Gå til innhold

Dere som har lagt ungene med nattasang og prat på sengekanten,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor gamle var barna når de begynte å legge seg helt selv uten at dere var innom rommet engang? 

Anonymkode: 8bb0c...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elleveåringen min legger seg jo selv, men jeg må inn å gi nattakos før hun hopper i seng, ville aldri ønsket at hun legger seg helt alene om jeg er hjemme.

Anonymkode: 319a2...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle var barna når de begynte å legge seg helt selv uten at dere var innom rommet engang? 

Anonymkode: 8bb0c...7b2

Er det noe mål i seg selv? 

Husker mamma var innom til langt utpå videregående for å si god natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er bare to år enda, men det kommer jeg forhåpentligvis aldri til å slutte med. Dropper vel sangen og eventyret, men litt småprat eller i det minste et "god natt" syns jeg er på plass helt til hun flytter ut 😁

Anonymkode: 0cc8f...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt innom 12 åringen å sier natta og tar en prat om hun ønsker det. Men det har hendt at jeg ikke har kommet innom fordi jeg var opptatt med yngre søsken som ikke har fått sove. Da har pleid å sende en nattasms om at jeg er på rommet til ### og at det ikke er sikkert jeg rekker å komme å si natta før hun sovner. 

Anonymkode: 43982...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle var barna når de begynte å legge seg helt selv uten at dere var innom rommet engang? 

Anonymkode: 8bb0c...7b2

Husker at jeg sang innimellom for 13-åringen også. Mamma leste høyt for broren min til han ble 16.

Anonymkode: 5613b...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Husker at jeg sang innimellom for 13-åringen også. Mamma leste høyt for broren min til han ble 16.

Anonymkode: 5613b...a9e

Det blir ungdomsskolelærern varm i hjertet av. Jeg leser mye for elevene mine, mange leser ikke selv og har ikke blitt lest for siden småskolen. 

Håper mine vil ha en nattaklem i maaaange år. Får fortsatt det av mamma hvis jeg sover over hjemme, jeg er 33.

Anonymkode: 11dc6...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene....er det en målsetting?har noensinne de beste samtalene på sengekanten! Jeg har barn i alder 3 til 14 år. Går alltid innom 14 åringen, setter meg på sengekanten og prater!

Anonymkode: 5cf22...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...