Gå til innhold

Stoff eller skinnsofa?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skinn - med barn i hus er det MEGAPRAKTISK å kunne bare vaske over sofaen.

3+2 - mange måter å ommøblere på hvis en blir lei.

Farge - alt etter hvilket interiør du ellers har i huset, jeg foretrekker mørkebrun eventuelt svart

Anonymkode: 69210...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoff, med avtagbare trekk til å vaske i maskin. 

Elsker store hjørnesofaer til å slenge seg på og kose med mann og barn i.

Anonymkode: ed785...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoff!

Skinn er kaldt om vinteren og klamt om sommeren, har vokst opp med skinnsofaer for mamma har en haug med hunder og har alltid hatt det. Jeg vil aldri ha det!

Har stoffsofa med avtagbart stoff som kan vaskes.

En stor hjørnesofa med sjeselong, masse plass til både 6, 8 og 10 personer. Mørk brun.

Anonymkode: e96d2...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den ene stuen har jeg en 3 meter lang sofa i velur med stoler og puffer. I den andre stuen har jeg stor hjørnesofa med sjeselong, puff og stol. Den er i stoff. Funker bra til barn og hund hos oss. Ville ikke hatt skinn.

Anonymkode: b8e25...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri skinn!! Glatt og kaldt og litt 'harry'.

Aldri sjeselong heller. Forstår IKKE poenget med å ha en bit av sofaen som bare stikker ut, når det kunne like godt hatt rygg og gitt ekstra sitteplasser. Har altfor ofte vært på besøk hos folk og måtte sittet på sjeselongen, og tenkt hver gang at de kunne spandert på 'gjesteplassen' i sofaen sin en ryggstøtte også.

Vi har stor u-formet stoffsofa (ingen sjeselonger, og ingen fancy hjørneløsninger eller hodestøtter). Sofaen er 5 meter lang, og 3 meter på begge sider. Plass til hele familien. Modulsofa, så masse ombyggingsmuligheter. 

Anonymkode: 7a34f...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...