Gå til innhold

Dette høres helt sikkert veldig dumt ut, men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skriver med en mann og har gjort det lenge. Han vil møtes for seksuelle ting og jeg har ikke turd. Aldri gjort sånt. Nå vil han ikke skrive mer. Bare visst jeg finner ut at jeg vil det. 

Blir så lei meg. Tårene kom i dag når jeg tenkte på det. Har skrevet mye sammen i lang tid så kommer virkelig til å savne han. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gått videre. 

Han vil ha noe av deg, og vil ikke skrive mer før han får det?! Sånt kan du ikke godta. Forstår at du føler deg avvist, men denne vil noe annet en deg. Ikke verdt din energi

Anonymkode: 2126d...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nå bare ha sex med deg. Han har tydeligvis "investert" tid i å skrive med deg i håp om å få sex etterhvert. Når han ser at du ikke vil ha uforpliktende sex prøver han nå å presse deg til det ved å "true" deg, enten har du sex med ham, eller han gidder ikke skrive med deg.

Dette er ikke noe å tenke på. Dropp ham! Så kan du heller bli fri til å finne en mann som vil ha det samme som du vil :)

Anonymkode: e61dd...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter noe mer enn bare sex, og det virker det jo som du er, ettersom du nettopp ikke har møtt ham på tilbudet, så kommer du til å gråte enda mer hvis du fortsetter å skrive med ham og møter ham. Han er jo ikke interessert i å involveres følelsesmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn tenner på selvtillitt. Å ikke tørre å møte han, oppfattes nok som det motsatte.

Anonymkode: 1bd6c...0d3

Å ikke tørre møte ham fordi han kun vil ha sex er noe helt annet enn det du skriver og har ingenting med selvtillit å gjøre.

Anonymkode: e61dd...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn tenner på selvtillitt. Å ikke tørre å møte han, oppfattes nok som det motsatte.

Anonymkode: 1bd6c...0d3

Selvfølgelig skal hun ikke møte han når de har så forskjellig mål. Han vil kun ha uforpliktende sex og det vil ikke Hi, så enkelt er det faktisk og om han tenner eller ikke er totalt uinteressant.

Anonymkode: c905f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manipulere? Han forteller at han ikke er interessert i å bruke mer tid på henne, hvis hun ikke har sex med ham. Hvor kommer manipulasjonen inn!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i utgangspunktet ut etter et forhold og ikke bare sex, men uten sex/nærkontakt i lang tid får man lyst. Men tror jeg romantiserer det. Vil han skal være noe han ikke er. Han hadde komt for sex å gått igjen. Og jeg ville hatt nærhet og egentlig kjæreste. 

Har ikke møt han pga det er bare det han er interessert i. Har noen ganger avtalt, men trukket meg. 

Nå virker det son han er lei av at det ikke skjer og vil ikke brukene tid på meg. 

Sånn sett en ærlig sak, men blir så fortvilet over at jeg reagere som jeg gjør. Å ikke skulle skrive til han osv. 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er i utgangspunktet ut etter et forhold og ikke bare sex, men uten sex/nærkontakt i lang tid får man lyst. Men tror jeg romantiserer det. Vil han skal være noe han ikke er. Han hadde komt for sex å gått igjen. Og jeg ville hatt nærhet og egentlig kjæreste. 

Har ikke møt han pga det er bare det han er interessert i. Har noen ganger avtalt, men trukket meg. 

Nå virker det son han er lei av at det ikke skjer og vil ikke brukene tid på meg. 

Sånn sett en ærlig sak, men blir så fortvilet over at jeg reagere som jeg gjør. Å ikke skulle skrive til han osv. 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Jeg forstår han... Hadde jeg vært interessert i en mann, og det aldri skjedde noe, hadde jeg også gått lei...

Anonymkode: 6dbe8...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår han... Hadde jeg vært interessert i en mann, og det aldri skjedde noe, hadde jeg også gått lei...

Anonymkode: 6dbe8...7cd

Selv om han bare er interessert i sex? 

Skjønner på en måte at han ikke gidder mer når det ikke skjer noe. 

 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er i utgangspunktet ut etter et forhold og ikke bare sex, men uten sex/nærkontakt i lang tid får man lyst. Men tror jeg romantiserer det. Vil han skal være noe han ikke er. Han hadde komt for sex å gått igjen. Og jeg ville hatt nærhet og egentlig kjæreste. 

Har ikke møt han pga det er bare det han er interessert i. Har noen ganger avtalt, men trukket meg. 

Nå virker det son han er lei av at det ikke skjer og vil ikke brukene tid på meg. 

