Gå til innhold

Snoket i dag, og der var beviset svart på hvitt: han er utro!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva faen i helvete skal jeg gjøre? :(:(:( 

Jeg gikk inn på facebooken hans (burde ikke, ikke lov, fy) men klarte ikke holde meg etter at flere har bemerket at adferden hans er endret og at jeg fikk en merkelig beskjed fra en kvinne som sa at hun elsker ham :(:( Jeg er knust. helt helt knust :(:( 

Hva gjør jeg? Jeg kan jo ikke konfrontere ham føler jeg siden jeg "brøt meg inn på facebooken" hans?? Å herre herre gud. Livet mitt...

Anonymkode: f53c1...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du 100% sikker? Kan jo være an stalker eller lignende. Hadde han skrevet noe til henne? 

Uansett, føler med deg. Men vær glad du fant ut av dette NÅ. Kan ikke skjønne at noen kan være utro, tenker på HPV og andre sykdommer som potensielt kan ta livet av partneren. Folk som er utro er ikke noe å samle på! 

Ikke konfronter ham før du har godt med beviser, for han kan ro helt til du blir i tvil over dine egene tanker. 

Anonymkode: 9045f...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han skriver at han sloknet etter fest i sengen med den kvinnen som skrev til meg at hun elsket ham....

HI

Anonymkode: f53c1...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At han skriver at han sloknet etter fest i sengen med den kvinnen som skrev til meg at hun elsket ham....

HI

Anonymkode: f53c1...664

Det betyr vel bare at de har sovnet i samme seng. Ikke at han er utro?

Anonymkode: e7cd5...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det betyr vel bare at de har sovnet i samme seng. Ikke at han er utro?

Anonymkode: e7cd5...a4c

ehhhhh... naiiiiiv

Anonymkode: ee6d1...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ehhhhh... naiiiiiv

Anonymkode: ee6d1...1cc

Nei. Ikke naiiiiiiiiiiv. Realist. Erfaringsmessig vet jeg at det finnes mange menn som ikke blir mer enn 20 år og når de er drita sovner de hvor som helst uten at det er noen krise. Og generelt så antar jeg at de voksne som drikker seg drita ikke er sørlig voksne 

Anonymkode: e7cd5...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått melding til deg fra en kvinne som sier hun elsker din mann er det vel helt ok å snakke med ham om det? Det har jeg opplevd selv. Hun var helt og komplett loonie,  og var en stalker som ikke ga seg før hun ble anmeldt. 

Anonymkode: 04a41...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Ikke naiiiiiiiiiiv. Realist. Erfaringsmessig vet jeg at det finnes mange menn som ikke blir mer enn 20 år og når de er drita sovner de hvor som helst uten at det er noen krise. Og generelt så antar jeg at de voksne som drikker seg drita ikke er sørlig voksne 

Anonymkode: e7cd5...a4c

Men hvordan forklarer du at hun skriver til ham at hun elsker han?? For de fleste må jo kjenne noen relativt godt pluss være trygg på personen FØR man skriver noe sånt! 

Anonymkode: 9045f...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har fått melding til deg fra en kvinne som sier hun elsker din mann er det vel helt ok å snakke med ham om det? Det har jeg opplevd selv. Hun var helt og komplett loonie,  og var en stalker som ikke ga seg før hun ble anmeldt. 

Anonymkode: 04a41...0d3

Enig, det er alternativ 2. Det er jo ikke akkurat et stort antall av loonies på markedet men sjansen er jo der. Saken er også at han sovnet i seng sammen med henne, skjedde det da noe mere? Eller var det alt som skulle til fordi hun faktisk er ganske gal. 

Anonymkode: 9045f...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en liten sjanse for at han ikke har gjort noe, selv om det trolig er langt større sjanse for at han har gjort noe.

Snakk med ham, fortell ham at du har fått den meldingen fra den andre damen og spør ham rett ut om han er utro. Og så ber du om der og da få se meldinger, facebook, mail osv., ikke la ham utsette det, ikke gå i et annet rom og ta med seg mobil/pc.

Anonymkode: b7554...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke si du har snoket på facebook.

Du har jo nok i massevis uten å si det.

Du sier at flere folk har kommet med hentydninger og hint, også har du fått en sms fra en dame som skriver hun elsker han, så nå må du vite om han er utro og vil gjerne at han viser deg samtalene på messenger, telefonen og mailen sin.

Anonymkode: f4dc2...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke konfronterer han når du har fått en SMS fra ei dame som sier hun elsker mannen din ??

Det at du sjekket fb en hans er vel ikke det største problemet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja at du har snoket er ikke greit, men hallo! Det er ikke problemet her. Detter høres ikke greit ut og jeg personlig hadde ikke trodd på noen bortforklaringer . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan forklarer du at hun skriver til ham at hun elsker han?? For de fleste må jo kjenne noen relativt godt pluss være trygg på personen FØR man skriver noe sånt! 

Anonymkode: 9045f...780

Noen trenger ikke kjenne noen i det hele tatt før de elsker de. Jeg var en gang på en date med en mann og så stod han plutselig i et forhold med meg på Facebook. Og han elsket meg. Enkelte mennesker er litt smale i toppen

Anonymkode: e7cd5...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noen trenger ikke kjenne noen i det hele tatt før de elsker de. Jeg var en gang på en date med en mann og så stod han plutselig i et forhold med meg på Facebook. Og han elsket meg. Enkelte mennesker er litt smale i toppen

Anonymkode: e7cd5...a4c

Lol, ja, men det er allerede nevnt at hun kunne være loonie. 

Anonymkode: 9045f...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...