Gå til innhold

IKM uke 48 - julebabyen?👶🏻


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 18.11.2017 den 22.22, Anonym bruker skrev:

Bruker digital eggløsningstest, den har vist blinkende smilefjes siden tirsdag.. lurer på når el finner sted, hadde stor tro på idag.. 🤔 kanskje jeg må ta en test til idag, testa i 14 tiden. 

Anonymkode: 6db90...7a9

Hvordan går det? Testet du flere ganger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Milla1986 skrev:

Hvordan går det? Testet du flere ganger? :)

Testet ikke flere ganger på lørdag, men testet igjen på søndag og den blinket enda 🤔 Hvis ikke eggløsningen er idag så fatter jeg ingenting, skal teste etter jobb🙈

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg eggløsningstest igjen, fremdeles blinkende smilefjes.. fatter ikke at det går an😒 har bare en strimmel igjen så det var jo typisk...

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da tok jeg eggløsningstest igjen, fremdeles blinkende smilefjes.. fatter ikke at det går an😒 har bare en strimmel igjen så det var jo typisk...

Anonymkode: 6db90...7a9

Så rart, mener jeg har hørt at eggløsningstester kan slå ut om en er gravid også ?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Miffa skrev:

En uke til ikm. Ingen følelse av å være gravid da så tviler 😅

Ingen sterk følelse her heller, men føler jeg bare leter etter tegn 😎 Så prøøøøver å ikke tenke, drømme 😊😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
54 minutter siden, Appelsinmarmelade skrev:

Ingen sterk følelse her heller, men føler jeg bare leter etter tegn 😎 Så prøøøøver å ikke tenke, drømme 😊😌

Pleier å ha stor symptomjakt her også😅 Men denne gangen har jeg ingen følelse av noe som helst, man blir litt lei av å ta feil hver gang 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Appelsinmarmelade skrev:

Så rart, mener jeg har hørt at eggløsningstester kan slå ut om en er gravid også ?? 

Ja, sant det.. men den var jo negativ både søndag og mandag forrige uke :-/ pluss at jeg har hatt el-slim. Vet ikke jeg, får ta en test i morgen men er veldig sikker på at jeg ikke er gravid, selvom jeg er mega trøtt om dagen😂

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå gir jeg opp... har fått det forbaskede blinkende smilefjeset en uke i strekk nå.. har brukt opp alle testene og de var dyre😒 tok en graviditetstest nå og den var jo såklart negativ, noe jeg var ganske sikker på også. Nå tenker jeg bare at jeg ikke har eggløsning da.. eller så har jeg hatt og ikke fått det med meg, men da er det rart at testen ikke blir negativ igjen. Er 25 år ganmel, burde jo klare dette fint :-( 

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googler tegn på graviditet - den som kunne sett Google historikken min nå 😂 Øm og stikkende følelse i bryst og stikker nede i magen - men er gjerne bare tante rød som forbereder seg 😊 

Hvordan går det med dere andre?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, Appelsinmarmelade skrev:

Googler tegn på graviditet - den som kunne sett Google historikken min nå 😂 Øm og stikkende følelse i bryst og stikker nede i magen - men er gjerne bare tante rød som forbereder seg 😊 

Hvordan går det med dere andre?😊

Nå kryper dagene sakte mot ikm. Ingen symptomer å finne, men testelysten er stor likevel 😂 Prøver å holde meg noen dager til 😉

Det er så kjipt at gravidsymptomer og inkommende mens er så like 😕 Håper det viser seg at du er gravid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Appelsinmarmelade skrev:

Googler tegn på graviditet - den som kunne sett Google historikken min nå 😂 Øm og stikkende følelse i bryst og stikker nede i magen - men er gjerne bare tante rød som forbereder seg 😊 

Hvordan går det med dere andre?😊

Jeg googler også!! :nigo: Har foreløpig mindre symptomer enn jeg hadde forrige periode, da trodde jeg at jeg kunne være gravid da jeg følte jeg hadde så mange symptomer som kunne være det: økt matlyst, kvalme, større bryster og mensmurringer og stikkinger. Så var det søren meg bare kroppen som forberedte seg på tanta! Det startet 6 dpo sist, nå er jeg også på 6 dpo og merker ingenting.. Kjedelige greier at kroppen skal være så forvirrende! :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
8 timer siden, Milla1986 skrev:

