Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, sug lut skrev:

Så hun starter med ei strømpebukse og stappet en nippel ned i hver tå og lirker resten av stømpebeina opp til muggene møtes i skrittet?

Nå var det flere som fikk tics i sitt indre øye...!

Anonymkode: 921e9...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skrekkøgla
1 minutt siden, sug lut skrev:

Så hun starter med ei strømpebukse og stappet en nippel ned i hver tå og lirker resten av stømpebeina opp til muggene møtes i skrittet?

Knestrømper, min kjære Lut. Sånne Gerdaer har under ermeforkleet. Det blir ‘nte så ille mye friksjon, ifølge min bestemors venninne. 😳 jeg kjenner jeg gleder meg til alderdommen allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå var det flere som fikk tics i sitt indre øye...!

Anonymkode: 921e9...e46

Alt vel så lenge du ikke får tics i brunøyet.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skrekkøgla skrev:

Knestrømper, min kjære Lut. Sånne Gerdaer har under ermeforkleet. Det blir ‘nte så ille mye friksjon, ifølge min bestemors venninne. 😳 jeg kjenner jeg gleder meg til alderdommen allerede. 

Aha!

Jeg har egentlig aldri forstått meg på knestrømper, men nå gir jo alt mening! De er ikke strømper, men ekstra lange bh-er! 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Knestrømper, min kjære Lut. Sånne Gerdaer har under ermeforkleet. Det blir ‘nte så ille mye friksjon, ifølge min bestemors venninne. 😳 jeg kjenner jeg gleder meg til alderdommen allerede. 

Jahahahahaaaa... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke glemme den stær vert chausseur au storm cuisine. Lurer på hvor stor en slik grøn stær er. Og hvor mange trenger man om man skal bytte ut kalkunen? Kunne være interessant å prøve noe nytt til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Giss skrev:

Kan ikke glemme den stær vert chausseur au storm cuisine. Lurer på hvor stor en slik grøn stær er. Og hvor mange trenger man om man skal bytte ut kalkunen? Kunne være interessant å prøve noe nytt til jul...

Grønn stær er jo vegansk også. Hvis du får tak i halal-stær er alle raringene dekket i en og samne rett. Lutestær til farfar som må ha fisk til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrekkøgla
7 minutter siden, sug lut skrev:

Grønn stær er jo vegansk også. Hvis du får tak i halal-stær er alle raringene dekket i en og samne rett. Lutestær til farfar som må ha fisk til jul.

Rakstær til oss Østerdøler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nordisk skrev:

Hva med grill-stær til barn, eller eventuelle campinggjester?

En liten ventestær er aldri feil. Husk tåvsn ailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sug lut skrev:

Grønn stær er jo vegansk også. Hvis du får tak i halal-stær er alle raringene dekket i en og samne rett. Lutestær til farfar som må ha fisk til jul.

Men hva med de på lavkarbo,  "candida-diett" og de som kun spiser mat med samme farge?

Anonymkode: 782e5...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Ny julehit;

Jeg så nissen beise enhjøringen jeg
bak vår fine julegran av plast. 
Hadde tenkt å stjæle litt
av pappas Akkevitt
I skapet inni stua da jeg plutselig hørte skritt

Og der sto han og beiset enhjøringen
Etterpå så han takk for seg
Og hun sa at du er grei
Og jeg gikk helt i svart
Jeg så nissen beise enhjøringen jeg

Fantastisk, fabelaktig og imponerende diktning! Men, altså, nå hadde jeg nettopp klart å få de derre demonstrerende elgene ut av hodet, også skal du klistre noe nytt inn der...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har offisielt nesa full av tørre småkaker. Jeg burde ha visst bedre enn å spise en bit, for så å åpne denne tråden.

Med tanke på nylonstrømpene på puppene; vi skal jo alle forhåpentligvis leve til puppene når gulvet, og de synker jo litt hver dag. Det er da fabelaktig at vi alle nå vet om en flott måte å dempe friksjonen på puppestellet når vi kommer dit at vi må rulle dem opp og pakke dem inn før de stappes inn i en bh.

Det må da sikkert være et marked for dette? Det må jo kunne la seg gjøre å få laget en form for puppehylster. Et uten tåforsterker, som det sikkert ikke kan være bruk for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, gale damen skrev:

Jeg har offisielt nesa full av tørre småkaker. Jeg burde ha visst bedre enn å spise en bit, for så å åpne denne tråden.

Med tanke på nylonstrømpene på puppene; vi skal jo alle forhåpentligvis leve til puppene når gulvet, og de synker jo litt hver dag. Det er da fabelaktig at vi alle nå vet om en flott måte å dempe friksjonen på puppestellet når vi kommer dit at vi må rulle dem opp og pakke dem inn før de stappes inn i en bh.

