Gå til innhold

felles facebookkonto


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. er det noen som vet om det er mulig å lage en facebook konto felles for ektefeller? Barnehage, skole osv legger ut mye info vi ikke har tilgang til. Vi ønsker ikke å ha en konto hvor vi får venneforespørsler ettersom de virkelige vennene vår har vi vanlig kontakt med i hverdagen. 

Anonymkode: a0bb1...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om flere som har det. Jeg tror de bare oppretter en vanlig Facebookkonto og legger inne begge navnene, type "Kari Ola Hansen Olsen". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tuller?:klo:

Anonymkode: b1f57...a8a

Nei. Jeg har ikke noe kunnskap om Facebook, men det var et dumt spørsmål fra meg skjønner jeg. Jeg beklager. Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fullt lovlig det ja. Jeg har et eldre ektepar som har det, og så har jeg en tidligere beiler som har fått seg en særdeles sjalu samboer som har det ;-)

Anonymkode: 0ab92...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

Klamt, kleint og noen som vil ha full kontroll over den andre er det jeg tenker når det er felles FB-konto

Har nok ikke noe med det å gjøre :). Skjønner at noen har ønske om "full kontroll". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt lovlig. Mange som sitter og ugleser dette fenomenet, og tror de vet årsaken til delt konto.

Dere gjør det dere føler for!

Anonymkode: 28abf...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fullt lovlig det ja. Jeg har et eldre ektepar som har det, og så har jeg en tidligere beiler som har fått seg en særdeles sjalu samboer som har det ;-)

Anonymkode: 0ab92...320

Så fint. Har heldigvis sluppet slike triste erfaringer. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fullt lovlig. Mange som sitter og ugleser dette fenomenet, og tror de vet årsaken til delt konto.

Dere gjør det dere føler for!

Anonymkode: 28abf...10a

Takk. Skjønner og leser at facebook dessverre er noe mange bruker mye tid på, og det kan sikkert være noe som ikke knytter par nærmere hverandre. Det er kanskje noen verdispørsmål par kanskje bør snakke sammen om. Takk igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gund skrev:

Takk til de som ga oss svar på spørsmålet. Og lykke til til deg som trakk slutninger om baktanker. 

Er du hi?

Anonymkode: 2f97a...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både skoleklassene, idrettslagene osv bruker gjerne facebook til å spre informasjon, så har man barn kommer man nesten ikke utenom å ha en facebook-konto. 

Vi har et foreldrepar i klassen til ene barnet mitt som er som dere, ønsket egentlig ikke facebook, men følte de måtte ha det for å få med seg div info.

De opprettet en facebookprofil som heter "Foreldrene til Petter og Ludvig Hansen". De har ingen venner på facebook, de bare er lagt til de forskjellige gruppene de må følge pga ungene sine. Fungerer greit for dem.

Anonymkode: da0c0...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gund skrev:

Takk. Skjønner og leser at facebook dessverre er noe mange bruker mye tid på, og det kan sikkert være noe som ikke knytter par nærmere hverandre. Det er kanskje noen verdispørsmål par kanskje bør snakke sammen om. Takk igjen:)

Kødder du med meg? Hvordan i all verden kan Facebook føre til at par sklir fra hverandre? Facebook gjør det enklere å holde kontakt med venner og bekjente. Når vi ikke liker par-sider, så er det fordi vi syntes at par med dette lider av for mye sjalusi. Hvis jeg f.eks. skriver en melding til en venninde, så er den til henne og ikke til hennes mann. 

Anonymkode: f94cf...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kødder du med meg? Hvordan i all verden kan Facebook føre til at par sklir fra hverandre? Facebook gjør det enklere å holde kontakt med venner og bekjente. Når vi ikke liker par-sider, så er det fordi vi syntes at par med dette lider av for mye sjalusi. Hvis jeg f.eks. skriver en melding til en venninde, så er den til henne og ikke til hennes mann. 

Anonymkode: f94cf...072

Jammen herre fred... Er det ikke opp til hver enkelt hva de velger? Har du noe med det å gjøre? Skaff deg et liv og pass på din egen mann.... 

Anonymkode: 68459...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jammen herre fred... Er det ikke opp til hver enkelt hva de velger? Har du noe med det å gjøre? Skaff deg et liv og pass på din egen mann.... 

Anonymkode: 68459...28e

Trenger ikke å passe på han, han klarer å gjøre dette selv!

Anonymkode: f94cf...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...