Gå til innhold

Når kjente du dine første symptomer? Hva var det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje noen vil skrive noe? 😊 eller kjenner seg igjen? 😊

Er selv i dag 5 dpo. Egentlig for tidlig (som mange sier) til og kjenne noe 😊 Men i dag er jeg veldig i tvil. Gått småuggen i formen siden EL, men føler mer på det i dag. Hatt småstikkninger i livmora også siden EL, men nå river å rusker det godt nedi der 🙊 Det og ligge på magen er ikke så behagelig pga det strekker begynte jeg å merke i går😂 har måtte bytte sovestilling pga press eller strekk på/i livmora (og sover på siden)🙊

I går kveld merket jeg niplene begynte og bli små såre. I dag er di virkelig ikke hyggelig og komme borti 🙊 men på en brennende/sviende (?) måte jeg ikke har opplevd før (kun opplevd det 2 ganger før, å det var 2dager før IKM da jeg sluttet på prevensjon for 6 mnd siden)😊 øm i puppene inn mot armhulene, og føler di er litt mer fyldige?🙈 å i skrivende stund begynner di og klø 😂

Lotion utflod, ikke noe jeg er vant med og ha.

Sjekket livmortappen sist i går (vil ikke sjekke noe mer nå) og da var den høyt oppe, noe bakoverbøyd men enda litt åpen ? (ikke lukket seg helt siden EL, noe som aldri har skjedd før) den var hard inni og silkemyk på utsiden. Aldri vært sånn før, så en av grunnene til at jeg ikke vil sjekke mer 😊

Hadde meg en morgen røyk, men endte opp med og kaste halve røyken, og holdt på å spy rett etterpå 😣

Kjørte også på butikken og kjøpte meg varm mat tidligere. Dette er noe jeg ikke pleier og gjøre. Har egentlig ikke spist frokost hele mitt liv, men følte nesten jeg gikk i transe bort 😂 maten ble slukt ned. Stor porsjon også, så sjokkerte meg selv der 🙊😂 Og når jeg snakker om kjøring: fy å det strakk i lyskene når jeg speeda/clutcha/bremsa 🙈

 

Merker ventetiden til jeg kan teste er lang 😟 Håper virkelig ikke kroppen spiller meg noen puss nå 😔 har blitt lurt før, men det var nok mer min skyld pga ønsketenking og alt som kunne være symptom, ble symptom 😂 Dette har jeg aldri opplevd før, å trodde egentlig ikke noe ville skje denne pp'en. har ikke orka flere skuffelser, så har prøvd og legge det litt på hylla istedenfor å fokusere så mye på det 😊

Anonymkode: be77e...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje noen vil skrive noe? 😊 eller kjenner seg igjen? 😊

Er selv i dag 5 dpo. Egentlig for tidlig (som mange sier) til og kjenne noe 😊 Men i dag er jeg veldig i tvil. Gått småuggen i formen siden EL, men føler mer på det i dag. Hatt småstikkninger i livmora også siden EL, men nå river å rusker det godt nedi der 🙊 Det og ligge på magen er ikke så behagelig pga det strekker begynte jeg å merke i går😂 har måtte bytte sovestilling pga press eller strekk på/i livmora (og sover på siden)🙊

I går kveld merket jeg niplene begynte og bli små såre. I dag er di virkelig ikke hyggelig og komme borti 🙊 men på en brennende/sviende (?) måte jeg ikke har opplevd før (kun opplevd det 2 ganger før, å det var 2dager før IKM da jeg sluttet på prevensjon for 6 mnd siden)😊 øm i puppene inn mot armhulene, og føler di er litt mer fyldige?🙈 å i skrivende stund begynner di og klø 😂

Lotion utflod, ikke noe jeg er vant med og ha.

