Gå til innhold

IKM uke 52 👍 🌟


Troika1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, fant akkurat ut at mannen har stand by alle de dagene rundt den dagen jeg sannsynligvis har EL denne perioden. Godt mulig han er borte på jobb hele denne prøveperioden :( Får håpe han er hjemme minst en natt så vi kan legge inn litt aksjer da. Kjedelig om hele prøveperioden går i vasken pga jobb.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.12.2017 den 17.09, Milla1986 skrev:

Æsj, fant akkurat ut at mannen har stand by alle de dagene rundt den dagen jeg sannsynligvis har EL denne perioden. Godt mulig han er borte på jobb hele denne prøveperioden :( Får håpe han er hjemme minst en natt så vi kan legge inn litt aksjer da. Kjedelig om hele prøveperioden går i vasken pga jobb.. 

Så kjedlig :/ Håper han får reise hjem en natt eller to, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer? Her regner jeg med at EL blir på onsdag, mannen er borte frem til onsdag ettermiddag så vi får legge inn aksjer da og håpe det holder. Har ikke muligheten til å legge inn aksjer før selve EL denne perioden da han er bortreist på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er el-testen nesten positiv, så regner med el i morgen eller torsdag. :)
 

Satser på at onsdag holder for dere, Milla1986 :D Tester du etter el? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Prøverpånr.3 :) skrev:

Her er el-testen nesten positiv, så regner med el i morgen eller torsdag. :)
 

Satser på at onsdag holder for dere, Milla1986 :D Tester du etter el? 

Ja, jeg tester😊 bruker cb sin digital test og fikk positiv i dag, regner derfor med sannsynlig EL i morgen. Mannen kommer hjem i morgen ettermiddag så da får vi satse på at aksjer på selve EL dagen holder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milla1986 skrev:

Ja, jeg tester😊 bruker cb sin digital test og fikk positiv i dag, regner derfor med sannsynlig EL i morgen. Mannen kommer hjem i morgen ettermiddag så da får vi satse på at aksjer på selve EL dagen holder :) 

Krysser fingrene for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge appen, skal jeg ha el ca på lørdag .... har bare et par tester liggende fra forrige pp. Så venter til torsdag/fredag med å teste, også tenkte jeg deretter at jeg skal roe ned og prøve uten testing de neste pp, for å se om det kan ha noen effekt at jeg ikke tenker på testing hele tiden. Begynner å bli lei hele prøvinga nå.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sniker meg inn til dere jeg 😊 el i dag, så ikm på meg 27/12. Er første gang siden uttak av spiral i slutten av august at jeg er sikker på at el har kommet. Superpositive tester i 1.5 døgn og negativ igjen må i ettermiddag. I tillegg masse symptomer på el ☺ Endelig! Kroppen har lurt meg i snart 4 mnd med nestenpositive tester 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så usikker på CB sin EL test, jeg testet negativt på mandag, deretter positivt i går og negativt igjen i dag. Jeg tester alltid på ettermiddagen. Men når jeg fikk positivt i går og negativt i dag så er det jo veldig kort tid den er positiv før den blir negativ igjen? Vil det si at jeg sannsynligvis har EL i dag siden den nå ble negativ igjen? :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jeg blir så usikker på CB sin EL test, jeg testet negativt på mandag, deretter positivt i går og negativt igjen i dag. Jeg tester alltid på ettermiddagen. Men når jeg fikk positivt i går og negativt i dag så er det jo veldig kort tid den er positiv før den blir negativ igjen? Vil det si at jeg sannsynligvis har EL i dag siden den nå ble negativ igjen? :/ 

Lh-stigningen kan komme og gå raskt, så absolutt mulig du har el i dag. Jeg brukte cb sine digitale tester med dobbel indikator da vi prøvde på forrige barn og jeg opplevde faktisk at den var for følsom i forhold til når el faktisk var... jeg begynte nok å teste for tidlig så mulig det var derfor, men den ble positivt nesten en uke før el kom (testet med strimmel samtidig derfor jeg vet at en kom senere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Zarina skrev:

Lh-stigningen kan komme og gå raskt, så absolutt mulig du har el i dag. Jeg brukte cb sine digitale tester med dobbel indikator da vi prøvde på forrige barn og jeg opplevde faktisk at den var for følsom i forhold til når el faktisk var... jeg begynte nok å teste for tidlig så mulig det var derfor, men den ble positivt nesten en uke før el kom (testet med strimmel samtidig derfor jeg vet at en kom senere).

Takk for svar:) er ikke så lett å bli klok på dette, men jeg har symptomer på EL så jeg regner med at jeg sannsynligvis har det. Oi, såpass ja, en uke var lang tid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt nesten positive el-tester i to dager nå.. Pleier alltid å få nesten positiv dag 1, så helt klart positiv dag 2 (teststrek sterkere enn kontrollstrek) og negativ dag 3. Bruker ebay-tester og kjøper alltid fra den samme selgeren, men de jeg mottok sist gang var av en annen type.. Kanskje de er mindre sensetive. Blir spennende å se i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 23.09, Prøverpånr.3 :) skrev:

Har hatt nesten positive el-tester i to dager nå.. Pleier alltid å få nesten positiv dag 1, så helt klart positiv dag 2 (teststrek sterkere enn kontrollstrek) og negativ dag 3. Bruker ebay-tester og kjøper alltid fra den samme selgeren, men de jeg mottok sist gang var av en annen type.. Kanskje de er mindre sensetive. Blir spennende å se i morgen! 

Hvordan gikk det med testingen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i ettermiddag var el-testen veldig positiv, der teststreken er merkbart sterkere enn kontrollstreken. I går var de like sterke. Dvs. el er sikkert i kveld/natt/i morgen tidlig.. Så da er håpet ute for denne prøveperioden vil jeg tro, med samleie kun tirsdagskveld.. Jeg er på jobbreise og kommer ikke hjem før om noen dager. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prøverpånr.3 :) skrev:

Nå i ettermiddag var el-testen veldig positiv, der teststreken er merkbart sterkere enn kontrollstreken. I går var de like sterke. Dvs. el er sikkert i kveld/natt/i morgen tidlig.. Så da er håpet ute for denne prøveperioden vil jeg tro, med samleie kun tirsdagskveld.. Jeg er på jobbreise og kommer ikke hjem før om noen dager. :/

Æsj, så kjipt 😞 er jo en liten sjanse for at det kan gå likevel da, svømmerne kan vel leve rundt 5 dager i gode forhold? Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo i dag, tiden går sakte! Men tror innerst inne det ikke går denne perioden pga at vi kun fikk til å legge inn aksjer 3 dager før EL og på EL dagen, dog litt sent på den dagen. Så jeg vil tro det ble litt for tidlig og litt for sent denne prøveperioden. Tenker jeg tester 10 dpo. Er det noen som vet om det er 24 timer etter EL at egget lever og kan befruktes? 

Endret av Milla1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er opptil 24 timer ja. :)

Ble 3-4 dager før her. Man vet jo aldri, men jeg føler det ikke gikk for min del denne gangen her. Tenker også å teste 10 dpo., 2. juledag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser litt forskjellig på ulike plasser, det står alt fra 12-48 timer. Hvis det stemmer så burde dere jo ha truffet veldig bra :) Blir nok testing på meg på torsdag/fredag 8-9 dpo. Var da jeg fikk positiv test med forrige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...