Gå til innhold

Mann som vil forlove seg med en kvinne han bare har snakket med i sosiale medier og aldri møtt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det? Ser jo den at man kan ha super kjemi gjennom nett men det betyr jo likevel null om man ikke klaffer sammen når man møtes? Er det ikke helt merkelig å ville forlove seg med noen man aldri har møtt ansikt til ansikt? 

Anonymkode: be10b...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk krampekrise og kjøpebrud. Er hun russisk? ukrainsk? thailandsk? eller bare norsk og lett møblert? Har han mye penger - eller hun? Er han forbigått av alle rundt seg og kaster seg på hva som helst? Er hun et skikkelig attergløyme med onkelfar og bestemormamma og en skjev start? Har han barn - eller hun?

Anonymkode: b797c...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Typisk krampekrise og kjøpebrud. Er hun russisk? ukrainsk? thailandsk? eller bare norsk og lett møblert? Har han mye penger - eller hun? Er han forbigått av alle rundt seg og kaster seg på hva som helst? Er hun et skikkelig attergløyme med onkelfar og bestemormamma og en skjev start? Har han barn - eller hun?

Anonymkode: b797c...0ea

Begge er norske. Han tjener godt, hun gjennomsnittlig. Ingen har barn eller "skjev start." Normalt attraktive mennesker som på ingen måte er lett møblert.

Anonymkode: be10b...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Begge er norske. Han tjener godt, hun gjennomsnittlig. Ingen har barn eller "skjev start." Normalt attraktive mennesker som på ingen måte er lett møblert.

Anonymkode: be10b...369

I så fall bør det være mulig å snakke fornuft med ham, hvis han er den av dem du kjenner. Eller henne, om det er omvendt.  Det er mange jeg kunne forlovet meg med etter nettkontakt, men irl er det ganske annerledes.

Anonymkode: b797c...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I så fall bør det være mulig å snakke fornuft med ham, hvis han er den av dem du kjenner. Eller henne, om det er omvendt.  Det er mange jeg kunne forlovet meg med etter nettkontakt, men irl er det ganske annerledes.

Anonymkode: b797c...0ea

Hvorfor skal man "snakke fornuft" med en voksen mann? Hvilken rett har hi å blande seg inn her? Det er ikke snakk om noe ulovlig her. Begge er voksne. Pigg av. 

Anonymkode: dfaf8...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal man "snakke fornuft" med en voksen mann? Hvilken rett har hi å blande seg inn her? Det er ikke snakk om noe ulovlig her. Begge er voksne. Pigg av. 

Anonymkode: dfaf8...aa3

Det er jo bare pinlig å forlove seg uten å ha møttes fordi noen var så koselig på nett. Man blander seg inn når det gjelder folk man bryr seg om, for man vil ikke at de skal gjøre noe som kan bli både vondt og vanskelig.

Anonymkode: b797c...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal man "snakke fornuft" med en voksen mann? Hvilken rett har hi å blande seg inn her? Det er ikke snakk om noe ulovlig her. Begge er voksne. Pigg av. 

Anonymkode: dfaf8...aa3

Så reaksjonsgrensen går ved lovbrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Jeg tror nok ikke at kan mener at de skal forlove seg før de møtes. Det er mer det at han virker så innstilt på at hun skal bli hans kone allerede før de har rukket å prate sammen i virkeligheten.

Anonymkode: be10b...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er en mann som ellers klarer å ta vare på seg selv så ville jeg ikke blandet meg, med mindre han ba om min mening. Han får tidsnok bena ned på jorda når de blir kjent. Det høres ut som om han har skyhøye forventninger til denne dama, så fallhøyden kan bli dramatisk.

Det kan hende jeg er full av fordommer, men mitt inntrykk av menn er at de lettere faller for et pent ansikt og lager seg masse forestillinger rundt dama som ikke nødvendigvis stemmer. Når de så krasjlander gang etter gang, så ender de opp som bitre 40 åringer og skriver innlegg på dib om hvor fæle norske kvinner er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her. Jeg tror nok ikke at kan mener at de skal forlove seg før de møtes. Det er mer det at han virker så innstilt på at hun skal bli hans kone allerede før de har rukket å prate sammen i virkeligheten.

Anonymkode: be10b...369

Men da er overskriften din misvisende. Man kan jo virkelig drømme om at noen skal bli din kone, hva er feil med det? Ikke alle snakker på nett eller puler som kaniner uten å planlegge fremtiden. 

Anonymkode: dfaf8...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min samboer og far til mine barn på nett, datingside. Vi skrev endel til hverandre før vi møttes, og vi "visste" begge at dette var det store.

Han hadde sagt til kompisen sin dagen før første date "dette er nok dama jeg kommer til å gifte meg med".

Men, hadde ikke kjemien faktisk vært der, så hadde vi selvfølgelig ikke hatt et fem år langt forhold og snart to barn basert på at det var kjemi skriftlig. 

Anonymkode: f6cbd...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting farlig med å forlove seg. Eller skille seg i nødfall.

Jeg tror jo mer dere prøver å snakke han til fornuft jo mer spennende blir det for han.

Anonymkode: 521a6...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...