Sånn sett en ærlig sak, men blir så fortvilet over at jeg reagere som jeg gjør. Å ikke skulle skrive til han osv. 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Det beste du kan gjøre nå er å se dette akkurat slik det er. Han er ikke den du håpte han skulle være. Du og han har ikke samme mål for bekjentskapet, dere har ikke samme verdier. Aksepter at han ikke er den du trodde han var.

Det at du har trukket deg når du har visst han bare vil ha sex med deg viser at du vet å ta vare på deg selv. Det er ikke noe galt i å ha sex bare for sexen sin skyld, men det er veldig feil om du har sex med en du har følelser for eller håper å starte et forhold med når du vet han ikke ønsker annet enn å bruke deg for å få sex. Vær stolt av deg selv for at du har sagt nei til det, for det er helt tydelig at det ikke ville vært riktig for deg.

Så aksepter at han ikke er den du trodde han var. Han er sikkert en ok fyr, men han er ikke bra for deg. Og en fyr som ikke er bra for deg, han kan du slippe lettere enn en fyr du velger å fortsette å tenke på med romantiske briller. Aksepter fakta, han vil ikke ha annet enn sex med deg. Aksepter også skuffelsen din, kanskje blandet med litt sorg også, for du har tross alt blitt kjent med ham på et vis og hadde trodd - eller i hvert fall håpt - at det skulle gå anderledes. Slikk sårene dine, aksepter at du føler som du gjør nå, men minn også deg selv på at det er flott at han var så tydelig med deg, så slapp du å involvere deg dypere følelsesmessig, for da ville sorgen blitt enda større. Selv om det er han som nå sier stopp for kontakt, tenk deg at du gjør det samme. Tenk deg at du nå bestemmer deg for at du heller ikke vil ha noe med ham å gjøre, for du ønsker å bruke tid på en mann som ønsker seg et forhold til deg, ikke bare sex. Tenk at du selv velger ham bort, for du gjør det om du aksepterer fakta - han vil bare ha sex - og tar følgene av det, velger det som er riktigste for deg selv her og nå.

Savnet over kontakten vil blekne. Når du får det litt på avstand vil du se at det at du lar ham forsvinne ut av livet ditt også betyr at du gir deg selv sjansen til å møte en annen mann som ønsker det samme som deg. Så ønsk ham lykke til videre, og gi slipp på ham.

Anonymkode: e61dd...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Setter stor pris på det. :) 

Du har nok rett. Hadde det hvert det jeg ville hadde heg vel gjort det? Selv om jeg har hatt lyst noen ganger, men redd det blir kleint osv. Så må følge magefølelsen. Bør prøve å slippe det, men kjenner akkurat nå at blir vanskelig å la hver å kontakte han. :( Men bør respektere hans ønske. Kunne kontakte han visst jeg var interessert i sex. 

Håper jeg finner en snill, hyggelig mann som vil litt mer i utgangspunktet. Siden jeg håper å finne det. 

Har brukt mye tid og tanker på denne mannen å diskutert med meg selv om jeg skal eller ikke. 

 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har boliglån på 2,9 millioner og betaler ca 12000 i måneden over 25 år (jeg pleier å betale mer hver måned, men 12000 er renter og avdrag jeg må betale). I tillegg har jeg 200.000 i studielån og betaler 1500 i måneden. På masterkortet har jeg brukt 998 kr da jeg bestilte noe i dag, men det betales før rentene begynner å løpe.

Anonymkode: c905f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har boliglån på 2,9 millioner og betaler ca 12000 i måneden over 25 år (jeg pleier å betale mer hver måned, men 12000 er renter og avdrag jeg må betale). I tillegg har jeg 200.000 i studielån og betaler 1500 i måneden. På masterkortet har jeg brukt 998 kr da jeg bestilte noe i dag, men det betales før rentene begynner å løpe.

Anonymkode: c905f...4c7

Sorry, jeg svarte i feil tråd.

Anonymkode: c905f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke direkte så viser han det med å ikje foreslå noe annet. 

Han har sagt vi skal se, men heg mener man da begynner i feil ende. Høres det dumt ut? 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om ikke direkte så viser han det med å ikje foreslå noe annet. 

Han har sagt vi skal se, men heg mener man da begynner i feil ende. Høres det dumt ut? 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Nei, ikke noe av dette er dumt, men det er bortkasta å håpe på at dere skal begynne å ha felles mål og ønsker når det er tydelig at dere ikke har det. Legg vekk hele greia. Skriv at du beklager å måtte bryte med han, men at deres intensjoner er så ulike at dere ikke er en match.

Anonymkode: 99919...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. 

Ja, må bare få han ut av hodet. Det er ikke noe for meg. Håper jeg finner en annen som matcher meg bedre. 

Ikke hatt kontakt siden søndag. 

Anonymkode: ff2ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...