Det må da sikkert være et marked for dette? Det må jo kunne la seg gjøre å få laget en form for puppehylster. Et uten tåforsterker, som det sikkert ikke kan være bruk for.

 

Tåforsterker eller vorteforsterker.... hipp som happ. Ikke behagelig med tynt stoff som gnisser mot brystvortene en kald desemberdag.

Hvis jeg er i nærheten av å arve farmor sine så blir jeg en god kunde. Hun kastet dem over skuldrene når hun skulle vaske magen. Du skulle sett hjelpepleieren (gutt 22 ny i jobben) som skulle hjelpe henne i dusjen når hun var rundt 85....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, gale damen skrev:

Jeg har offisielt nesa full av tørre småkaker. Jeg burde ha visst bedre enn å spise en bit, for så å åpne denne tråden.

Med tanke på nylonstrømpene på puppene; vi skal jo alle forhåpentligvis leve til puppene når gulvet, og de synker jo litt hver dag. Det er da fabelaktig at vi alle nå vet om en flott måte å dempe friksjonen på puppestellet når vi kommer dit at vi må rulle dem opp og pakke dem inn før de stappes inn i en bh.

Det må da sikkert være et marked for dette? Det må jo kunne la seg gjøre å få laget en form for puppehylster. Et uten tåforsterker, som det sikkert ikke kan være bruk for.

 

Jooooooda, vi trenger tåforsterkeren!!!!! Den kan kanskje gjøres litt mindre i spesiallagede puppestrømper, men den mååååå være der! Tenk så stor påkjenning det blir på tuppen av strømpen hver gang nissen tar enhjørningen bakfra og enhjørningens nippler blir stive... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jooooooda skrev:

Jooooooda, vi trenger tåforsterkeren!!!!! Den kan kanskje gjøres litt mindre i spesiallagede puppestrømper, men den mååååå være der! Tenk så stor påkjenning det blir på tuppen av strømpen hver gang nissen tar enhjørningen bakfra og enhjørningens nippler blir stive... 

Ja men tenk på gnagsårene!! Den sømmen som er på tåen, som skal gnisse mot bestemornippelen. Fysjom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sug lut skrev:

Grønn stær er jo vegansk også. Hvis du får tak i halal-stær er alle raringene dekket i en og samne rett. Lutestær til farfar som må ha fisk til jul.

Er grønn stær vegansk?? Og jeg som trodde det var en fugl! Hvis noen serverer meg grønn stær på julaften og påstår at det er vegansk, så blir det kald gulrot- og brokkolisuppe på alle resten av jula. Og serinakaker med stevia og tynn kaffe!

(Mamma, hvis du leser dette, IKKE prøv deg!) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gale damen skrev:

Ja men tenk på gnagsårene!! Den sømmen som er på tåen, som skal gnisse mot bestemornippelen. Fysjom!

AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hva med de på lavkarbo,  "candida-diett" og de som kun spiser mat med samme farge?

Anonymkode: 782e5...8d8

Grønn stær til alle! Lavkarbo kan sulte, soppkjerringene får klø og fargefolka får altså grønt ,det er en farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, gale damen skrev:

Ja men tenk på gnagsårene!! Den sømmen som er på tåen, som skal gnisse mot bestemornippelen. Fysjom!

Seamless, my dear! Seamless!

Anonymkode: 87e67...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, frk Nilsen skrev:

Tåforsterker eller vorteforsterker.... hipp som happ. Ikke behagelig med tynt stoff som gnisser mot brystvortene en kald desemberdag.

Hvis jeg er i nærheten av å arve farmor sine så blir jeg en god kunde. Hun kastet dem over skuldrene når hun skulle vaske magen. Du skulle sett hjelpepleieren (gutt 22 ny i jobben) som skulle hjelpe henne i dusjen når hun var rundt 85....

:hoho::hoho::hoho:

Anonymkode: 87e67...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rullepupp med trekk -  jeg tror jeg har ledd på meg brokk :D. Kunne det vært noe med puppetrekk i alpakka nå i vinterkulda? Unn blir jo fort litt kløete, men alpakka er jo mykt og fint. Loer litt, da, men om mannfolka har navlelo, så kan jo vi damer godt ha litt puppelo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Rullepupp med trekk -  jeg tror jeg har ledd på meg brokk :D. Kunne det vært noe med puppetrekk i alpakka nå i vinterkulda? Unn blir jo fort litt kløete, men alpakka er jo mykt og fint. Loer litt, da, men om mannfolka har navlelo, så kan jo vi damer godt ha litt puppelo.

Vet ikke om Unn er enig i den beskrivelsen altså. I trange tider kan man og samle opp mannen sin lo og få varmet puppene i nylonstrømpe-bh`n 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...