Gå til innhold

Ikm uke 5


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ikveld har brystene blitt enda mere øm 🙈 og veeeldig trøtt 😫 Tenker å prøve meg på en tidlig graviditetstest, rfsu tidlig test som er veldig følsom. Tror dere det er for tidlig når man er 8dpo?

Åå spennende🤞🏼😁 

har hørt om flere som har fått positiv 8dpo, men er jo veldig tidlig, så ikke bli skuffet dersom den blir negativ😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Hope123 skrev:

Åå spennende🤞🏼😁 

har hørt om flere som har fått positiv 8dpo, men er jo veldig tidlig, så ikke bli skuffet dersom den blir negativ😘

Den var blendahvit 😫🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tidlig, men må innrømme skuffelsen ja 🙈🤞

Åå :( prøv igjen om noen dager!! Jeg krysser fingrene🤞🏼🙌🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hope123 skrev:

Åå :( prøv igjen om noen dager!! Jeg krysser fingrene🤞🏼🙌🏼 

Ja det skal jeg ☺ Er jo noe som foregår ihvertfall 😂 Myyyye vondere i brystene idag! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer. Ikm 01.02:

1 dpo: murring i livmor, lotion utflod

2 dpo: murring i livmor og litt slim som kom og gikk (ikke el slim) sammen med lotion, små kvalm

3 dpo: murring i livmor, små kvalm, puppene har blitt litt større? lotion

4 dpo: murring, små kvalm, spiser (måtte kjøpe frokost,noe jeg ikke pleier) og drikker mer, strekk i begge lyskene. noe slim i utfloden, niplene begynner og bli ømme, lotion

5 dpo: såre nipler, vondt og ligge på magen pga strekk i livmor og press på puppene, små kvalm, murring. Koste oss litt i dag, og kjentes litt annerledes ut? Lotion

6 dpo: som 5dpo (- sengekos) + måtte kjøpe frokost igjen. På kvelden drakk jeg iste og følte den hadde en bitter ettersmak. Fant ut smaken kom fra tungespissen når den traff noe. Litt jern smak. Lotion

7 dpo: føler areola'en har endret farge og niplene blitt litt større? Puppene er mer fyldige og litt ømme. Murring. Sengekos i dag, og det var fryktelig ømt. Kvalmebølger, tror jeg blir mest kvalm når jeg blir sulten. Humøret går litt opp å ned 🙈

 

Hva er deres symptomer? 😁 når skal dere teste? 

Her skal jeg prøve å holde meg til søndag, for da er jeg på 10 dpo 🙊 dagene går så seint altså 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Mine symptomer. Ikm 01.02:

1 dpo: murring i livmor, lotion utflod

2 dpo: murring i livmor og litt slim som kom og gikk (ikke el slim) sammen med lotion, små kvalm

3 dpo: murring i livmor, små kvalm, puppene har blitt litt større? lotion

4 dpo: murring, små kvalm, spiser (måtte kjøpe frokost,noe jeg ikke pleier) og drikker mer, strekk i begge lyskene. noe slim i utfloden, niplene begynner og bli ømme, lotion

5 dpo: såre nipler, vondt og ligge på magen pga strekk i livmor og press på puppene, små kvalm, murring. Koste oss litt i dag, og kjentes litt annerledes ut? Lotion

6 dpo: som 5dpo (- sengekos) + måtte kjøpe frokost igjen. På kvelden drakk jeg iste og følte den hadde en bitter ettersmak. Fant ut smaken kom fra tungespissen når den traff noe. Litt jern smak. Lotion

7 dpo: føler areola'en har endret farge og niplene blitt litt større? Puppene er mer fyldige og litt ømme. Murring. Sengekos i dag, og det var fryktelig ømt. Kvalmebølger, tror jeg blir mest kvalm når jeg blir sulten. Humøret går litt opp å ned 🙈

 

Hva er deres symptomer? 😁 når skal dere teste? 

Her skal jeg prøve å holde meg til søndag, for da er jeg på 10 dpo 🙊 dagene går så seint altså 🙈

Så spennende! Og så flott m oversikt over symptomer 😊 sluker alle slike innlegg når en prøver selv 🙈 

Har annerledes utflod nå enn de siste pp'ene. Da har den en ukes tid før tr begynte å bli trådete/slimete, som tegn på at slimhinnene begynner å brytes ned. Men nå har jeg bare mye lotionutflod. Kvalmfølelse når jeg blir sulten og verking i brystene innimellom.

