Gå til innhold

Døtrene mine nekter å møte den nye typen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen, en 24-åring er ikke et BARN (!), selv om hun velger å bo hos mor i stedet for å være selvstendig. Bruker du å blande deg inn i hva din mor driver med? Hvor "få" år blir det snakk om her, når eldste er 6 år over myndighetsalder, og yngste blir myndig om 4 år? Når kan man begynne å sette seg selv først, når barna er 50?

Anonymkode: 2654e...834

Enig med deg! Synes ikke en 24-åring skal blande seg inn i sin mors privatliv. MEN hun har all rett til å nekte å møte den nye mannen. Men så lenge hun bor hjemme hos mor, så må hun jo bare regne med at hun kanskje treffer på ham innimellom. 14-åringen tåler også fint å være hjemme alene en natt innimellom altså, hun er 14!! Ikke 7...

Anonymkode: 38ad4...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg! Synes ikke en 24-åring skal blande seg inn i sin mors privatliv. MEN hun har all rett til å nekte å møte den nye mannen. Men så lenge hun bor hjemme hos mor, så må hun jo bare regne med at hun kanskje treffer på ham innimellom. 14-åringen tåler også fint å være hjemme alene en natt innimellom altså, hun er 14!! Ikke 7...

Anonymkode: 38ad4...107

Det er jo det jeg vil frem til. Ikke at HI skal leke lykkelig familie eller tvinge dem til å møte mannen. Men de kan virkelig ikke nekte henne å invitere ham på besøk, for eksempel slik hun inviterer sine venninner og kompiser. Særlig 24-åring som er voksen og burde ha bodd for seg selv, har ingenting med hvem som kommer på besøk til mora, og hvem som drar på besøk. 14-åringen er for øvrig ikke ALENE hjemme hele natta. HI skriver at hun er alene noen få timer før 24-åringen kommer hjem fra jobb. Det må 14-åringen finne seg i - hun har en voksen hjemme, og det er ikke slik at mor som har barna 100 % skal være hjemme 365 dager i året. Her blir noen ganger 13-åringen "passet" av svigermor når jeg må på jobbreise og overnatte borte. Han er gjerne alene hjemme i 2-3 timer før hun kommer, men hun sover hos oss i tilfelle noe skjer om natten. Han synes det er bare deilig å være alene, sitte i sofaen med data/Xbox, lage seg mat, kanskje invitere en kompis på spille kveld. Har enda ikke vært borti tenåringer som synes det er kult at mor er hjemme hele tiden. Dette er et oppkonstruert problem, hauset opp av 24-åringen.

Anonymkode: 2654e...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjemmes over antallet, det er ikke noe jeg er stolt over. Tror jeg har hatt 8 stykker i min eldste datters liv og 4 stykker i min yngste datters liv. Han jentene fremdeles trodde jeg var sammen med, var jeg sammen med i 10 år. 
Den nye mannen jeg har møtt ser svært frem til å møte jentene, og jeg blir oppriktig flau over oppførselen deres og holdningene dem har gjort seg- uten å møte han. Jeg har gitt dem ut neste uke på seg, da skal dem få møte både mannen og barna hans i samme slengen- etter eget ønske. De tror det blir mindre kleint hvis vi tar alle i samme slengen...

Den eldste jenta tjener ikke på å bo hos meg, hun betaler husleie- etter eget ønske. Hun kan flytte inn til faren som har bedre råd enn meg og bo der gratis hvis hun ønsker. 

Hi

 

Anonymkode: e80e7...861

Hahaha!! Du troller dårlig😂

altså på de 10 årene det er mellom barna har du hatt 4 kjærester inkludert far til yngste. Så har du hatt 3 på 3 år etter hun ble født og så har du et langt forhold og så kommer det en ny en nå...? 

