GĂ„ til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Her er vi i en spennende tid 😂 tror jeg ser streker pĂ„ testene, men er sĂ„ svaaaake at jeg tror det er innbilning 😂 NĂ„ er siste test tatt 🙈 legger ved et bilde, nederste er fra 11dpo den Ăžverste fra kveld 10 dpo. De kommer tydeligere frem nĂ„r testene tĂžrker 

 

 

20180224_070353.jpg

FĂžler jeg ser litt strek 😁 sĂ„ gĂžy 😁

Er vel 7 dpo om el kom. Verket i livmora i gÄr og i dag

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Er nÄ 6 uker siden MA og jeg har ennÄ ikke fÄtt mensen. noen som vet hvor lang tid det kan ta? i fÞlge sykehuset skulle den komme 4-6 uker etterpÄ. sÄ enten er jeg gravid..har tatt tester- de er negative. eller sÄ mÄ jeg bare smÞre tÄlmodigheten min ennÄ lengre:kari:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 minutter siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Er nÄ 6 uker siden MA og jeg har ennÄ ikke fÄtt mensen. noen som vet hvor lang tid det kan ta? i fÞlge sykehuset skulle den komme 4-6 uker etterpÄ. sÄ enten er jeg gravid..har tatt tester- de er negative. eller sÄ mÄ jeg bare smÞre tÄlmodigheten min ennÄ lengre:kari:

Dette variere nok.. hos noen tar det lengre tid đŸ€” Dessverre er det ikke annet enn tĂ„lmodigheten som kan gi deg svar đŸ€” Lykke til ❀

Anonymkode: b15c3...c56

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hva er det man egentlig kjenner i eggstokkene/egglederne etter egglĂžsning? Det stikker litt og hver gang jeg nyser/presser/hoster sprenger det litt. Blir helt innbilsk Ă„ tror at det kan vĂŠre noe😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 25.2.2018 den 20.48, Preggo2018 skrev:

Hva er det man egentlig kjenner i eggstokkene/egglederne etter egglĂžsning? Det stikker litt og hver gang jeg nyser/presser/hoster sprenger det litt. Blir helt innbilsk Ă„ tror at det kan vĂŠre noe😂

Vet ikke, men kan vére et graviditets tegn 😊 kjenner det samme selv denne pp'n 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 28.1.2018 den 15.07, LilleStjerneLill skrev:

Vilman sĂ„ vil man 😁 gamle naboene vĂ„re hadde tvillinger pĂ„ 18Ă„r Ă„ ei pĂ„ 4Ă„r, sĂ„ aldersfordeling er da ikke sĂ„ farlig 🙊🙊 

Oi sĂ„pass.😉 FĂžler vel heller mer pĂ„ min alder. 15 pp nĂ„. đŸ˜©Vi har bestemt oss for Ă„ gi det litt til fĂžr vi legger det pĂ„ is.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere prĂžvd nĂ„? Jeg har hatt tre mnd med Letrozole uten hell. Fyller straks 36 Ă„r.🙉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Vet ikke, men kan vére et graviditets tegn 😊 kjenner det samme selv denne pp'n 😊

Hadde vĂŠrt noe det, men testene sier noe annet. Men sĂ„ skal det sies at jeg tester hver dag etter egglĂžsning. Det har blitt en vane. PĂ„ grensa til en mani😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Oi sĂ„pass.😉 FĂžler vel heller mer pĂ„ min alder. 15 pp nĂ„. đŸ˜©Vi har bestemt oss for Ă„ gi det litt til fĂžr vi legger det pĂ„ is.

Haha ja 😛 Ă„ di var vel i 40 Ă„ra nĂ„r di fikk ho minste 🙊

Lykke til 😁 hĂ„per den sitter ❀

4 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Hvor lenge har dere prĂžvd nĂ„? Jeg har hatt tre mnd med Letrozole uten hell. Fyller straks 36 Ă„r.🙉

Er i pp 7 😊 fyller snart 27 😊 fþrste her 😊

33 minutter siden, Preggo2018 skrev:

Hadde vĂŠrt noe det, men testene sier noe annet. Men sĂ„ skal det sies at jeg tester hver dag etter egglĂžsning. Det har blitt en vane. PĂ„ grensa til en mani😂

