Gå til innhold

Ømme boobies


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har jeg ikke ømme pupper? Føler alle gravide har ømme pupper og vonde brystvorter men jeg har ikke det. 

Ser at areolane er større men altså puppener er ikke i det hele tatt ømme 😱

Anonymkode: 1e5f9...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.1.2018 den 13.54, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har jeg ikke ømme pupper? Føler alle gravide har ømme pupper og vonde brystvorter men jeg har ikke det. 

Ser at areolane er større men altså puppener er ikke i det hele tatt ømme 😱

Anonymkode: 1e5f9...066

Det er vel individuelt for alle det. Samme som alle andre symptomer, noen får alle, andre får noen også er det de som ikke får noen symptomer. Uansett går du virkelig ikke glipp av noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært kvalm eller hatt ømme pupper eller noe, og er nå inne i uke 16. Det er nok vanlig at folk opplever graviditeten ulikt 😊

Anonymkode: 48ce9...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke vært kvalm eller hatt ømme pupper eller noe, og er nå inne i uke 16. Det er nok vanlig at folk opplever graviditeten ulikt 😊

Anonymkode: 48ce9...962

Jeg mistet i helga, ømme pupper kom i forrige uke men hadde syyyyke menssmerte på Torsdag, blødde litt på Fredagmorgen og styrtblødning på ettermiddagen. 

Vi får prøve igjen 😊 Dette er da min andre SA på 8 uker. Mulig jeg ble gravid for fort ette SA i Desember. Hadde ikke mensen i mellom men blodet som kom på Fredag vart SVART først også gikk det over til å bli rødt så mulig det var litt rester fra min første SA. 

Anonymkode: 1e5f9...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mistet i helga, ømme pupper kom i forrige uke men hadde syyyyke menssmerte på Torsdag, blødde litt på Fredagmorgen og styrtblødning på ettermiddagen. 

Vi får prøve igjen 😊 Dette er da min andre SA på 8 uker. Mulig jeg ble gravid for fort ette SA i Desember. Hadde ikke mensen i mellom men blodet som kom på Fredag vart SVART først også gikk det over til å bli rødt så mulig det var litt rester fra min første SA. 

Anonymkode: 1e5f9...066

Det kan hende, jeg vet ikke. Håper det klaffer for deg neste gang! 

Anonymkode: 48ce9...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...