkode: d9926...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg egentlig ikke liker min ene svigerinne. Hun skal alltid være best på alle vis, og skal alltid fremheve seg selv. Jeg lar meg ikke dupere av henne på noe vis, men etter mange år i familieselskap med det samme selvskrytet med små variasjoner så misliker jeg henne mer og mer. 

Anonymkode: 73c06...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

vil du virkelig si at ingen la merke til at du endret deg? sånt ville jeg registrert veldig fort med en leder og blitt veldig skeptisk på motivene. 

jeg er arbeidsplassens betrakter sosialt.  ikke deltaker. tror jeg hadde studert deg som et insekt mens du holdt på. :)

Anonymkode: 03418...719

Slik er jeg litt også. Samtidig tror jeg ikke at jeg hadde blitt for skeptisk mot HI så lenge det ikke var tyrannisk stil, men nysgjerrig hadde jeg blitt. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg tenkt at det måtte være mye som skjedde i hennes liv som gjorde at hun var så annerledes og vinglete plutselig.

Anonymkode: d9926...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mine hemmeligheter har jeg aldri tenkt å skrive om her inne. Man er ikke garantert anonymitet her, det har vi sett før.

Anonymkode: d9926...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vil du virkelig si at ingen la merke til at du endret deg? sånt ville jeg registrert veldig fort med en leder og blitt veldig skeptisk på motivene. 

jeg er arbeidsplassens betrakter sosialt.  ikke deltaker. tror jeg hadde studert deg som et insekt mens du holdt på. :)

Anonymkode: 03418...719

Uten at jeg vil gå i detalj om hva jeg gjorde eller hva som skjedde, for jeg ønsker ikke å bli gjenkjent, så er jeg 99 % sikker på at ingen var bevisst på det. Men det var fascinerende og lærerikt på svært mange måter. Det er egentlig ikke noe som er spesielt ille, enhver leder BØR utvikle seg og være bevisst på hva de gjør i sin rolle som leder, men jeg tror jeg kjenner på det fordi jeg så bevisst rettet meg mot enkelte ting for å teste ut teorien heller enn å oppnå et spesielt mål. Om du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik er jeg litt også. Samtidig tror jeg ikke at jeg hadde blitt for skeptisk mot HI så lenge det ikke var tyrannisk stil, men nysgjerrig hadde jeg blitt. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg tenkt at det måtte være mye som skjedde i hennes liv som gjorde at hun var så annerledes og vinglete plutselig.

Anonymkode: d9926...99b

Jeg fremstod nok som annerledes, men tviler for at noen opplevde meg som vinglete. Tanken var å prøve ut to spesifikke ting, hvor jeg hadde spesifikke caser å bruke som testarenaer. Og så dukket det opp noen avgjørelser fra ledelsen som gjorde at jeg uventet fikk anledning til å prøve ut en teori til. Så det ble liksom prosjektbasert om man kan si det sånn, og jeg forandret ikke sånn sett mine daglige lederoppgaver. 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

At min mor mobbet meg fra jeg var 6år til 27. Når jeg gikk på barneskolen sa hun alltid hvor stor jeg var, og at jeg kom til og trille bort til bussen. 

Hvor lat jeg var, og sa at jeg måtte slanke meg foran besøk vi hadde. 

Kom til og få hjerteinfarkt før jeg var 10 år. Fekk dødsangst pga det, og sliter med det enda.

Sa at jeg ikke fekk spise mer i selskap.

og at jeg måtte trene når jeg var gravid, ellers ville jeg aldri klare en fødsel. 

I dag er jeg 29, undervektig, vitamin mangel, tom for jern, besvimer for den minste ting. Føler meg tykk som en elefant, går på badevekta 10++ for dag. Kan begynne å gråte av dårlig samvittighet av litt søtsaker. Men ingen vet at jeg sliter, og ingen får vite det. Legen får ikke vite det heller. Jeg vil ikke vere en byrde for noen. 

 

Anonymkode: dfc00...bea

Du er ikke en byrde for andre hvis du tar ansvar for din egen helse. Og det gjør du ikke når du ikke søker hjelp!

Du har barn, da MÅ du også ta ansvar for din egen helse. Hvis du går lenge med vitaminmangler kan du bli svært alvorlig syk.

Du hadde en mor som tydeligvis ikke tok ansvar for sin egen psykiske helse, og det gikk ut over deg.

Du har valgt å la dine egne traumer gå utover deg selv, men om du ikke tar ansvar for din egen helse nå så garanterer jeg at det vil gå utover dine barn. Det å gå med slike mangler som du gjør gjør også at man får større psykiske problemer. Og det VIL gå utover dine barn.

Kjære deg, du trenger å bearbeide traumene du har opplevd. Og ved å be om hjelp så viser du en styrke din mor ikke hadde, og en styrke din mor ikke tror du har. Vis henne at hun tar feil! Men gjør det for din egen del - og ikke minst, for dine barns del! Hjelpeapparatet er der av en god grunn, og det er langt lettere å hjelpe deg nå, før du har blitt svært alvorlig syk, enn etter at kropp og psyke kanskje kollapser så mye at du ikke greier å ta vare på hverken deg selv eller barna dine.

Vær så snill - søk hjelp <3

Anonymkode: dff74...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utro mot alle jeg har hatt et forhold med...
Jeg har hatt sex med nesten 100 menn. 
Jeg sliter enormt psykisk. 
 

Anonymkode: ca77c...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært utro mot alle jeg har hatt et forhold med...
Jeg har hatt sex med nesten 100 menn. 
Jeg sliter enormt psykisk. 
 

Anonymkode: ca77c...561

sånn har jeg det også. :-/

Anonymkode: 03418...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...