Sjekket livmortappen sist i går (vil ikke sjekke noe mer nå) og da var den høyt oppe, noe bakoverbøyd men enda litt åpen ? (ikke lukket seg helt siden EL, noe som aldri har skjedd før) den var hard inni og silkemyk på utsiden. Aldri vært sånn før, så en av grunnene til at jeg ikke vil sjekke mer 😊

Hadde meg en morgen røyk, men endte opp med og kaste halve røyken, og holdt på å spy rett etterpå 😣

Kjørte også på butikken og kjøpte meg varm mat tidligere. Dette er noe jeg ikke pleier og gjøre. Har egentlig ikke spist frokost hele mitt liv, men følte nesten jeg gikk i transe bort 😂 maten ble slukt ned. Stor porsjon også, så sjokkerte meg selv der 🙊😂 Og når jeg snakker om kjøring: fy å det strakk i lyskene når jeg speeda/clutcha/bremsa 🙈

 

Merker ventetiden til jeg kan teste er lang 😟 Håper virkelig ikke kroppen spiller meg noen puss nå 😔 har blitt lurt før, men det var nok mer min skyld pga ønsketenking og alt som kunne være symptom, ble symptom 😂 Dette har jeg aldri opplevd før, å trodde egentlig ikke noe ville skje denne pp'en. har ikke orka flere skuffelser, så har prøvd og legge det litt på hylla istedenfor å fokusere så mye på det 😊

Anonymkode: be77e...9d1

Heng deg med på skravletråden vår 😀 Der skriver vi om sånt 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Heng deg med på skravletråden vår 😀 Der skriver vi om sånt 😁😁

Kan du sende link til tråden, så finner jeg den 😁

Anonymkode: be77e...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje noen vil skrive noe? 😊 eller kjenner seg igjen? 😊

Er selv i dag 5 dpo. Egentlig for tidlig (som mange sier) til og kjenne noe 😊 Men i dag er jeg veldig i tvil. Gått småuggen i formen siden EL, men føler mer på det i dag. Hatt småstikkninger i livmora også siden EL, men nå river å rusker det godt nedi der 🙊 Det og ligge på magen er ikke så behagelig pga det strekker begynte jeg å merke i går😂 har måtte bytte sovestilling pga press eller strekk på/i livmora (og sover på siden)🙊

I går kveld merket jeg niplene begynte og bli små såre. I dag er di virkelig ikke hyggelig og komme borti 🙊 men på en brennende/sviende (?) måte jeg ikke har opplevd før (kun opplevd det 2 ganger før, å det var 2dager før IKM da jeg sluttet på prevensjon for 6 mnd siden)😊 øm i puppene inn mot armhulene, og føler di er litt mer fyldige?🙈 å i skrivende stund begynner di og klø 😂

Lotion utflod, ikke noe jeg er vant med og ha.

Sjekket livmortappen sist i går (vil ikke sjekke noe mer nå) og da var den høyt oppe, noe bakoverbøyd men enda litt åpen ? (ikke lukket seg helt siden EL, noe som aldri har skjedd før) den var hard inni og silkemyk på utsiden. Aldri vært sånn før, så en av grunnene til at jeg ikke vil sjekke mer 😊

Hadde meg en morgen røyk, men endte opp med og kaste halve røyken, og holdt på å spy rett etterpå 😣

Kjørte også på butikken og kjøpte meg varm mat tidligere. Dette er noe jeg ikke pleier og gjøre. Har egentlig ikke spist frokost hele mitt liv, men følte nesten jeg gikk i transe bort 😂 maten ble slukt ned. Stor porsjon også, så sjokkerte meg selv der 🙊😂 Og når jeg snakker om kjøring: fy å det strakk i lyskene når jeg speeda/clutcha/bremsa 🙈

 

Merker ventetiden til jeg kan teste er lang 😟 Håper virkelig ikke kroppen spiller meg noen puss nå 😔 har blitt lurt før, men det var nok mer min skyld pga ønsketenking og alt som kunne være symptom, ble symptom 😂 Dette har jeg aldri opplevd før, å trodde egentlig ikke noe ville skje denne pp'en. har ikke orka flere skuffelser, så har prøvd og legge det litt på hylla istedenfor å fokusere så mye på det 😊

Anonymkode: be77e...9d1

Nå er jeg bare ærlig, og vil jo ikke skape noen falske forhåpninger, men det du beskriver var AKKURAT det jeg opplevde i dpo-land da jeg ble gravid :-) Men litt senere enn deg kanskje. Kjente litt stikking rundt 6-7 dpo, og på 8 dpo skubbet mannen borti brystvorten min i senga, og jeg skrek til. Har alltid fått litt ømme bryster rundt mensen, men ikke i brystvorten. 9 dpo testet jeg blendahvitt, men følte det var noen ugler i mosen selv om jeg ikke turte å tro magefølelsen. Jeg spilte en runde golf den dagen også, og da ble jeg helt sinnsykt sliten og fikk krampe i rompeballen. Har aldri hatt det før ;-)