Men tror selv jeg er helt på tur 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Så spennende! Og så flott m oversikt over symptomer 😊 sluker alle slike innlegg når en prøver selv 🙈 

Har annerledes utflod nå enn de siste pp'ene. Da har den en ukes tid før tr begynte å bli trådete/slimete, som tegn på at slimhinnene begynner å brytes ned. Men nå har jeg bare mye lotionutflod. Kvalmfølelse når jeg blir sulten og verking i brystene innimellom.

Men tror selv jeg er helt på tur 🤣

Har slukt symptomtråder selv, og syntes det er gøy å lese hva folk kjenner dag for dag, så tenkte å lage en liten liste selv som folk kan lese 😁 

Kjenner igjen den annerledes utfloden 🙊 aldri vært sånn her noen gang før 🙊 

Virker jo ut som du har en del tegn selv da 😁 men skjønner at man bare føler man finner di opp 🙊 tørr heller ikke juble før positiv test, selvom jeg har fått endel til å bare være 7 dpo 🙊 men di andre pp'ene har ikke gitt symptomer som dette (å har jo selvfølgelig trodd jeg har vært gravid hver pp pga symptomer😂), men avventer med å si noe til mannen eller tro noe for mye før positiv test 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok kanskje at el har vert likevel jeg!😁 fikk jo en positiv el test, og da stemmer det vel at el er iløpet av 24-48 timer..?! To dager etter pos el test, så steg tempen, og den har vert høy i 4 dager nå!! 

i følge tempkurven min på fertility friend appen så er jeg også 4dpo i dag😁 og det passer perfekt med forrige syklus, da hadde jeg også el på dag 18 😁 

får bare vente å se om mens kommer til rett tid, eller aller helst en positiv test såklart!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

9dpo idag, blendahvit test! 🙈 prøve på nytt imorgen 🤞

Kjipt! Men tidlig enda da 😊 jeg har hetetokter 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

9dpo idag, blendahvit test! 🙈 prøve på nytt imorgen 🤞

8 dpo og blendahvit 🙊 nei vi må vel smøre oss med litt mer tålmodighet 😂 du får prøve igjen i morgen, så prøver jeg på søndag 😛 ellers har vi jo fram til onsdag/torsdag til ikm 🙊 som jeg sa i en annen tråd, så viste mitt googlesøk i natt at di fleste ikke får utslag før TIDLIGST 10 dpo 🙊 google får virkelig kjørt seg fra min side fortiden ja 😂 både norske og engelske sider 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

10dpo og negativ idag også 😣😣

Åå 😫 har du 14 dager lang lutefase? når var ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hope123 skrev:

Åå 😫 har du 14 dager lang lutefase? når var ikm?

Ifølge min faste syklus(26dgr) venter jeg mens om 2 dager.. men forrige måneders syklus var lengre (29dgr)🙈😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ifølge min faste syklus(26dgr) venter jeg mens om 2 dager.. men forrige måneders syklus var lengre (29dgr)🙈😂 

Okeii! Prøv igjen om to dager da😁🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lysrosa utflod idag tidlig, 9 dpo. Har de siste mdene begynt å spotte så tidlig, så d er vel hormonforstyrrelser... 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Litt lysrosa utflod idag tidlig, 9 dpo. Har de siste mdene begynt å spotte så tidlig, så d er vel hormonforstyrrelser... 😥

Kjedelig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Da er snart uken vår her 🙈 Lykke til alle sammen 😀🤞🤞🤞

Ææ, lykketil🤟🏼🤞🏼🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Da er snart uken vår her 🙈 Lykke til alle sammen 😀🤞🤞🤞

 

12 minutter siden, Hope123 skrev:

Ææ, lykketil🤟🏼🤞🏼🎉

Lykke til 😁 håper vi snart får 2 streker 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme, eller er det bare skyggestrek? 🙈 fått skyggestrek før, men da har det ikke kommet opp på negativ filter 🙈 hva tror dere? 🙈 11 dpo 😄 2 første bildene er tatt rett etterpå, 2 siste er tatt ca 4 timer etter 😊

20180129_113715.jpg

20180129_113745.jpg

20180129_143740.jpg

IMG_20180129_144243625.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Kan det stemme, eller er det bare skyggestrek? 🙈 fått skyggestrek før, men da har det ikke kommet opp på negativ filter 🙈 hva tror dere? 🙈 11 dpo 😄 2 første bildene er tatt rett etterpå, 2 siste er tatt ca 4 timer etter 😊

20180129_113715.jpg

20180129_113745.jpg

20180129_143740.jpg

IMG_20180129_144243625.jpg

Jeg ser strek 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...