Gå til innhold

Huff jeg sliter så med en vond forelskelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er etablert med mann og barn, men nå har det kommet den fyren på jobb og jeg holder mildt sagt på å dåne når han er rundt meg.  Jeg sover elendig om natten og selv om jeg ikke prøver å tenke på denne fyren så er det ikke til å komme unna at det er svært vanskelig.

Han får meg i godt humør og jeg innbiller meg at jeg oppfører meg som en 14 åring igjen.

Har verken prøvd meg på han eller noe som helst annet, men aner ikke hvordan jeg skal komme over dette før han evnt slutter eller jeg selv sier opp. Men nå trives jeg så utrolig godt at det er for så vidt ikke noe alternativ å si opp pga en ny fyr som har dukket opp.

Kan noen som helst si meg hva jeg skal gjøre for at han skal gå snarlig i glemmeboken? 

Anonymkode: 9fbf0...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I løpet av langvarige forhold tror jeg det er ganske vanlig å bli betatt av andre . Du mø bare velge å ikke gjøre noe med det ;) det går over 

Anonymkode: e2898...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig vanlig hi 😉 Pleier å gå over etter ei litta stønn.

Anonymkode: 44ffd...315

Var nå godt å høre, da får jeg satse på at det er over så snart som mulig. Hilsen Hi  :-)

Anonymkode: 9fbf0...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil sikkert ikke høre dette, men jeg har det på samme måte og det har vart i over to år. Så tar gjerne imot tips! 

(Og nei, det hjelper ikke å se han for seg på do, skitne truser osv). 

Men uansett hvor lenge det varer, er det bare å holde hodet kaldt og ikke gjøre noe du kommer til å angre på hi. Det er tanken på barna mine som holder meg i skinnet.. 

Anonymkode: f785c...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vil sikkert ikke høre dette, men jeg har det på samme måte og det har vart i over to år. Så tar gjerne imot tips! 

(Og nei, det hjelper ikke å se han for seg på do, skitne truser osv). 

Men uansett hvor lenge det varer, er det bare å holde hodet kaldt og ikke gjøre noe du kommer til å angre på hi. Det er tanken på barna mine som holder meg i skinnet.. 

Anonymkode: f785c...8a8

Nuff nei er klar over det, er vel også gått litt i stampe med mitt eget forhold, ungene vokser til og den kjæreste tiden synes jeg forsvinner i luften. Men er klar over at gresset ikke er grønnere noe annet sted.

Men jeg vil bare si jeg tenker ikke dag og natt på denne mannen. Er verst faktisk når vi er på jobb sammens.

Anonymkode: 9fbf0...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...