Og hvis dette er sant (lite sannsynlig), så anbefaler jeg deg å roe ned mannesuget litt, ta deg sammen og kjøpe en dildo. Batteriene i de varer omtrent like lenge, om ikke lenger, enn dine forhold

Anonymkode: dae49...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjemmes over antallet, det er ikke noe jeg er stolt over. Tror jeg har hatt 8 stykker i min eldste datters liv og 4 stykker i min yngste datters liv. Han jentene fremdeles trodde jeg var sammen med, var jeg sammen med i 10 år. 
Den nye mannen jeg har møtt ser svært frem til å møte jentene, og jeg blir oppriktig flau over oppførselen deres og holdningene dem har gjort seg- uten å møte han. Jeg har gitt dem ut neste uke på seg, da skal dem få møte både mannen og barna hans i samme slengen- etter eget ønske. De tror det blir mindre kleint hvis vi tar alle i samme slengen...

Den eldste jenta tjener ikke på å bo hos meg, hun betaler husleie- etter eget ønske. Hun kan flytte inn til faren som har bedre råd enn meg og bo der gratis hvis hun ønsker. 

Hi

 

Anonymkode: e80e7...861

Det viktigste er som sagt at ønskene til nye mannen og hans barn blir fulgt. Skjønner at du er flau over egne barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjemmes over antallet, det er ikke noe jeg er stolt over. Tror jeg har hatt 8 stykker i min eldste datters liv og 4 stykker i min yngste datters liv. Han jentene fremdeles trodde jeg var sammen med, var jeg sammen med i 10 år. 
Den nye mannen jeg har møtt ser svært frem til å møte jentene, og jeg blir oppriktig flau over oppførselen deres og holdningene dem har gjort seg- uten å møte han. Jeg har gitt dem ut neste uke på seg, da skal dem få møte både mannen og barna hans i samme slengen- etter eget ønske. De tror det blir mindre kleint hvis vi tar alle i samme slengen...

Den eldste jenta tjener ikke på å bo hos meg, hun betaler husleie- etter eget ønske. Hun kan flytte inn til faren som har bedre råd enn meg og bo der gratis hvis hun ønsker. 

Hi

 

Anonymkode: e80e7...861

Det viktigste er som sagt at ønskene til nye mannen og hans barn blir fulgt. Skjønner at du er flau over egne barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha!! Du troller dårlig😂

altså på de 10 årene det er mellom barna har du hatt 4 kjærester inkludert far til yngste. Så har du hatt 3 på 3 år etter hun ble født og så har du et langt forhold og så kommer det en ny en nå...? 

Og hvis dette er sant (lite sannsynlig), så anbefaler jeg deg å roe ned mannesuget litt, ta deg sammen og kjøpe en dildo. Batteriene i de varer omtrent like lenge, om ikke lenger, enn dine forhold

Anonymkode: dae49...f60

Har det slått deg at man kan ha "kjæreste" eller forhold som man ikke involverer barna i? Hvis du ikke forstår forskjell på kjæreste og dildo, så er det veldig synd på deg. Det er ikke primært sex man skaffer kjæreste for. Stakkars.

Anonymkode: 2654e...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og igjen, hvorfor fortsetter folk å omtale en TJUEFIREÅRING som barn?

Anonymkode: 2654e...834

Altså. Jeg er 40 år, og fremdeles barnet til mine foreldre. 

Det et vel generelt 14 åringen man er bekymret for her? 24 åringen prøver bare å beskytte lillesøster. 

Anonymkode: 5b2cf...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det slått deg at man kan ha "kjæreste" eller forhold som man ikke involverer barna i? Hvis du ikke forstår forskjell på kjæreste og dildo, så er det veldig synd på deg. Det er ikke primært sex man skaffer kjæreste for. Stakkars.

Anonymkode: 2654e...834

Har du lest innleggene til hi? Slår hun deg som en dame som får seg kjæreste og klarer å la være å involvere barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo det jeg vil frem til. Ikke at HI skal leke lykkelig familie eller tvinge dem til å møte mannen. Men de kan virkelig ikke nekte henne å invitere ham på besøk, for eksempel slik hun inviterer sine venninner og kompiser. Særlig 24-åring som er voksen og burde ha bodd for seg selv, har ingenting med hvem som kommer på besøk til mora, og hvem som drar på besøk. 14-åringen er for øvrig ikke ALENE hjemme hele natta. HI skriver at hun er alene noen få timer før 24-åringen kommer hjem fra jobb. Det må 14-åringen finne seg i - hun har en voksen hjemme, og det er ikke slik at mor som har barna 100 % skal være hjemme 365 dager i året. Her blir noen ganger 13-åringen "passet" av svigermor når jeg må på jobbreise og overnatte borte. Han er gjerne alene hjemme i 2-3 timer før hun kommer, men hun sover hos oss i tilfelle noe skjer om natten. Han synes det er bare deilig å være alene, sitte i sofaen med data/Xbox, lage seg mat, kanskje invitere en kompis på spille kveld. Har enda ikke vært borti tenåringer som synes det er kult at mor er hjemme hele tiden. Dette er et oppkonstruert problem, hauset opp av 24-åringen.