Uansett! Masse lykke til :-) Heier på deg <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje noen vil skrive noe? 😊 eller kjenner seg igjen? 😊

Er selv i dag 5 dpo. Egentlig for tidlig (som mange sier) til og kjenne noe 😊 Men i dag er jeg veldig i tvil. Gått småuggen i formen siden EL, men føler mer på det i dag. Hatt småstikkninger i livmora også siden EL, men nå river å rusker det godt nedi der 🙊 Det og ligge på magen er ikke så behagelig pga det strekker begynte jeg å merke i går😂 har måtte bytte sovestilling pga press eller strekk på/i livmora (og sover på siden)🙊

I går kveld merket jeg niplene begynte og bli små såre. I dag er di virkelig ikke hyggelig og komme borti 🙊 men på en brennende/sviende (?) måte jeg ikke har opplevd før (kun opplevd det 2 ganger før, å det var 2dager før IKM da jeg sluttet på prevensjon for 6 mnd siden)😊 øm i puppene inn mot armhulene, og føler di er litt mer fyldige?🙈 å i skrivende stund begynner di og klø 😂

Lotion utflod, ikke noe jeg er vant med og ha.

Sjekket livmortappen sist i går (vil ikke sjekke noe mer nå) og da var den høyt oppe, noe bakoverbøyd men enda litt åpen ? (ikke lukket seg helt siden EL, noe som aldri har skjedd før) den var hard inni og silkemyk på utsiden. Aldri vært sånn før, så en av grunnene til at jeg ikke vil sjekke mer 😊

Hadde meg en morgen røyk, men endte opp med og kaste halve røyken, og holdt på å spy rett etterpå 😣

Kjørte også på butikken og kjøpte meg varm mat tidligere. Dette er noe jeg ikke pleier og gjøre. Har egentlig ikke spist frokost hele mitt liv, men følte nesten jeg gikk i transe bort 😂 maten ble slukt ned. Stor porsjon også, så sjokkerte meg selv der 🙊😂 Og når jeg snakker om kjøring: fy å det strakk i lyskene når jeg speeda/clutcha/bremsa 🙈

 

Merker ventetiden til jeg kan teste er lang 😟 Håper virkelig ikke kroppen spiller meg noen puss nå 😔 har blitt lurt før, men det var nok mer min skyld pga ønsketenking og alt som kunne være symptom, ble symptom 😂 Dette har jeg aldri opplevd før, å trodde egentlig ikke noe ville skje denne pp'en. har ikke orka flere skuffelser, så har prøvd og legge det litt på hylla istedenfor å fokusere så mye på det 😊

Anonymkode: be77e...9d1

...dette er ikke sunt, hverken for kropp eller hodet, dere vet det eller?! 

Jeg har kjempet for å få barn i noen år før de endelig kom selv, men noen ting overlater man til ekspertene (les gynekolog). 

Anonymkode: 78161...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...dette er ikke sunt, hverken for kropp eller hodet, dere vet det eller?! 

Jeg har kjempet for å få barn i noen år før de endelig kom selv, men noen ting overlater man til ekspertene (les gynekolog). 

Anonymkode: 78161...3e3

Det er kanskje dumt å gi seg selv en diagnose, ja. Man kan nok fort bli litt for opphengt i prøvingen. Men det er jo ikke farlig å sjekke livmortappen. Dersom den tåler at en penis dundrer frem og tilbake inn der, så tåler den at man kjenner etter hvor den er.

Anonymkode: bdb2a...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tuusen takk 😀 da slang jeg meg på 😀

 

2 minutter siden, Mandys skrev:

Nå er jeg bare ærlig, og vil jo ikke skape noen falske forhåpninger, men det du beskriver var AKKURAT det jeg opplevde i dpo-land da jeg ble gravid :-) Men litt senere enn deg kanskje. Kjente litt stikking rundt 6-7 dpo, og på 8 dpo skubbet mannen borti brystvorten min i senga, og jeg skrek til. Har alltid fått litt ømme bryster rundt mensen, men ikke i brystvorten. 9 dpo testet jeg blendahvitt, men følte det var noen ugler i mosen selv om jeg ikke turte å tro magefølelsen. Jeg spilte en runde golf den dagen også, og da ble jeg helt sinnsykt sliten og fikk krampe i rompeballen. Har aldri hatt det før ;-)