Hvor mange dpo er du da? 😛 di fleste fĂ„r jo ikke positiv fĂžr tidligst 12 dpo 😛

Haha kjenner mani greia 😂 vĂŠrt uten billigstrips tester siden sist pp, og er nĂ„ 9 dpo Ă„ klÞÞÞr etter Ă„ fĂ„ tak i tester 😂 50 stk pĂ„ vei i posten 😂 selvom jeg hĂ„per spira sitter denne mĂ„neden sĂ„ jeg slipper Ă„ bruke di ❀ 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er ny prÞver med nr 4, sluttet pÄ p piller for 2 uker siden og har den siste uken hatt mye menssmerter. Er usikker pÄ EL men vet at jeg har hatt den nÄ etter mange tegn og tidligere erfaringer. Er vel kanskje 3 dpo men angrer pÄ at jeg ikke har kjÞpt EL tester. Har 5 graviditetstest fra eBay i skapet sÄ tester vel om 10dager. Lange ventedager. 

Anonymkode: d1aa7...c34

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Haha ja 😛 Ă„ di var vel i 40 Ă„ra nĂ„r di fikk ho minste 🙊

Lykke til 😁 hĂ„per den sitter ❀

Er i pp 7 😊 fyller snart 27 😊 fþrste her 😊

Hvor mange dpo er du da? 😛 di fleste fĂ„r jo ikke positiv fĂžr tidligst 12 dpo 😛

Haha kjenner mani greia 😂 vĂŠrt uten billigstrips tester siden sist pp, og er nĂ„ 9 dpo Ă„ klÞÞÞr etter Ă„ fĂ„ tak i tester 😂 50 stk pĂ„ vei i posten 😂 selvom jeg hĂ„per spira sitter denne mĂ„neden sĂ„ jeg slipper Ă„ bruke di ❀ 

Jeg er omtrent 7 dpo. Og nĂ„r man har mange tester er det sĂ„ enkelt Ă„ teste. Blir som en del av morgenrutinen🙈 Jeg fant billige tester i en butikk for noen dager siden. 5 tester for 50 kroner! Øynene mine ble helt spinnville😂 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Preggo2018 skrev:

Jeg er omtrent 7 dpo. Og nĂ„r man har mange tester er det sĂ„ enkelt Ă„ teste. Blir som en del av morgenrutinen🙈 Jeg fant billige tester i en butikk for noen dager siden. 5 tester for 50 kroner! Øynene mine ble helt spinnville😂 

Ja bruker jo sĂ„ fort man kan 😛😂 whaaat 50 kr for 5 😯 billig jo til og vĂŠre norge 😯

bestiller fra ebay (latterlig billig) sĂ„ vant med Ă„ ta sĂ„ fort jeg kan her ogsĂ„ 😂

Betalte just 40 kr for 50 tester Ă„ 30 kr i porto for Ă„ fĂ„ di i lĂžp av denne/neste uke 😂 testoman? Jupp 😂😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja bruker jo sĂ„ fort man kan 😛😂 whaaat 50 kr for 5 😯 billig jo til og vĂŠre norge 😯

bestiller fra ebay (latterlig billig) sĂ„ vant med Ă„ ta sĂ„ fort jeg kan her ogsĂ„ 😂

Betalte just 40 kr for 50 tester Ă„ 30 kr i porto for Ă„ fĂ„ di i lĂžp av denne/neste uke 😂 testoman? Jupp 😂😂

Det var ekstremt billig! Jeg har aldri handlet pÄ eBay eller wish fÞr. HÞrer det er bra. Hva sÞker du pÄ nÄr du skal bestille tester? Og hvordan er fÞlsomheten pÄ de?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ebay er fantastisk 😁 sĂžker pĂ„ pregnancy test 10 mlu 😁 her er linken til siste jeg bestilte 😁 https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F141250818280

Di har bĂ„de 10 og 25 i fĂžlsomhet, sĂ„ mĂ„ lese/sĂžke for Ă„ se 😁

 

Her er til mange 😁 https://m.ebay.com/sch/i.html?_odkw=Pregnancy+test+10+ulm&_from=R40&_trksid=m4084.l1313&_nkw=Pregnancy+test+10+mlu

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg snoket litt pÄ livmortappen, men det gav ingen mening. Den var bakovervendt og hard. Dermed fant jeg ingen Äpning. Det er mellom 5-8 dager til TR skal komme. Testen i dag var fortsatt negativ.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, Preggo2018 skrev:

Da har jeg snoket litt pÄ livmortappen, men det gav ingen mening. Den var bakovervendt og hard. Dermed fant jeg ingen Äpning. Det er mellom 5-8 dager til TR skal komme. Testen i dag var fortsatt negativ.

