Gå til innhold

Rødt felt med OK?


sug lut

Anbefalte innlegg

På tlf er det nå plutselig et rødt felt øverst som det står OK på, hva er det? Står nemlig ikke hva man sier ok til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 2018 kommer det nye regler for personvern på nett, så du vil nok støte på mange nettsteder utover i året som ber om tillatelse til å samle inn informasjon, opplyser om at det brukes cookies osv. Klikker du på "les mer" får du vite hva Egmont samler inn og bruker av informasjon om deg. 

Anonymkode: 4f2be...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I 2018 kommer det nye regler for personvern på nett, så du vil nok støte på mange nettsteder utover i året som ber om tillatelse til å samle inn informasjon, opplyser om at det brukes cookies osv. Klikker du på "les mer" får du vite hva Egmont samler inn og bruker av informasjon om deg. 

Anonymkode: 4f2be...32c

Det er ikke noe å klikke på for å lese mer. Eller noen introtekst. Det er bare en rød knapp merket "OK".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, sug lut skrev:

Det er ikke noe å klikke på for å lese mer. Eller noen introtekst. Det er bare en rød knapp merket "OK".

Er dt på telefon kanskje? Jeg er på pc, og her er det sånn klikk for å lese mer

Anonymkode: e2c33...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er dt på telefon kanskje? Jeg er på pc, og her er det sånn klikk for å lese mer

Anonymkode: e2c33...901

Ja, på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Det var et cookiesvarsel som noen er inne på, men teknisk oppdaga at det ikke fungerte på forum, så det er tatt vekk og vi jobber med å lage en annen versjon for forumformatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dumt spørsmål, men kan det være grunnen til at jeg ikke får svart på innlegg. På telefon og Chrome går det, men ikke fra det jeg vanligvis bruker? Jeg trykket nemlig på den "røde knappen" i går. Eneste som kommer opp er fra bindersen og ned, men ikke kommentarfelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke ha noe å si, men jeg kan høre med Teknisk. Jeg klikka på det selv i går og har ingen problemer, men jeg bruker altså chrome. Hva er det du vanligvis bruker, nettbrett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...