Gå til innhold

Adventskalender til 1-åring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller han er 1 1/2 år da. Storebror som er 5 år eldre får pakkekalender, så da må lillebror også få. Han dilter etter storebror hele dagen og vil gjøre alt som storebror gjør, så dersom det ikke finnes noen pakke til lillebror hver dag så blir det en knust gutt og ramaskrik. 

Jeg har kjøpt noen bøker, fargestifter, maling, osv. Men jeg mangler mange pakker.. Jeg vil helst ikke gjøre det noe dyrt heller. Bare en liten ting :) 

Tips??? 

Han er jo liten, så han blir glad for alt egentlig! 

 

Anonymkode: 32888...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med bare å kjøpe en av de ferdige fra Schleich? 

Ev. fylle på med ting han trenger som sånne små barn likevel synes er gøy, som ny tannbørste, liten kjevle og kanskje noen pepperkakeformer til dere skal bake pepperkaker og slikt? Min datter elsker klistremerker og begynte å interessere seg for dem i den alderen. Små lekebiler? Kjøpe en duplo-pakke og dele den opp i mindre pakker? 

 

Anonymkode: ab99e...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva med bare å kjøpe en av de ferdige fra Schleich? 

Ev. fylle på med ting han trenger som sånne små barn likevel synes er gøy, som ny tannbørste, liten kjevle og kanskje noen pepperkakeformer til dere skal bake pepperkaker og slikt? Min datter elsker klistremerker og begynte å interessere seg for dem i den alderen. Små lekebiler? Kjøpe en duplo-pakke og dele den opp i mindre pakker? 

 

Anonymkode: ab99e...52b

Liker han Peppa Gris? I så fall kan man få kjøpt lekefigurer fra serien i lekebutikken også. 

Anonymkode: ab99e...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pakke med bondegårdsdyr husker jeg, og delte opp så det ble en gris en dag, en ku en annen dag osv.

Anonymkode: c1755...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får min en blanding av hva han trenger(sokker,tannbørste,tannkrem, aktiviteter ( pepperkakebaking, risbollelaging) godt( fruktstang I helgene) og leker

Anonymkode: 49250...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakk inn duplo du allerede har. Han skjønner ikke bærer uansett. Penger spart til den dagen han bryr seg om innholdet.

Anonymkode: 66783...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde veldig små barn, laget jeg et juletre i papp som jeg hente på døra på rommet deres. Annenhver dag var det juleklistremerker pakket inn i kalenderen. De ble klistret opp som pynt på juletreet slik at det ble mer og mer pyntet fram til jul. Så små barn trenger ikke så mye for å synes det er moro.

 

Anonymkode: adef5...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 15 måneder skal få: ☺️

Lekedyr, lekemat, nissekostyme, juleantrekk, smoothie'er, Duplo, sånn babygodteri, små biler, deler opp noen av gavene slik at det blir 24 ☺️

Anonymkode: 5e556...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene, hadde aldri kjøpt kalender til en på 1 1/2 år! 

Anonymkode: 93352...dce

Min1 åring hadde kalender fordi søsknene på 4 og 6 år hadde. Skal love deg det hadde vært «krise» hvis hun ikke hadde. Hun diltet støtt etter sine søsken og skulle gjøre akkurat som de

Anonymkode: 9a371...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer det som et par har skrevet over. Bruk det du allerede har! Det gjør jeg med min som er ett år eldre. Jeg har funnet små ting leketing rundt i skap og kroker i huset som jeg vet hun vil bli glad for. Ikke så mye som skal til. Hun har også en eldre bror som gjør at jeg må ha kalender til henne også.

Anonymkode: 5b41d...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruksting som sokker, votter, lue, ulltøy osv som de uansett trenger pleier mine å få uansett alder. 

En på 1,5 år trenger ingen kalender,men det trenger heller ikke en 5 åring, en 10 åring eller en 40 åring. Likevel får 5 og 10 åringene kalender uten at noen syns det er teit og 40 åringen kjøper seg flakskalender, lokalene er el uten at noen syns det er teit. Min yngste var 8mnd da han fikk kalender, fordi broren din det.

Anonymkode: 65b71...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...