Gå til innhold

Er det bare meg?


forever22

Anbefalte innlegg

Et lite syteinnlegg.. beklager på forhånd! Men jeg må bare få utløp en plass... jeg er så ENSOM nå som jeg er gravid:( har ingen venninner som er gravid noe som gjør at jeg blir veldig nedprioritert i helgens aktiviteter... De er som regel ute på byen, noe jeg prøvde de første ukene! jeg synes det var helt pyton når jeg selv var edru, og jeg ble så fort uvel.. så nå sitter jeg her da, hver helg og er alene... vet jeg er en sutrekjerring nå, men jeg hadde ikke trodd at min tid som gravid skulle bli sånn som dette. Vennene mine har null interesse i meg nå etter jeg ble gravid, noe som sårer veldig.. :( jeg kan ikke henge på samboer hele tiden heller, selv om han lett får dårlig samvittighet når jeg må sitte hjemme alene en lørdagskveld. er det flere som kjeder seg litt og føler seg litt alene i denne tiden?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir fort kjedelig og ensomt hvis man er den eneste i vennegruppen som er gravid/har barn ja.

Du kan jo prøve aktiviteter for gravide, f eks yoga, der du kan møte andre gravide?

Eller aktiviteter der folk er edru, slik at du får møte folk der det ikke forventes at man skal drikke og feste. Jeg likte godt agilitykurset jeg gikk med hunden min. Der var alle edru, alle har samme interesse, og dermed alltid noe å prate om. Mange av dem hadde barn og. Mistet litt kontakten med disse etter jeg fødte da, men det ga meg noe å finne på mens jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...