Gå til innhold

Hva er den dyreste julegaven du har kjøpt til barnet ditt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det dyreste har nok vært sykler til 2-3 tusen. Men vi har også gitt turnringer fra ikea, montert i dørkarmen for 99,- til stor suksess. Vi gir kun en gave til hvert barn. Og en gave fra søsken. 

Anonymkode: 5a2e1...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bil (300.000,-), hest 400.000,- og USA tur med familien (totalt ca 400.000,- for alle sammen). I år får de IPhone X og div annet, totalt ca 20.000,- pr barn.

Anonymkode: de9ca...67c

Pøh... Det småtteriet der, vi har gitt to biler (ulik farge til å matche antrekket), en hestegård, jorden-rundt-to-ganger-tur og iphoneX laget av gull og diamanter. Minst 1 mill per barn. Minst. Når jeg skriver det synes jeg det ser litt lite ut, vi må vel jazze det litt opp med klær sydd av den dyreste silke av blinde nonner uten tomler.

Anonymkode: 620fb...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pøh... Det småtteriet der, vi har gitt to biler (ulik farge til å matche antrekket), en hestegård, jorden-rundt-to-ganger-tur og iphoneX laget av gull og diamanter. Minst 1 mill per barn. Minst. Når jeg skriver det synes jeg det ser litt lite ut, vi må vel jazze det litt opp med klær sydd av den dyreste silke av blinde nonner uten tomler.

Anonymkode: 620fb...9a6

😂 

Anonymkode: 3341d...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får for rundt 1 000,-  hun er så liten ennå og får egentlig for mye gaver. Når hun blir eldre blir det vel dyrere gaver. Har råd å "kline til" men usikker på om jeg synes det er OK å gi for dyre gaver. Synes ikke noe om å gi gaver til flere tusen. 

Får se da, om jeg gir etter, når hun er 15 og kommer til å døøøøø hvis hun ikke får den spesielle jakka. Det er jo selvsagt hyggelig å kunne gi noe de virkelig ønsker seg også. 😊

Anonymkode: 815a9...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Koster en hest 400 000??!! Vanlig hest?? 

Anonymkode: 1fb68...65f

En god spranghest koster fort det. Man får de selvfølgelig billigere også. Dette er som spørsmålet var de dyreste gavene vi har gitt. Det er selvfølgelig ikke standarden hvert år selv om gavene har blitt større når barna er blitt eldre. 

Anonymkode: de9ca...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...