Gå til innhold

Appen sier : Eggløsning nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men det slår ikke ut på testen. 

Har den vært tidligere, kommer senere eller ikke i det hele tatt? Noen med erfaring? 

Den slo ut forrige måned. 

Prøveperiode 3 

Anonymkode: 5ffc1...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Appen regner bare på et gjennomsnitt, så den ville jeg ikke stolt på. Men appen er en fin indikasjon på når man bør starte å teste etter el. Stol på eltestene og test deg morgen+ettermiddag/kveld. Noen har lhtopp på slutten av dagen. Lykke til og happy humpin' :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Villfisken skrev:

Appen regner bare på et gjennomsnitt, så den ville jeg ikke stolt på. Men appen er en fin indikasjon på når man bør starte å teste etter el. Stol på eltestene og test deg morgen+ettermiddag/kveld. Noen har lhtopp på slutten av dagen. Lykke til og happy humpin' :nigo:

Takk for svar! Håper den var på lør-søn hvis den har vært 😂 Prøver å teste mer neste måned. 

Anonymkode: 5ffc1...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet hver dag i to mnd (billigtester.no), fant ut at jeg har el på dag 8 og hadde det fortsatt 5år senere når vi skulle prøve igjen. Begge barna satt på første forsøk når jeg fant ut dette 👍

Appen gir vare et generelt gjennomsnitt , da "boka" sier at kvinner har el ca dag 14 -men her finnes store variasjoner :) 

Anonymkode: 7e784...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen sier ifra på dag 14 om du legger 28 dager. Jeg hadde el på dag 17. Fikk el testene dagen før så det var jammen flaks 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt el topp på få timer. Negativ morgon positiv fra 11 til 6 og negativ igjen samme dagen.

 

Appen er ikkje kobla til kroppen din, den barre meiner ut fra din info den får.

 

Anonymkode: f5dd7...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...