Anonymkode: 2654e...834

Han er ikke en kompis eller hvem som helst person. Han er nettopp kjæresten til moren. Er det virkelig slik at en mann skal komme før barna? 

Jeg er og alene 100% med et barn. Jeg har datet litt for å se om det er noe å satse på og da har jeg fint klart å gjøre det uten å involvere barnet. 

Syns det er merkelig at moren kan irritere seg over 24 åringen som bor hjemme og betaler husleie samt er mamma for 14 åringen fordi moren skal ut å møte mannen. HI her bruker jo 24 åringen til å passe 14 åringen. 

Syns HI her er utrolig egoistisk. Hun har en datter på 14 og hun kan være alene noen ettermiddager og kvelder, hvorfor kan ikke HI dra til kjæresten sin å leke lykkelig familie der. Med historikken til HI på antall menn datteren på 24 har blitt introdusert for så skjønner jeg jo at de reagerer. De må og kunne få lov til å få mer enn 2 uker å tenke seg om mtp at de trodde HI var sammen med mannen som har vært i livene dems i 10 år inntil nå. 

Anonymkode: 7aa2a...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forelsket. Da får man skylapper på og ser bare sin egen nese. Men når man bor med barn bør man kjempe for å holde litt fast i fornuften likevel.

Det er ditt behov å være med denne mannen. Ikke deres. 

En standard forelskelse varer ca 3 måneder. Det er først deretter man ser klarere hvilken vei dette tar. Så om du er lur venter du i alle fall til denne perioden er over før du introduserer barna. 

Treff ham alt du vil/kan - men følg likevel 14-åringen opp etter dennes behov. Barna kan ikke kreve at han ikke kommer i ditt hus - men det er smart fra din side å være litt tilbakeholdende.

Vi har en i familien som holdt på slik som du gjør nå. Resultatet er at nå når barna hennes er voksne har holder de henne litt på avstand. De har mer kontakt med sine besteforeldre enn med henne. Hun har ikke gjort noe hun ikke har rett til. Men hun har ikke tatt vare på sitt forhold til barna. Det er så lett å si at barna bare må innrette seg osv, men det er ikke uten konsekvenser. Har man barn og forelsker seg kan man ikke oppføre seg som en nyforelsket tenåring. Og det er ikke urettferdig. Du har ikke bare ett verdifullt menneske i livet. Du må ta vare på forholdet til dem alle.

Anonymkode: d570a...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er forelsket. Da får man skylapper på og ser bare sin egen nese. Men når man bor med barn bør man kjempe for å holde litt fast i fornuften likevel.

Det er ditt behov å være med denne mannen. Ikke deres. 

En standard forelskelse varer ca 3 måneder. Det er først deretter man ser klarere hvilken vei dette tar. Så om du er lur venter du i alle fall til denne perioden er over før du introduserer barna. 

Treff ham alt du vil/kan - men følg likevel 14-åringen opp etter dennes behov. Barna kan ikke kreve at han ikke kommer i ditt hus - men det er smart fra din side å være litt tilbakeholdende.

Vi har en i familien som holdt på slik som du gjør nå. Resultatet er at nå når barna hennes er voksne har holder de henne litt på avstand. De har mer kontakt med sine besteforeldre enn med henne. Hun har ikke gjort noe hun ikke har rett til. Men hun har ikke tatt vare på sitt forhold til barna. Det er så lett å si at barna bare må innrette seg osv, men det er ikke uten konsekvenser. Har man barn og forelsker seg kan man ikke oppføre seg som en nyforelsket tenåring. Og det er ikke urettferdig. Du har ikke bare ett verdifullt menneske i livet. Du må ta vare på forholdet til dem alle.

