Gå til innhold

Går dette bra da? Begynnende abort eller bare helt normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 uker på vei. I går(på formiddagen) hadde jeg 1 dråpe tynt, nesten utvanna slimblod på papiret. Tenkte at da gikk det ikke bra denne gangen heller. Mista en gang tidligere rundt denne tiden. Men det har ikke kommet mer blod. Alle symptomene mine er der , kanskje kvalmen er noe bedre,men det tror jeg kanskje er fordi jeg har vært så opptatt at jeg glemmer den litt. Puppa er fortsatt kjempe vonde og halsbrannen har meldt sin ankomst i dag.

 

Ville ikke disse symptomene blitt borte hvis fosteret var død? 

Kan jeg bestille en legetime på mandag og bli sendt til ul? Eller kan de "beviset levende foster med HCG prøver? 😕 er så redd for å miste en gang til!😢

Anonymkode: 83f19...62f

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

En dråpe betyr vel ingenting?! Jeg ville ikke engstet meg for det. Jeg blødde en god del (et par uker etter deg) men det var ingenting galt :)

Har du smerter, og blødningene vedvarer, kan du kontakte lege. Men om du hadde EN dråpe i uke 6, er det ingenting noen kan gjøre uansett.. Så dette må bare gå sin gang! 

Men - er nok ingenting skal du se :) Mest sannsynlig fra slimhinnene dine! Kanskje du har hatt samleie nylig?! Bare gi det tid du!

Anonymkode: b1e73...15b

Lenke til kommentar

Hei. 

 

Jeg blødde i 11 uker i mitt første svangerskap. Det er veldig vanlig å blø i svangerskapet, slimhinnene er skjøre og der skal ikke mye til. 

Jeg tror dette går bra. 

Anonymkode: 1608d...317

Lenke til kommentar

Takk for svar dere. Er bare redd for å miste enda en gang. Var i uke 8 sist det ble oppdaget. Da startet ikke blødningen før det hadde gått en uke, enda det ikke hadde vært liv på flere uker. Tror dere symptomene blir borte om fosteret er dødt? Tenker jeg skal bestille en legetime uansett jeg. Er så bekymra (enda dette er barn nr 2)😕

Men igjen, tusen takk for oppmuntrende svar 😊

Anonymkode: 83f19...62f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...