Gå til innhold

Er denne bilstolen grei til bil nr to?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men hvorfor skiller du på bil nr en og nr to? 

Kræsjer du mer forsiktig med nr to eller hva er tanken bak at man slækker på sikkerheten i en av bilene barnet sitter i? 

Anonymkode: 8aa7c...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi bil nr 2 er aldri på langtur eller over 60km i timen. Vi har en besafe i hovedbilen som blir mest brukt men den er tung å flytte på.

derfor ønsker vi oss en bilstol til.

Anonymkode: c5136...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi bil nr 2 er aldri på langtur eller over 60km i timen. Vi har en besafe i hovedbilen som blir mest brukt men den er tung å flytte på.

derfor ønsker vi oss en bilstol til.

Anonymkode: c5136...a75

Du er vel klar over hvor at det kan bli store skader selv om man ikke kjører mer enn 60 km? Og det er ikke sikkert at den du krasjer med kjører i 60 km, kanskje den suser avsted i 80-90?

Jeg ble påkjørt bakfra mens jeg sto nesten stille, den andre bilen hadde ikke så stor fart (under 40 km) og sklei rett inn i min bil. Min bil fikk noe skader, den andre bilen ble kondemnert.

Anonymkode: 8feec...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er vel klar over hvor at det kan bli store skader selv om man ikke kjører mer enn 60 km? Og det er ikke sikkert at den du krasjer med kjører i 60 km, kanskje den suser avsted i 80-90?

Jeg ble påkjørt bakfra mens jeg sto nesten stille, den andre bilen hadde ikke så stor fart (under 40 km) og sklei rett inn i min bil. Min bil fikk noe skader, den andre bilen ble kondemnert.

Anonymkode: 8feec...683

Åh. Klart hun er det. Men sjansen er likevel mye mindre når bilen brukes mindre. 

Anonymkode: 4ae28...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett vi har ikke råd til en besafe bilstol til og lurte på om denne var grei? Selvfølgelig ønsker vi det beste for barnet vårt. Og ser mange kjører med stoler fra europris. 

Det ville jeg unngå 😅

Anonymkode: c5136...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh. Klart hun er det. Men sjansen er likevel mye mindre når bilen brukes mindre. 

Anonymkode: 4ae28...ff2

Hvordan vet du at den brukes mindre? Det hi har skrevet, er at den ikke brukes på langtur og over 60.

Anonymkode: 6bf57...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentet «grei nok til bil nr 2» kunne jo også vært myntet på komforten. 

Ja, HI. En helt kurant stol om den ikke brukes for lenge av gangen. En god stol, absolutt, men visstnok litt hard for ungen å sitte i. Her er det snakk om 6-7 km til og fra bhg hver dag, og til det passer den perfekt. 

Prøv den gjerne i bilen først. Den er litt stor og klumpete. 

Anonymkode: dbab5...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...