Gå til innhold

Trenger tips :) Vogn med fire hjul og sittedel vendt mot meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser etter ‘alt mulig vogn’, tips? Må være vendt mot meg da det er værhardt her 😅 Hun er 1 år nå, skal brukes til trilleturer og soving ute på helg. Gjerne mer snerten enn Emaljunga duo vognen vi har hatt til nå.

Anonymkode: db9ad...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har emmaljunga. Men med svingbare fremhjul. Bortsett fra at den jo tar litt større plass i bilen, så savner jeg ikke sportsvogna vi brukte til forrige barn.  

Den er like svingbar, og mye stødigere ved soving og enormt mye bedre i ruskevær (som jo er 99% av tida her). 

Eneste er at den er dårligere på off roadbruk (feks i skog utenfor stiene ol). Men strengt tatt blir det så sjeldent nødvendig at det ikke gjør noe å da dra den istedet for å dytte. 

Anonymkode: e6733...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har emmaljunga. Men med svingbare fremhjul. Bortsett fra at den jo tar litt større plass i bilen, så savner jeg ikke sportsvogna vi brukte til forrige barn.  

Den er like svingbar, og mye stødigere ved soving og enormt mye bedre i ruskevær (som jo er 99% av tida her). 

Eneste er at den er dårligere på off roadbruk (feks i skog utenfor stiene ol). Men strengt tatt blir det så sjeldent nødvendig at det ikke gjør noe å da dra den istedet for å dytte. 

Anonymkode: e6733...20e

Hvilken modell?

Anonymkode: db9ad...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...