Gå til innhold

Sjokka etter positiv test 8dpo


Isea80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk forever22☺️men får positive og negativ annen hver dag så skjønner ingenting😞men får vente med å teste noe mer til mensdato..

F8BA1865-FA72-45E1-858A-F4E80B45F489.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Isea80 skrev:

Takk forever22☺️men får positive og negativ annen hver dag så skjønner ingenting😞men får vente med å teste noe mer til mensdato..

F8BA1865-FA72-45E1-858A-F4E80B45F489.jpeg

Så merkelig.. kanskje du bør prøve en test som ikke er digital? kan være at det er noe galt med de testene der, eller at urinen er utvannet? masse lykke til :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som jeg har hørt er det ingenting som heter falsk positiv test.. Mens de negative kan være feil :) 
Så er nok riktig. Grattis :) 

Anonymkode: 9d1ea...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Isea80 skrev:

Ja. Prøver igjen imorgen☺️ Hvordan ligger du ann?

jeg? jeg er gravid i uke 9, livredd for å miste..... får bare krysse fingrene for at det ikke skjer!! :) eller misforsto jeg spørsmålet ditt nå? hehehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isea80 skrev:

Åh🙈trodde du var prøver av en eller annen grunn,beklager det! Og gratulerer med spiren☺️☺️💛

har vært prøver i nesten 3 år, tør ikke håpe på noe denne gangen da det faktisk er første gang jeg er gravid! hoho :D tusen takk <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, forever22 skrev:

har vært prøver i nesten 3 år, tør ikke håpe på noe denne gangen da det faktisk er første gang jeg er gravid! hoho :D tusen takk <3 <3

Hvis du er kommet til uke 9 er sjangsen ekstremt liten for at noe skal gå galt...

Anonymkode: 89640...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er kommet til uke 9 er sjangsen ekstremt liten for at noe skal gå galt...

Anonymkode: 89640...311

føler aller mister i uke 9 eller 10.. men tror at dette kanskje er fordi alle de triste historiene kommer ut på nett... jeg får bare krysse fingre og tær på at det her går bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...