Jeg googler også!! :nigo: Har foreløpig mindre symptomer enn jeg hadde forrige periode, da trodde jeg at jeg kunne være gravid da jeg følte jeg hadde så mange symptomer som kunne være det: økt matlyst, kvalme, større bryster og mensmurringer og stikkinger. Så var det søren meg bare kroppen som forberedte seg på tanta! Det startet 6 dpo sist, nå er jeg også på 6 dpo og merker ingenting.. Kjedelige greier at kroppen skal være så forvirrende! :/ 

Det som er så snedig er at det ofte er når man ikke merker noe mye at man er gravid 😄 Med min første hadde jeg ingen andre symptomer enn at jeg tisset ofte 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Miffa skrev:

Det som er så snedig er at det ofte er når man ikke merker noe mye at man er gravid 😄 Med min første hadde jeg ingen andre symptomer enn at jeg tisset ofte 😉

Ja, der sier du noe! Kan være at når man faktisk er gravid har man mindre symptomer før IKM enn om man ikke er det for det er vel muligens for tidlig for tydelige symptomer på graviditet men man får jo mange symptomer når man har pms? Ikke lett å bli klok på dette her ;) jeg har forøvet merket murringer i dag, det hadde jeg forrige periode også før tanta kom, så det spørs om det ikke går veien denne perioden heller. Er forøvrig litt bekymret for at jeg har murringer såpass lenge før tanta kommer.. mener å ha lest at det er et tegn på endometriose? Er det noen av dere andre som har murringer flere dager før mensen kommer? :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
9 timer siden, Milla1986 skrev:

Ja, der sier du noe! Kan være at når man faktisk er gravid har man mindre symptomer før IKM enn om man ikke er det for det er vel muligens for tidlig for tydelige symptomer på graviditet men man får jo mange symptomer når man har pms? Ikke lett å bli klok på dette her ;) jeg har forøvet merket murringer i dag, det hadde jeg forrige periode også før tanta kom, så det spørs om det ikke går veien denne perioden heller. Er forøvrig litt bekymret for at jeg har murringer såpass lenge før tanta kommer.. mener å ha lest at det er et tegn på endometriose? Er det noen av dere andre som har murringer flere dager før mensen kommer? :/ 

Du, ser du strek her? 🙈🙊

20171123_082958-02.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Miffa skrev:

Du, ser du strek her? 🙈🙊

20171123_082958-02.jpeg

Sniker fra ikm 47, har ikm søndag eller mandag. Den der er det absolutt en strek på! 😊

Endret av Mamma til 3?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
24 minutter siden, Mamma til 3? skrev:

Sniker fra ikm 47, har ikm søndag eller mandag. Den der er det absolutt en strek på! 😊

Ååh, går nesten rundt meg selv her 😄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Miffa skrev:

Ååh, går nesten rundt meg selv her 😄😅

Fikk strek i dag jeg også, veldig uventet, men veldig etterlengtet 😊 hurra for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
2 minutter siden, Mamma til 3? skrev:

Fikk strek i dag jeg også, veldig uventet, men veldig etterlengtet 😊 hurra for oss!

Så herlig 😀 Gratulerer !😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
3 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jaaa!!! Gratulerer! :bolledeig:Det var en fin, tydelig strek! :strix: Hvor mange dpo er du? 

Tusen takk 😍 Har ikm 27 november 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for de med positiv test!!! 😀 Man blir litt mer motivert når man ser at det klaffer for andre. 

Jeg er 9 eller 10 dpo i dag, men tør ikke å teste. Jeg har ikke hatt et eneste symptom denne pp,  men kanskje det er et positivt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
50 minutter siden, Glitrerose skrev:

Hurra for de med positiv test!!! 😀 Man blir litt mer motivert når man ser at det klaffer for andre. 

Jeg er 9 eller 10 dpo i dag, men tør ikke å teste. Jeg har ikke hatt et eneste symptom denne pp,  men kanskje det er et positivt tegn.

Det var derfor jeg testet 😀 Hadde ingen tegn, men heller ingen av mine vanlige snart mensen tegn som jeg får en uke før mens 😄 

Forresten dere, var noen på anonymforumet som kommenterte neglene mine på bildet. Så for ordens skyld, vi var ute å lekte, dermed sand under neglene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miffa skrev:

Tusen takk 😍 Har ikm 27 november 😊

Tydelig og fin strek allerede ja, det lover veldig godt! Gratulerer igjen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...