Anonymkode: d570a...255

Enig med denne. Du bør treffe ham så mye som mulig for å se om det er noe, samtidig som 14-åringens behov må ivaretas. Du kan selvfølgelig invitere ham på besøk, men ikke hold hender/kyss og klin. Behandle ham som en venn rundt barna, la dem venne seg til at du har fått en venn som på sikt muligens blir noe mer. Cluet blir å finne riktig balanse mellom de forskjellige. Samtidig med å ta hensyn til 14-åringens behov, må du også kunne sette grenser for hva barna dine får lov til å blande seg i. Lykke til!

Anonymkode: 2654e...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ei flyfille som tenker med musa. Slik du alltid bruker uttrykket "flaggermus" når du snakker om kvinner med flere enn 1 partner i løpet av livet.

Anonymkode: 2654e...834

Du er jo så pinlig dårlig. Hvis du først skal stalke meg så ta i det minste skikkelige notater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, sug lut skrev:

Du er jo så pinlig dårlig. Hvis du først skal stalke meg så ta i det minste skikkelige notater.

LOL.

Anonymkode: 2654e...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Men hvorfor haster det slik med å la de møte han? Forholdet er jo helt nytt! Det er ingen som ber deg om å droppe han, men om å roe ned tempoet.

Anonymkode: aff1b...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Har du tenkt på at kanskje de synes det er urimelig av deg å forvente at de skal stå og smile til overraskelsesbesøk av den nye kjæresten din som de har visst om i to uker?

Beklager, men du oppfører deg som er nyforelsket 17-åring og ikke en voksen og ansvarlig mamma. For bare noen få uker siden trodde døtrene dine at du og stefar gjennom ti år fortsatt var sammen. For to uker siden fikk de vite at du har en ny kjæreste, og nå forventer du at de skal ta imot ham og hans barn med åpne armer. 

Hva har du gjort for å gjøre dette lettere for dine døtre? Det er den niende mannen du introduserer din eldste datter for, og hun har visst om ham i to uker. Nå må du seriøst løfte blikket fra din egen navle og roe ned litt, og prøve å ta hensyn til døtrene dine.

Og tro meg, 24-åringen din trenger slett ikke sette 14-åringen opp mot deg. Det greier du fint selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Du overdriver akkurat litt for mye. Godt forsøk da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Igjen, det eneste jeg leser er meg, meg, meg.

Hva tenker du om det at du har en 14-åring som knapt har forstått at den mannen som har vært en farsfigur for henne i 10 år plutselig skal måtte forholde seg til en ny mann?

Din 24-åring opplevde akkurat det samme da hun var 14 år, og det er helt tydelig at 24-åringen din forsøker å beskytte søsteren fra din egoistiske oppførsel.

Du må slutte å gjøre deg selv til martyr, for det er du ikke. Du er derimot ganske så uansvarlig mtp. måten du introduserer nye menn til barna dine. Du har hatt et mønster i å være uansvarlig på dette området siden 24-åringen din måtte forholde seg til en ny mann i snitt minst annethvert år hennes først 14 leveår. Forstår du virkelig ikke at dette er ødeleggende? Forstår du virkelig ikke at hun nå forsøker å beskytte sin yngre søster?

Du og kjæresten kan ta det med ro. Hvis denne "fantastiske" mannen ikke har tålmodighet til å ta dette i en takt som passer ungene dine, spesielt 14-åringen, da er han langt fra fantastisk. Men det vil jo ikke være særlig overraskende mtp. på din historikk når det kommer til menn.

Det er skummelt når du legger ansvar på barna dine for at du skal beholde mannen. Det viser at du er umoden, ikke har tanke for dine barns behov (barn som DU har påført altfor store utfordringer pga. din manglende evne til å bruke tid på å bli ordentlig kjent med menn før du inkluderer barna), du er egoistisk og du gjør deg selv til martyr.

