Gå til innhold

Farmen- Kristian. Han har tapt seg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kristian var ålreit første uka, men etter det har det gått nedenom og hjem. Han oppfører seg  som en drittsekk. Forkastelig hele greia! Skjønner godt at dama gikk fra han...

Anonymkode: 654f6...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik det ofte er med reality. De prøver seg på en «rolle» i begynnelsen, men menneskets sanne jeg kommer fort frem ja. Håpet at Amalie skulle velge ham som førstekjempe i går. Han er så høy på seg selv, at det er helt forkastelig. 

Anonymkode: 7cfe7...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte han til å begynne med, men han virker ikke så sympatisk nå lengre. Måten han taklet unnskyldningen fra Geir var umoden og smålig.

Anonymkode: 417ee...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har settt mesteparten av Farmen, men gikk glipp av igår. Har ikke fått med meg at Kristian er usympatisk. For meg virker han arbeidssom men Geir derimot, jeg jublet da han røk ut. 

Anonymkode: 8b859...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet også respekten for Kristian. Virker så høy på seg selv, så håper ikke han vinner.

Anonymkode: 86e61...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har settt mesteparten av Farmen, men gikk glipp av igår. Har ikke fått med meg at Kristian er usympatisk. For meg virker han arbeidssom men Geir derimot, jeg jublet da han røk ut. 

Anonymkode: 8b859...10a

Datteren min gråt.. fordi hun syns de andre har vært helt forferdelige mot Geir.

Farmen har passet godt som familie-tv inntil de siste ukene, men nå syns jeg det skorter på moral der inne. 

 

Anonymkode: d04a6...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min gråt.. fordi hun syns de andre har vært helt forferdelige mot Geir.

Farmen har passet godt som familie-tv inntil de siste ukene, men nå syns jeg det skorter på moral der inne. 

 

Anonymkode: d04a6...ac8

Anonymkode: 8b859...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...