Kan jo hĂžres lovende ut at den er sĂ„ bakoverbĂžyd 😄 den gir egentlig lite info utenom nĂ„r el er, siden den oppfĂžrer seg forskjellig 😃 men di fleste fĂ„r jo ikke positiv test fĂžr tidligst 12 dpo, sĂ„ du har jo flere dager igjen 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 timer siden, Preggo2018 skrev:

Da har jeg snoket litt pÄ livmortappen, men det gav ingen mening. Den var bakovervendt og hard. Dermed fant jeg ingen Äpning. Det er mellom 5-8 dager til TR skal komme. Testen i dag var fortsatt negativ.

Den forandrer seg fra dag til dag, time til time.. sÄ man kan lett lure seg selv.. og det finnes ingen fasit for hvordan den skal vÊre nÄr man er gravid.. 

Anonymkode: b15c3...c56

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan gĂ„r det med dere? Jeg blir litt fortvilet av dette altsĂ„đŸ™ˆ er pĂ„ dag 33 av 34 i syklusen. Hadde egglĂžsning 22.februar og har enda ikke fĂ„tt mensen. Testen ble negativ. Ikke en liten antydning til strek i dag. Har fĂ„tt henvisning til gynekolog og har time der 05.06. Det er SÅ lenge til😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 27.2.2018 den 8.13, babysyk-med spire! skrev:

Hvor lenge har dere prĂžvd nĂ„? Jeg har hatt tre mnd med Letrozole uten hell. Fyller straks 36 Ă„r.🙉

Er d samme som pergo? PrÞver Clomifen for fÞrste gang nÄ.. prÞvd siden i fjor sommer. Irriterer meg at vi ikke prÞvde tidligere 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 3/10/2018 den 10.32, liiamarsen skrev:

Bare meg som fÄr sykt vondt i magen under EL?? 

Nei, vet godt nÄr egget slipper her ja...

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lillemann pĂ„ 15 mnd fikk eget soverom denne uka... sĂ„ nĂ„ er vi prĂžvere hver kveld 😂

Og syklusen hoppet fra 56 ti 32 dager nĂ„! 😀😀😀 

MĂ„ nesten feires at kroppen har blitt normal! đŸ€—đŸ˜œđŸ‘đŸ‘đŸ‘

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er litt frustrert for tiden. Har ennÄ ikke fÄtt mensen etter MA som var for 9 uker siden. har tatt tester, men disse er negative. Snakket med de pÄ gynekologisk poliklinikk om det, men de mente bare at syklusen min var ustabil nÄ. har lest at noen har ventet opp til 10 uker fÞr de fÄr mens tilbake. har ingen tegn til at den er rundt hjÞrnet heller. sÄ veldig frustrende Ä vente:sur:

mÄtte bare fÄ ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg er ny her, 34 Ă„r og har tre barn(11,10 og 5 Ă„r). Og nĂ„ har vi bestemt at vi kjĂžrer pĂ„ med en til, tok ut spiralen i dag 😆

Finnes det kanskje en egen presentasjon(side) đŸ€”đŸ’•Â 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 dager siden ikm her men tĂžrr ikke ta test fordi jeg har blitt skuffet sĂ„ alt for mange ganger🙈 Har heller ikke noen spesielle symptomer annet enn svimmelhet og Ăžmme bryster.. men Ăžmme bryster er ofte et tegn pĂ„ mensen hos meg uansett  sĂ„ ikke lett Ă„ vite.. vil liksom vĂŠre 100% sikker nĂ„r jeg tar test!! Har hatt noe feber og forkjĂžlelse de siste 2 dagene, noen som vet om det kan vĂŠre tegn pĂ„ graviditet eller om det kan vĂŠre en grunn for utsatt mensen??

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...