Jeg anbefaler deg å søke hjelp for å diskutere dette med fagpersoner, for skal du beholde et godt forhold til jentene dine i fremtiden så må du skjerpe deg. Jeg blir ikke overrasket om 24-åringen etterhvert flytter og at 14-åringen flytter med henne.

DU er den som skaper problemer fordi du ikke greier å bruke tid på å bli ordentlig kjent med en mann i et tempo som ikke skader barna dine. Om denne mannen ikke takler at du må bruke mer enn to uker etter barna endelig har forstått at du ikke lenger er sammen med din eks/kan bli sammen med ham igjen... da er mannen like stor egoist som det du selv er, langt fra fantastisk.

Men du og denne utålmodige mannen ser ut til å passe sammen. Like egoistiske begge to uten tanker for barns beste. Regner ikke med at et slikt forhold varer. Men da er det ikke pga. barna dine, men pga. deg selv, pga. din egen egoisme, pga. at du ikke har mer tro på deg selv til å sette krav til at forholdet må utvikle seg slik at det gir barna dine tid til å tilpasse seg en ny, fremmed mann i mors liv.

Jeg håper fremdeles at du troller, for hvis ikke er det skremmende å lese hvordan du kun fokuserer på deg, hvordan du synes at barna dine lager problemer for deg, og hvordan du tar på deg martyrrollen, og også hvor lite tiltro du har til denne "fantastiske" mannen som ikke kan vente med å bli tvangsintrodusert for dine barn. Du må ha veldig liten selvtillit når du tror han går fra deg bare fordi han ikke umiddelbart blir inkludert i din familie... alternativet er jo at du egentlig kanskje vet at heller ikke denne mannen er riktig mann for deg.

 

Anonymkode: b938b...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: f8585...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Delte meninger?

Synes da det var ganske enstemmig her jeg, bortsett fra en eller to stykker som mener en mamma kan gjøre akkurat som hun vil så lenge hun er lykkelig er det da stor enighet om at du er den mest egoistiske mammaen vi har hørt om på lenge..

Anonymkode: 6973d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen,

Ser det er svært delte meninger på dette området. Jeg vil ikke si jeg overlater ansvaret til 24-åringen, da 14-åringen liker seg alene hjemme. Hun koser seg når hun får ha huset for seg selv, så det bør jo være bonus at jeg er litt mer borte. Derimot tror jeg at 24-åringen setter 14-åringen opp imot meg, så det er virkelig ikke hyggelig å være hjemme om dagen. 

Samtidig er det svært trist om en så flott mann, dette er noe jeg aldri har møtt før, skal gå ifra meg fordi ungene lager så mye styr. Jeg vil ikke si at jeg prøver å lage en stor, lykkelig familie! Så langt der i fra. Derimot forventer jeg at de møtes han på en hyggelig måte, noe jeg er i tvil på om dem vil gjøre hvis jeg inviterer han hjem til meg nå. 

Jentene har aldri satt noen stopper for at jeg ikke kan invitere han hit, men de forventer derimot at jeg gir beskjed- slik at dem er forberedt på at han er her. Det synes jeg er urimelig. Jeg tror de hauser hverandre opp og lager noe stort av noe svært lite. 

Anonymkode: e80e7...861

Er det mye forlangt, av deg, å gi beskjed om at han kommer søndag klokka 14? Gi beskjed om at han kommer eller er der når de kommer hjem? I begynnelsen synes jeg det er på sin plass at du gir beskjed. Etter hvert vil han mest sannsynlig bli et naturlig element i livet deres. Du kan ikke valse over livet deres uansett hva du føler. Hvis du vil at de skal ha et godt forhold til denne mannen må du faktisk ta det med ro.

Anonymkode: 5c622...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror jeg gir meg her nå!

Hi

Anonymkode: e80e7...861

Ja, gjør det.

tenk over alle svarene du har fått og vær mamma og ikke en desperat middelaldrende dame som ofrer alt for mr right no 9. 

Det er faktisk ikke synd på deg! 

Anonymkode: 5b2cf...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tror jeg gir meg her nå!

Hi

Anonymkode: e80e7...861

Ja det er vel best, siden du ikke tar til deg noe av det som blir skrevet her

Anonymkode: f8585...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...