Gå til innhold

OOOPS - Er dette lovlig? Noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg la ut et innlegg for 3 dager siden, med samme overskrift som nå.  Alt er slettet. Hvorfor?

Vel og merke så omhandlet dette om å samle inn penger på Facebook for så å gi videre til organisasjoner som driver veldedige formål.

Personen har i etterkant av mitt spörsmål, tydeligvis blitt tipset av noen her inne og så har hun etterpå lagt facebookarrangementet privat.

Men hele mitt spørsmål ble altså slettet. Ganske utrolig. Noen som vet årsaken? Ikke lov å stille slike spørsmål her inne?

 

Anonymkode: 07603...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg la ut et innlegg for 3 dager siden, med samme overskrift som nå.  Alt er slettet. Hvorfor?

Vel og merke så omhandlet dette om å samle inn penger på Facebook for så å gi videre til organisasjoner som driver veldedige formål.

Personen har i etterkant av mitt spörsmål, tydeligvis blitt tipset av noen her inne og så har hun etterpå lagt facebookarrangementet privat.

Men hele mitt spørsmål ble altså slettet. Ganske utrolig. Noen som vet årsaken? Ikke lov å stille slike spørsmål her inne?

 

Anonymkode: 07603...8c3

Ann Christin gikk litt amok i modereringen. Dama det gjaldt har åpen FB-profil, men det var visst ikke lov å linke til den. 

Anonymkode: 4fa98...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ann Christin gikk litt amok i modereringen. Dama det gjaldt har åpen FB-profil, men det var visst ikke lov å linke til den. 

Anonymkode: 4fa98...a7c

Helt ok at det ikke var lov til å linke til den FB innsamlingen som var offentlig inntil hun endret til privat. Det var offentlig da jeg la ut.Både fjorårets og årets.

Men jeg lurer fortsatt på om det er lov å samle inn penger på en slik måte?

Er helt rart det som foregår her inne med sletting av innlegg. Jeg stite et legitimt spørsmå som jeg ønsker svar på, fordi jeg ønsker rådgivning ifht om dette er en politisak og så blir det altså slettet. 

Anonymkode: 07603...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den ble slettet pga det var spekulasjoner

Anonymkode: 107a4...0e7

Ja, men hvorfor slette hele tråden og ikke bare spekulasjonene?

Anonymkode: 07603...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, men hvorfor slette hele tråden og ikke bare spekulasjonene?

Anonymkode: 07603...8c3

Si det. Stusset på det jeg og, så ikke noen grunn til å slette hele tråden. Men spør på ris&ros, så kanskje du får en forklaring

Anonymkode: 107a4...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Si det. Stusset på det jeg og, så ikke noen grunn til å slette hele tråden. Men spør på ris&ros, så kanskje du får en forklaring

Anonymkode: 107a4...0e7

Takk, skal gjøre men hvor finner jeg ris og ros mon tro?

Anonymkode: 07603...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn og kommenterer på hennes innlegg med å legge ut direkte vipps nummer til de 2-3 tingene hun mener de skal støtte. 

Anonymkode: e05a9...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12. desember 2017 den 1.23, Anonym bruker skrev:

Gå inn og kommenterer på hennes innlegg med å legge ut direkte vipps nummer til de 2-3 tingene hun mener de skal støtte. 

Anonymkode: e05a9...36c

Hva mener du? 

Anonymkode: 07603...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12. desember 2017 den 1.23, Anonym bruker skrev:

Gå inn og kommenterer på hennes innlegg med å legge ut direkte vipps nummer til de 2-3 tingene hun mener de skal støtte. 

Anonymkode: e05a9...36c

Hun hadde ikke åpent kommentarfelt.

Anonymkode: 4fa98...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun hadde ikke åpent kommentarfelt.

Anonymkode: 4fa98...a7c

 Det er riktig, det er ikke lengre offentlig.

Anonymkode: 07603...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...