Gå til innhold

Er en finere/eksklusiv håndsåpe noe du hadde blitt glad for i gave?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva gjør en håndsåpe eksklusiv, prisen? Nei, det hadde jeg syntes var ganske unødvendig.

Anonymkode: 38596...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det hadde jeg ikke. Sikkert god såpe, men å vaske hender er noe som skjer så mange ganger om dagen at det er ikke noe som blir annerledes av om såpa er eksklusiv. Jeg vasker meg for å bli rein, og det blir jeg av helt alminnelig såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg handlet gaver på Rituals. Dessverre kunne jeg ikke kjøpe så mye til meg selv. Reagerer på lukter og fikk migrene bare å være i butikken.

Men! De hadde noen fine håndsåpedispensere ! De luktet så godt, milde , men av luksus. Så disse skal jeg kjøpe flere av 😃 begynner å bli litt lei av alle 10 kr lanoene. Så vi har to stk. Så får man bruke den man vil

Anonymkode: 8dc76...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør en håndsåpe eksklusiv, prisen? Nei, det hadde jeg syntes var ganske unødvendig.

Anonymkode: 38596...9ef

Nei. Ikke prisen. Lukt. Utseende . Innpakning. 

Anonymkode: 8dc76...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad for at noen forsøker å finne en gave jeg ville like, men eksklusive såper hadde vært skivebom.

Anonymkode: 28323...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruksgaver er bra, men ville heller ønsket meg håndkrem, body lotuon eller dusjsåpe. Håndsåpe bruker jo hele familien om hverandre. Den blir fort tom uten at mann og barn tenker over om den er eksklusiv. En dusjsåpe hadde jo bare vært til meg.

Anonymkode: 70340...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har huset fullt av håndsåper til 10 kr literen som jeg er veldig fornøyd med??. Ser ikke helt poenget i å bruke store summer på noe som går rett i vasken. Hadde blitt glad hvis jeg fikk en såpe der jeg liker duften. En gang fikk jeg et såpestykke som duftet så intenst at jeg ikke kunne ha det i hus. Hvis du er sikker på hva slags såpe og duft mottakeren liker så kjør på. 

Anonymkode: 31198...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har huset fullt av håndsåper til 10 kr literen som jeg er veldig fornøyd med??. Ser ikke helt poenget i å bruke store summer på noe som går rett i vasken. Hadde blitt glad hvis jeg fikk en såpe der jeg liker duften. En gang fikk jeg et såpestykke som duftet så intenst at jeg ikke kunne ha det i hus. Hvis du er sikker på hva slags såpe og duft mottakeren liker så kjør på. 

Anonymkode: 31198...c81

Si meg hvilken håndsåpe som koster kr 10 per liter`

Anonymkode: 842d3...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...