Uansett! Masse lykke til :-) Heier på deg <3 

Ååh nei så gøy 😍 har jo et lite håpe 😇 har hatt en følelse siden EL at her er det noe (aldri fått den før), men vil jo ikke ville bli skuffet 🙈

Haha ja merket i går at jeg som liker å gå fort (har lange bein), plutselig hang litt etter å var litt sliten når typen suste avgårde 😂 å ja aldri fått vondt i lysken av å kjøre bil 🙊

Når testet du positivt? 😍

Tusen takk ❤ dagene går så altfor seint fram til jeg kan teste 🙊❤

Anonymkode: be77e...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tuusen takk 😀 da slang jeg meg på 😀

 

Ååh nei så gøy 😍 har jo et lite håpe 😇 har hatt en følelse siden EL at her er det noe (aldri fått den før), men vil jo ikke ville bli skuffet 🙈

Haha ja merket i går at jeg som liker å gå fort (har lange bein), plutselig hang litt etter å var litt sliten når typen suste avgårde 😂 å ja aldri fått vondt i lysken av å kjøre bil 🙊

Når testet du positivt? 😍

Tusen takk ❤ dagene går så altfor seint fram til jeg kan teste 🙊❤

Anonymkode: be77e...9d1

Ja, krysser fingrene for deg :strix:

Morsomt at det du kjenner er så likt det jeg kjente. Blir spennende å se da! Når tenker du å teste?

Jeg testet positivt 10 dpo, men kan jo ikke være 100% sikker på når eggløsning var. Men jeg kjenner den ganske godt likevel, så er ganske sikker :nigo:

Endret av Mandys
Feil smilefjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...dette er ikke sunt, hverken for kropp eller hodet, dere vet det eller?! 

Jeg har kjempet for å få barn i noen år før de endelig kom selv, men noen ting overlater man til ekspertene (les gynekolog). 

Anonymkode: 78161...3e3

Altså man kan da sjekke i ny å ne. Det et etter man er blitt gravid man helst ikke skal dulle med den. Å det er faktisk en grei måte og holde litt kontroll på EL.

Det er da bare å skrolle forbi om du ikke liker det du leser, istedenfor å skulle kommentere.

Gyn har ikke nevnt noe på det og sjekke litt i ny å ned. Jeg stiller imidlertidig ikke noe diagnoser selv (selvom jeg faktisk har gjort det hos legen, å hatt rett kontra det legen trodde), har god hygiene å sjekket ikke ofte. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mandys skrev:

Ja, krysser fingrene for deg :strix:

Morsomt at det du kjenner er så likt det jeg kjente. Blir spennende å se da! Når tenker du å teste?

Jeg testet positivt 10 dpo, men kan jo ikke være 100% sikker på når eggløsning var. Men jeg kjenner den ganske godt likevel, så er ganske sikker :nigo:

Kjempe artig 😀 å gir jo meg litt ekstra håp istedenfor at jeg føler meg små gal🙊❤

Blir vel å vente til minst 10 dpo som er til søndag, om jeg greier det da😂 er jo stor sjans for at den uansett blir negativ før 🙊

Anonymkode: be77e...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjempe artig 😀 å gir jo meg litt ekstra håp istedenfor at jeg føler meg små gal🙊❤

Blir vel å vente til minst 10 dpo som er til søndag, om jeg greier det da😂 er jo stor sjans for at den uansett blir negativ før 🙊

Anonymkode: be77e...9d1

Ja, det er sikkert lurt, selv om det er skikkelig vanskelig å vente :bond:

Ønsker deg masse lykke til da! Oppdater oss gjerne <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mandys skrev:

Ja, det er sikkert lurt, selv om det er skikkelig vanskelig å vente :bond:

Ønsker deg masse lykke til da! Oppdater oss gjerne <3 

Ja blir jo helt gal av denne ventingen :scorpis: klør etter å teste 😂 å det at jeg slo ut med 5 i hcg nivå 1uke før mens sist mnd, gjør jo fristelsen enda litt større i håp om at testen slår ut fortere 🙊 men må vel bare smøøøre meg med tålmodighet  (den jeg ikke har) :sur:

 

Tuusen takk 😁 skal selvfølgelig oppdatere ❤

Anonymkode: be77e...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...