Gå til innhold

fløy business idag - helt satt ut


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Betalte kr 20 000,- for en vei med business class. En veldig uhøflig flyvertinne ødela flyturen totalt. Råd eller meninger og erfaringer?

 

Anonymkode: 1c4ff...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo ann på situasjonen og hva som skjedde. 

Du må rette en skriftelig klage til flyselskapet, men kan jo risikere at det blir ord mot ord hvis du ikke har vitner. 

 

Anonymkode: bf6a8...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du et piskeslag for hver ord du skriver, eller er det andre legitime grunner for at du skriver så ekstremt lite om et tema før du ber om råd? Altså, hvordan i all verden skal noen gi råd uten å vite en pøkk om saken overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det finnes flere vitner, samt reagerte også hun som satt ved siden av.

Problemet var at hun var dansk, jeg norsk. Jeg hørte ikke hva hun sa og etterpå så lagde hun store problemer hver gang hun skulle servere meg noe og virket ikke til å ha noen som helst ønsker om at jeg skulle få servering. Jeg tok det opp der og da og da kom sjefsflyvertinnen og skyldte på språkproblemer. 

Anonymkode: 1c4ff...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Får du et piskeslag for hver ord du skriver, eller er det andre legitime grunner for at du skriver så ekstremt lite om et tema før du ber om råd? Altså, hvordan i all verden skal noen gi råd uten å vite en pøkk om saken overhodet?

Ja

Anonymkode: 1c4ff...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at folk gidder å betale for Business Class.. Da har man rett og slett for mye penger

Anonymkode: 644a3...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fatter ikke at folk gidder å betale for Business Class.. Da har man rett og slett for mye penger

Anonymkode: 644a3...e5c

Det er jo som regel en arbeidsgiver som betaler da...

Anonymkode: 9d634...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Betalte kr 20 000,- for en vei med business class. En veldig uhøflig flyvertinne ødela flyturen totalt. Råd eller meninger og erfaringer?

 

Anonymkode: 1c4ff...b90

Har det noe å at du fløy på business class eller ei? Høflige skal de være uansett hva man betaler

Anonymkode: 1a73b...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fatter ikke at folk gidder å betale for Business Class.. Da har man rett og slett for mye penger

Anonymkode: 644a3...e5c

Det kommer faktisk an på hvor man skal. På transatlantiske reiser er det absolutt verdt å reise på bussiness. Nå har vi riktig nok alltid oppgradert med bonuspoeng, og tre ganger blitt oppgradert av flyselskapet uten å måtte betale for der, og sånn sett ikke betalt full pris for det, men lell. 

Anonymkode: c449e...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har det noe å at du fløy på business class eller ei? Høflige skal de være uansett hva man betaler

Anonymkode: 1a73b...294

Grunnen til at jeg betalte for business er kompleks. Men når opplevelsen ble til at jeg ønsket å sette meg på økonomi, så blir det feil. Flyet var helt fullt og jeg ble helt nedrullet og hadde ingen energi til å bytte med de som satt på økonomi, etter hendelsen. 

Anonymkode: 1c4ff...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...